بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

درسی متحرک سازی رایانه ای دوازدهم پویا نمایی(انیمیشن)

کد محصول : 212653
سال چاپ 1402

140,000 تومان

معرفی کتاب متحرک سازی رایانه ای

کتاب متحرک سازی رایانه ای دوازدهم پویانمایی (انیمیشن) یک کتاب درسی است. این کتاب برای هنرجویان پایه ی دوازدهم متوسطه در رشته ی پویانمایی (انیمیشن) تدوین و تالیف شده است. رشته ی پویانمایی (انیمیشن) از رشته های زیر گروه هنر است که از زمینه های شاخه ی فنی و حرفه ای می باشد. کتاب حاضر، به عنوان پنجمین کتاب درسی برای هنرجویان این رشته در نظر گرفته شده است. در ادامه ی این بخش به معرفی عناوین کتاب متحرک سازی رایانه ای دوازدهم پویانمایی (انیمیشن) خواهیم پرداخت.

فهرست سرفصل ها در کتاب متحرک سازی رایانه ای

کتاب متحرک سازی رایانه ای دوازدهم پویانمایی (انیمیشن) دارای ۵ پودمان به شرح زیر می باشد:

  • پودمان شماره ی ۱: کاربرد رایانه در متحرک سازی و جلوه های تکمیلی.

۱- پویانمایی رایانه ای دو بعدی و تاریخچه ی آن.

۲- کاربرد و تاثیر بودجه، زمان و شکل گرافیک در متحرک سازی رایانه ای.

۳- قابلیت های اصلی نرم افزار ها.

۴- پنجره ی نوار زمان.

۵- پنجره ی لایه ها.

۶- تنظیمات مشترک پروژه های پویانمایی.

۷- تعداد فریم بر ثانیه.

و…

  • پودمان شماره ی ۲: متحرک سازی مبتنی بر طراحی (شیوه ی سل انیمیشن).

۱- ایجاد یک پروژه.

۲- روش ایجاد فریم.

۳- روش طراحی در نرم افزار.

۴- روش استفاده از میز نور.

۵- رنگ آمیزی.

۶- زمان بندی.

۷- نوار صدا به عنوان راهنما.

و…

  • پودمان شماره ی ۳: کاربرد های متحرک سازی سنتی (شیوه ی سل انیمیشن).

۱- انواع حرکات دوربین.

۲- حرکت لایه ها نسبت به هم.

۳- مولتی پلان.

۴- روش ایجاد افکت های تصویری.

۵- روش طراحی پویانمایی جانبی.

۶- مقدمات نوار.

۷- روش وارد کردن نوار فیلم به نرم افزار.

و…

  • پودمان شماره ی ۴: طراحی مبتنی بر وکتور (شیوه ی کات اوت).

۱- امکانات نرم افزار .Moho

۲- تنظیمات اولیه ی پروژه.

۳- برپایی اولین سند.

۴- ایجاد یک سند.

۵- تنظیمات ضروری و پنجره ی تنظیمات پروژه.

۶- ترسیم شکل های ساده.

۷- ترسیم شکل های پیچیده.

و…

  • پودمان شماره ی ۵: متحرک سازی مبتنی بر اسکلت گذاری.

۱- اسکلت گذاری در محیط برنامه.

۲- روش اتصال خودکار شکل به استخوان.

۳- روش اتصال نقاط شکل به استخوان.

۴- روش اتصال لایه به استخوان.

۵- انواع تنظیمات استخوان.

۶- ساخت مدل با شکل های بیت مپ.

۷- سوییچ کردن انواع لایه ها.

و…

معرفی متحرک سازی رایانه ای دوازدهم پویانمایی (انیمیشن)

مفاهیم موجود در کتاب

اولین پودمان کتاب متحرک سازی رایانه ای دوازدهم پویانمایی (انیمیشن) به تحلیل استفاده از نرم افزار های مختلف متحرک سازی و به کار گیری جلوه های تکمیلی بر روی یک پلان فیلم پویانمایی بر اساس تفاوت های نرم افزاری و با استفاده از نرم افزار Adobe Photoshop می پردازد. پودمان دوم از این کتاب به متحرک سازی و رنگ آمیزی یک شخصیت با استفاده از نرم افزار TV paint بر اساس نوار صدای ضبط شده اختصاص دارد.

سومین پودمان از کتاب بر متحرک سازی یک شخصیت، صحنه، ایجاد عمق و روتوسکوپی بر اساس نوار فیلم زنده ی ضبط شده یا استفاده از افکت های نرم افزار TV Paint تمرکز دارد. پودمان چهارم از این کتاب آماده سازی و متحرک سازی شکل های ساده و پیچیده در حالت وکتور و تنظیم فریم های کلیدی با استفاده از نرم افزار Moho بر اساس نوار زمان نرم افزار را ارائه می کند. آخرین پودمان از کتاب نیز به اسکلت گذاری و متحرک سازی شکل ها بر اساس قابلیت های موجود با استفاده از نرم افزار Moho می پردازد.

معرفی متحرک سازی رایانه ای دوازدهم پویانمایی (انیمیشن)

خرید کتاب های مربوط به رشته ی پویانمایی (انیمیشن)

در این قسمت به معرفی کتاب درسی متحرک سازی رایانه ای دوازدهم پویانمایی (انیمیشن) پرداختیم. در ادامه فروشگاه اینترنتی مارکا را به شما معرفی می کنیم که به ارائه ی خدمات خرید کتاب درسی و خرید کتاب کمک درسی می پردازد. شما با مراجعه به بانک کتاب مارکا می توانید به آسانی کتاب متحرک سازی رایانه ای دوازدهم پویانمایی (انیمیشن)  را دریافت نمایید. دیگر کتاب های مربوط به رشته های فنی حرفه ای از جمله رشته ی پویانمایی (انیمیشن) نیز در این بانک کتاب قابل دستیابی هستند. امیدواریم اطلاعات موجود در این محتوا در رابطه با این کتاب از گروه هنر مورد توجه شما عزیزان واقع گردیده باشد.

مشخصات کالا
سال چاپ

1402

قطع کتاب

رحلی

تعداد صفحه

220

مقطع تحصیلی

دوازدهم