بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

Expanding Tactics for Listening 3rd

کد محصول : 9780194013864
دسته بندی مهارت های زبان
انتشارات
مجموعه ها
32%

112,200 تومان

32% تخفیف

یکی از روش های نوین برای یادگیری زبان انجام تکنیک های جدید برای آموزش زبان انگلیسی در سریع ترین زمان ممکن می باشد.چرا که ما فرصت مطالعه تمام کتاب ها منتشر شده از طرف انتشارات و موجود در بازار را نداریم اگر در جستجو کتابی جامع جهت پرورش مهارت نوشتاری (writing)و شنیداری( Listening)هستید مجموعه کتاب های Tacticsجامع ترین و پرفروش ترین کتاب موجود در بازار هست که با گنجاندن تمام مفاهیم و در بر داشتن کلمات جدید و بسیار کاربردی در سه سطح از موضوعات روزمره ارائه شده است.

مجموعه Tactics for Listening چند کتاب را در برمیگیرد؟

Basic Tactics for listening(مبتدی)
DevelopingTactics for listening(متوسط)

•این کتاب چه موضوعاتی را مورد بررسی قرار می دهد؟

(special Days )روزهای خاص یا مراسم های خاص
(Fation )مد ولباس
(favorite )علاقه مندی ها
(Phone Message)پیام های دریافتی
(Vacation )تعطیلات و برنامه ریزی های صورت گرفته
(The News)اخبار و گزارشات
(Opshion)حق خرید و فروش
(famous people)افراد معروف و زندگی آن ها
(Global Issues) مشکلات جهانی

کتاب Expanding tactics for listening یکی از پر طرفدار ترین کتاب های دنیا جهت تقویت مهارت شنیداری (listening) در سطح پیشرفته گردآوری شده .
ویرایش سوم این کتاب در 14 November سال 2011 از نشر Oxford منتشر شده است که توسط نویسنده معروف به نام Jack C .Richardsبا لهجه امریکن (American)نوشته شده است.
با فرا گرفتن این کتاب و گوش دادن به فایل صوتی آن و انجام تمارین به صورت منظم علاوه بر افزایش مهارت شنیداری (listening)مهارت خوانداری (reading) و لهجه Americanخود را توسعه میدهید

•ویژگی ها ی ظاهری این کتاب :

این کتاب با سایز رحلی و کاغذ تحریر در اختیار شما قرار میگیرد همراه یک حلقه دی وی دی برای بالا بردن مهارت های شما عزیزان در یک پک عرضه میگردد.
در انتهای هر فصل یک سری تمرین worksheets قرار گرفته است تا مفهوم جملات و کلمات جدید به سادگی فرا گرفته شود و با کلمات جدید و کاربردی بیش تری آشنا شویدچند نمونه صفحه جهت آشنایی شما در این صفحه قرار خواهم داد.
در انتهای کتاب Expanding Tactics For listeningفایل صوتی این کتاب به صورت نوشتاری آمده است برای زبان آموزانی که هنوز به کلمات جدید آشنایی ندارند و در بخش (listening) مفهوم جمله را در متوجه نمی شوند بدین صورت معنای کلمات کلیدی عبارت را به
سادگی در میابند.
این سری از کتاب ها خودآموز فوق العاده ای برای افرادی هست که در دوره هایی که برگذار می شود شرکت نمیکنند زیرا این کتاب با ارائه دادن مطالب به صورت جامع سعی در افزایش توانایی شما در مهارت های ذکر شده دارد.

لازم به ذکر است با مطالعه و تمرکز روی هر سه سطح از این کتاب به تسلط کامل از زبان انگلیسی میرسید و به راحتی معنی و مفهوم فیلم ها به زبان اصلی را بدون هیچ مشکلی متوجه میشوید.

•چگونه کتاب را تهیه کنیم ؟

شما عزیزان به راحتی میتوانید کتاب را از سایت بانک کتاب مارکا با صرفه ترین قیمت با خیال راحت تهیه کنید یا اگر برای ثبت سفارش نیاز به راهنمایی داشتید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا بتوانید کتاب را به ساده ترین روش ممکن درب منزلتون تحویل بگیرید.

مشخصات کالا
انتشارات

مجموعه

نویسنده

Jack C. Richard

قطع کتاب

رحلی

تعداد صفحه

120

نوع جلد

نرم (شومیز)

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *