بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

منطق دهم هدفدار مشاوران آموزش

وحید تمنا
5.00 out of 5
کد محصول : 9786002180711
انتشارات
سال چاپ 1403
20%

قیمت اصلی 290,000 تومان بود.قیمت فعلی 232,000 تومان است.

20% تخفیف

معرفی کتاب منطق دهم مشاوران آموزش

تصور رایج و غلطی که در میان اکثر مردم و همچنین دانش‌آموزان وجود دارد این است که رشته علوم انسانی برای آن دسته از دانش‌آموزانی مناسب است که از توانایی حفظ بالایی در به خاطر سپردن مطالب و دروس مختلف برخوردار هستند. اما باید توجه کرد که حفظ کردن هرگز راه درست و مناسبی برای یادگیری درس‌ها و موفقیت در آزمون‌های مختلف نیست. کتاب کمک درسی منطق دهم به عنوان کتاب کمک آموزشی برای دانش‌آموزان پایه دهم انسانی تالیف شده است تا به آنان در یادگیری درس منطق کمک کند. یادگیری درس‌ها همراه با درک و فهم عمیق مطالب، علاوه بر اینکه لذت یادگیری را افزایش می‌دهد، موجب می‌شود که مطالب به خوبی در ذهن ماندگار شوند و به این ترتیب درصد موفقیت در امتحانات مدرسه و آزمون‌های مختلف بالا خواهد بود. علم منطق توانایی ذهنی و قدرت اندیشیدن افراد را تقویت می‌کند. در کتاب کمک درسی منطق دهم، تلاش شده است که روند آموزشی مناسبی برای یادگیری درس منطق همراه با درک و فهم عمیق مطالب صورت بگیرد.

منطق ده مشاور

کتاب کمک درسی منطق دهم مشاوران آموزش در چه بخش‌هایی تالیف شده است؟

کتاب کمک درسی منطق دهم شامل بخش‌های اساسی است که آن را به یک کتاب جامع و کاربردی برای دانش‌آموزان پایه دهم رشته انسانی تبدیل کرده است. قسمت اصلی و مهم این کتاب کمک درسی، درسنامه‌های کامل آموزشی است که حاوی مطالب آموزشی جهت یادگیری دروس کتاب درسی منطق پایه دهم می‌باشند. بخش دیگر این کتاب، سوالات و پرسش‌های مختلف امتحانی است که در قالب سوالات چهار گزینه‌ای و مفهومی مخصوص آزمون‌های مختلف تالیف شده‌اند. یکی از قسمت‌های اصلی در هر کتاب کمک درسی مفید و کاربردی، قسمت پاسخنامه تشریحی سوالات است. این قسمت از کتاب، می‌تواند به نوعی محلی برای مرور مطالب خوانده شده برای دانش‌آموزان باشد. همچنین نکات کلیدی و راهبردی برای پاسخ دادن به سوالات مختلف در بخش پاسخنامه تشریحی سوالات مطرح می‌شوند.

منطق ده مشاوران

درسنامه‌های آموزشی

فهرست درسنامه‌های آموزشی کتاب کمک درسی منطق دهم، شامل ده درس از کتاب درسی منطق در پایه دهم انسانی است. درسنامه‌های آموزشی در این کتاب کمک درسی، به طور کامل و مفهومی مطالب درس را بیان می‌کنند؛ به نحوی که دانش‌آموزان تمام مطالب کتاب درسی خود را به بهترین شکل می‌توانند از این درسنامه‌ها فرا بگیرند. بیان و بررسی انواع مثال‌های کتاب درسی نیز شاهدی دیگر بر جامع بودن مطالب کتاب کمک درسی منطق دهم است. علاوه بر این‌ها مولف کتاب، به انواع مثال‌های خارج از کتاب، از منابع دیگر نیز اشاره کرده است.

سوالات چهار گزینه‌ای و امتحانی

بعد از هر درسنامه آموزشی، سوالاتی تحت عنوان پرسش‌های کنکوری و تکمیلی در کتاب کمک درسی منطق دهم قرار داده شده‌ است. سوالات چهار گزینه‌ای در این کتاب، شامل پرسش‌های چهار گزینه‌ای تالیفی و سوالات کنکور سراسری در سال‌های مختلف است. این سوالات با ترتیبی هدفمند بعد از هر درسنامه آموزشی چیده شده‌اند تا به این ترتیب اهداف آموزشی در این سوالات به بهترین شکل دنبال شوند.

منطق ده مشاوران اموزش

سایر مشخصات کتاب

در طراحی سوالات و پرسش‌های تالیفی و کنکوری کتاب کمک درسی منطق دهم، از هفت منبع معتبر استفاده شده است که بر اعتبار این کتاب کمک درسی و سوالات آن می‌افزاید. از ویژگی‌های قابل توجه در روند آموزشی این کتاب، می‌توان به بخش مشاوره درسی آن اشاره کرد. در این بخش، مولف به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا راه یادگیری هر مبحث را بیاموزند. این روش به آنها کمک می‌کند که چالش‌های یادگیری درس منطق را راحت‌تر پشت سر بگذرانند. استفاده از تصاویر و نمودارها در درسنامه‌های آموزشی و همچنین ارائه نکات مختلف در داخل کادرهای مشخص برای توجه بیشتر، از دیگر ویژگی‌های جذاب این کتاب کمک درسی برای درس منطق پایه دهم می‌باشد.

کتاب کمک درسی منطق دهم منبع کاملی برای دانش‌آموزان علوم انسانی در پایه دهم است که توسط وحید تمنا تالیف شده و انتشارات مشاوران آموزش، این کتاب را منتشر کرده است.

برای خرید کتاب کمک درسی منطق دهم به سایت بانک کتاب مارکا مراجعه کنید و با رفتن به صفحه کتاب، نسبت به خرید آن اقدام کنید.

 

نظر شما در مورد این کتاب چیست؟

  • تجربه‌های خود را در زمینه مشکلاتی که با خواندن درس منطق و چالش‌هایی که با آن داشتید، با ما در میان بگذارید.
  • آیا کتاب کمک درسی منطق دهم به یادگیری بهتر درس کمک می‌کند؟
  • این کتاب چه تاثیری در میزان پیشرفت شما در درس منطق در آزمون‌های مختلف داشته است؟
  • نظرتان درباره بخش‌های مختلف کتاب و میزان کاربردی بودن آنها چیست؟
مشخصات کالا
انتشارات

نویسنده

وحید تمنا

سال چاپ

1403

قطع کتاب

رحلی

مقطع تحصیلی

دهم

More
موضوع فرعی

تست

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. Haj hoseini
    دی 26, 1399

    کتاب های هدفدار مشاوران رو من استفاده کردم و خیلی راضی هستم