بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

1-همه کتاب های فعال روی سایت، لزوما موجود نمی باشد و ممکن است پس از ثبت سفارش و پیگیری، کتاب چاپ تمام بوده و یا افزایش قیمت داشته باشد. در صورت چاپ تمام بودن کتاب و یا غیرقابل تهیه بودن آن برای مارکا، وجه عینا به حساب مشتری برمی گردد.

 

2-مارکا قیمت کتابها را روی سایت آپدیت میکند و کتابهای چاپ تمام را نیز تا موعد چاپ مجدد ناموجود می نماید، اما بدلیل تعداد زیاد عناوین کتابهای موجود در بازار امکان بروز نبودن اطلاعات کتاب روی سایت وجود دارد.

 

3-اگر یک یا چند عنوان از کتب سفارش داده شده برای مارکا غیرقابل تهیه باشد و مابقی تهیه شده باشد،مارکا کتابهای تهیه شده که در بازار موجود بوده است را برای مشتری ارسال خواهد کرد و مابقی ملغ عودت داده خواهد شد.

 

4- خدمات پس از فروش درج شده روی محصولات (لوح فشرده، کتاب و…) بر عهده تولید کننده محصول است و مارکا هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

 

5- مسئولیت کلیه مرسوله های پستی پس از تحویل به پست بر عهده آن اداره می باشد زیرا کلیه بسته های پستی بیمه هستند و پس از آن مارکا می تواند کد رهگیری پست را در اختیار مشتریان قرار دهد.

 

6- اطلاعات مشتریان ( آدرس، شماره تلفن و…) صرفا در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر مارکا می باشد و به هیچ عنوان در اختیار شخص سوم قرار نخواهد گرفت.

 

7-  کد پستی بایستی دقیق و کامل درج گردد و در صورت اشتباه بودن مسئولیت آن بر عهده مشتری است و ارسال دوباره شامل پرداخت مجدد هزینه ارسال می باشد.