بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.
بهترین رمان های عاشقانه دنیا

معرفی 5 تا از پرفروش‌ترین و بهترین رمان‌های عاشقانه دنیا

رمان‌های عاشقانه همواره یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های موجود در بازار هستند. کتاب‌های عاشقانه را تنها عاشقان و کسانی که به کسی دل بسته‌اند مطالعه نمی کند. خواندن داستان‌ این کتاب‌ها برای همه بسیار جذاب و شیرین است. ربطی به سن و سال، تحصیلات، سلیقه و تجربه افراد ندارد.

داستان عاشقانه همیشه برای همه پر از از لحظات ناب و دلنشین است. شاید بهترین رمان عاشقانه برای هر شخص با توجه به داستان زندگی‌اش کتابی متفاوت و ناشناخته باشد. ما در اینجا قصد داریم با توجه به آمار فروش رمان‌های عاشقانه و میزان رضایت کاربران، 5 تا از پرفروش‌ترین و بهترین رمان‌های عاشقانه را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید.

خرید کتاب عاشقانه غرور و تعصب

1.      غرور و تعصب، رمانتیک‌ترین داستان عاشقانه تاریخ

رمان غرور و تعصب یکی از رمانتیک‌ترین رمان‌های عاشقانه تاریخ است. داستان این کتاب حول محور خانواده‌ای است که پنج دختر دارند. زندگی شاد و سرزنده این دخترها در کنار یکدیگر شوق زندگی را به مخاطب القا می‌کند. با آمدن دو مرد جوان و ثروتمند به دهکده آن‌ها داستان‌های عاشقانه رمان آغاز می‌شود و در پایان این داستان‌ عاشقانه شما را شگفت زده می‌کند.

این کتاب به عنوان محبوب‌ترین اثر جین آستین شناخته می‌شود. کتاب غرور و تعصب همچنان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های عاشقانه در ایران است. مترجمین زیادی با شیوایی و رسایی تمام دست به ترجمه این کتاب زده‌اند. با مراجعه به بانک کتاب مارکا می‌توانید کتاب غرور و تعصب ترجمه موردنظرتان را خریداری کنید.

2.     بر باد رفته، کتابی که عشق را در خون شما جاری می‌کند

اغلب افراد کتاب بر باد رفته را از روی فیلم آن می‌شناسند. فیلم بر باد رفته توانست در آن سال‌ها موفقیت‌های بسیار زیادی کسب کند و همچنان یکی از فیلم‌های پرطرفدار عاشقانه دنیا باشد. داستان فیلم و کتاب بر باد رفته کاملا شبیه به هم هستند. نوشتن این کتاب 10 سال طول کشیده است. مارگارت میچل برای نوشتن این کتاب توانست جایزه برترین تک رمان نویس تاریخ جهان را اذعان خود کند. این کتاب تنها رمان این نویسنده خلاق و خوش قلم بود.

داستان این متاب در مورد دختر زیبا و مغروری به نام اسکارلت است که زندگی و عشقش به جنگ پیوند می‌خورد. پس از ازدواج اشلی( پسر یکی از اهالی دهکده) با دختری ساده، حسادت زنانه اسکارلت تحریک می‌شود و به اشلی ابراز علاقه می‌کند. داستان عاشقانه گام به گام جلو می‌رود و شما را در دنیای خود غرق می‌کند. مطالعه این کتاب به تمامی عاشقان پیشنهاد می‌شود.

کتاب ملت عشق، بهترین کتاب عاشقانه ترکی

3.   ملت عشق، کتابی برای عاشقی و مکتب زندگی

عمری که بی عشق بگذرد، بیهوده گذشته. این جمله یکی از جملات عاشقانه معروف کتاب ملت عشق است. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین کتاب‌های بازار کتاب است. خرید کتاب ملت عشق از همان سال‌های اول چاپ این کتاب بسیار مورد استقبال قرار گرفت. کتاب ملت عشق داستان زنی آمریکایی به نام الا را توصیف می‌کند که در آستانه چهل سالگی متوجه خیانت همسرش می‌شود.

او ری اکشنی نسبت به این داستان نشان می‌دهد و مشغول نگارش گزارشی درباره کتابی به نویسندگی عزیز زاهارا می‌شود. الا در حین خواندن این کتاب با درس‌های شمس و مولانا و یا همان چهل قانون عشق آشنا می‌شود. او به دلیل حس نزدیکی که با داستان پیدا می‌کند خود را شمس می‌داند و نویسنده کتاب را مولوی. رفته رفته این علاقه شکل می‌گیرد و..

چهل قانون عشق به یکی از پرمخاطب‌ترین مطالب عاشقانه در فضای مجازی تبدیل شده است. این کتاب را می‌توان یکی از کتاب‌های تاثیرگذار ترکی به شمار آورد.

من پیش از تو، پرفروش‌ترین کتاب عاشقانه نیویورک تایمز

4.     کتاب من پیش از تو، رمان عاشقانه پرفروش، کمدی و جذاب

کتاب من پیش از تو و به دنبال آن کتاب من پس از تو را می‌توان به عنوان یکی از کتاب‌های عاشقانه پرفروش در دنیا به خصوص در بازار کتاب ایران به شمار آورد. داستان این کتاب کمدی عاشقانه در مورد دختری است که قصد دارد پرستار شخصی شود که قادر به راه رفتن نیست و نیاز به یک پرستار شخصی دارد. دختر با این ذهنیت که قرار است از یک پیرمرد مراقبت کند، وارد عمارت می‌شود و داستان عاشقانه کتاب از همین نقطه آغاز می‌شود.

خواندن کتاب من پیش از تو برای یک عصر بهاری خصوصا برای نوجوانان بسیار پیشنهاد می‌شود. این کتاب با کمدی شیرین و دلچسبی که دارد خاطره خوبی در ذهن شما باقی می‌گذارد. شاید خواندن این کتاب برای کسانی که علاقمند به خرید کتاب جز از کل و کتاب‌های فلسفی عاشقانه هستند، جذاب نباشد. اما کمدی عاشقانه طرفداران خاص خود را دارد و عشق از نگاه هر کس به یک شکل است.

کتاب عاشقان دفتر خاطرات

5.    رمان دفتر خاطرات، اثر نیکولاس اسپارکس

اگر حس عشق و عاشقی را تجربه کرده باشید بی شک نام فیلم note book را شنیده‌اید. یک عاشقانه بی‌نطیر که اقتباسی از رمان دفتر خاطرات اثر نیکولاس اسپارکس. این کتاب در همان سال اول چاپ لقب پرفروش‌ترین کتاب فانتزی عاشقانه نیویورک تایمز را به خود اختصاص داد.

داستان این کتاب در مورد دختر و پسری است که به معنای واقعی عشق را تجربه کرده‌اند. تفاوت‌های اجتماعی این دورا خیلی زود از یکدیگر جدا می‌سازد. داستان دفتر خاطرات داستان جدال همیشگی عشق و ثروت است که اغلب عاشقان را از یکدیگر جدا می‌سازد. خواندن این کتاب و مشاهده فیلم اقتباسی کتاب دفتر خاطرات شما را در دنیای عشق غرق می‌کند.

خرید بهترین رمان‌های عاشقانه دنیا از فروشگاه اینترنتی مارکا کتاب

در این مقاله شما را با 5 تا از بهترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های عاشقانه دنیا آشنا کردیم. برای خرید این کتاب‌های جذاب کافی است به صفحه اصلی فروشگاه مارکا کتاب مراجعه کنید و یا با شماره 02166400400 تماس بگیرید. مارکا کتاب، بزرگترین بانک کتاب در ایران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

دسته بندی: مقالات

مقالات مرتبط

بهترین ترجمه کتاب جز از کل

بررسی کتاب جز از کل و معرفی بهترین ترجمه فارسی این کتاب

کتاب جز از کل نوشته نویسنده استرالیایی استیو تولتز برای اولین بار در سال 2008 منتشر شد. این...

نظرات کاربران