بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

1100 تست طرح ریزی واحد های صنعتی نگاه دانش

محمدهادی نیکوفکر
کد محصول : 9789641573562
سال چاپ 1396
8%

قیمت اصلی 150,000 تومان بود.قیمت فعلی 139,500 تومان است.

8% تخفیف

آشنایی با کتاب 1100 تست طرح ریزی واحد های صنعتی نگاه دانش

کتاب 1100 سوال چهارگزینه ای طرح ریزی واحد های صنعتی با هدف ایجاد منبعی جامع برای استفاده علاقه مندان به شرکت در کنکور کارشناسی ارشد و کنکور دکتری در رشته مهندسی صنایع ایجاد شده است. در سال های اخیر بسیاری از دانشجویان که پا به عرصه رقابت برای ورود به این رشته می گذارند، از یکپارچه نبودن مطالب و نبود منابع مناسب گلایه دارند. از سویی دیگر بخش طرح ریزی واحد های صنعتی جزو مهمترین مباحث در ساز و کار کارخانجات کشور و کارگاه های تولیدی است که نیاز به تربیت نیروی کارآمد و متخصص را یادآور می شود. از این رو این بخش در کنکور رشته مهندسی صنایع در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد از اهمیت خاصی برخوردار است.

خوشبختانه انتشارات نگاه دانش که نامی آشنا در تهیه و توزیع کتاب های دانشگاهی در کشور است. با همکاری بدنه علمی و دانشگاهی کشور در سال های اخیر توانسته خلاء های موجود در منابع علمی و دانشگاهی کشور را شناسایی کند. و با نگاهی هدفمند و علمی، به تولید منابع مورد نیاز دانشجویان و علاقه مندان حوزه های مختلف علمی در سطح کشور بپردازد. کتاب 1100 سوال چهارگزینه ای طرح ریزی واحد های صنعتی در زمره همین منابع است که دانشجویان می توانند با استفاده از آن، آمادگی لازم را جهت شرکت در آزمون های ورودی تحصیلی در مقاطع مختلف کسب کنند.

کتاب 1100 سوال چهارگزینه ای طرح ریزی واحد های صنعتی در 4 بخش طراحی شده است

معرفی محمد هادی نیکوفر نویسنده کتاب 1100 تست طرح ریزی واحد های صنعتی

استاد محمد هادی نیکوفر از نام های آشنا در حوزه مهندسی صنایع در کشور می باشند. ایشان با سابقه طولانی در بخش های فنی و مهندسی در فضاهای تولیدی و کارخانجات کشور تجربه عملی کافی را در این زمینه کسب نموده اند. و سال ها همکاری با وزارت راه و ترابری و تولید علمی و عملی در فضاهای مختلف صنعتی و دانشگاهی ایران، استاد نیکوفر را به چهره ای برجسته در فضای علمی و صنعتی کشور تبدیل نموده است. مقالات متعدد در زمینه های مختلف علوم مهندسی در سطح ملی و بین المللی، عضویت در هیئت علمی دانشگاه هرمزگان، مدیریت گروه مهندسی صنایع و عضویت در شورای پژوهشی فنی و مهندسی تنها بخشی از سابقه بزرگ و درخشان ایشان است که ذکر کامل آن در این مقاله نمی گنجد. تالیف کتاب 1100 سوال چهارگزینه ای طرح ریزی واحد های صنعتی برآیند نیازسنجی استاد نیکوفر از سال ها تدریس در این زمینه است. کتاب ها و مقالات مختلفی تا کنون از ایشان به چاپ و نشر رسیده است که می توان به عنوان نمونه از کتاب طرح ریزی واحدهای صنعتی که پیش نیازی برای مطالعه کتاب حاضر محسوب می شود، نام برد.

راهنمای مطالعه کتاب

کتاب 1100 سوال چهارگزینه ای طرح ریزی واحد های صنعتی با توجه به کتاب طرح ریزی واحد های صنعتی در چهار فصل به همراه پاسخ های تشریحی منتشر شده است. دانشجو می تواند با مطالعه کتاب پیش نیاز، دانش مورد نیاز را کسب نماید و سپس با تست زنی در کتاب حاضر آمادگی خود را محک بزند. در دو بخش اول کتاب سوالات با توجه به مباحث علمی رشته مهندسی صنایع طراحی شده اند. سوالات این بخش ها طیف وسیعی از مطالب جدید و به روز را پوشش می دهند. وجود 26 آزمون از مطالب فصول کتاب پیش نیاز، دانشجویان را از میزان درک و یادگیری مطالب مبحث مربوطه آگاه می کند. و 11 آزمون جامع، مروری کامل بر تمام فصول کتاب و آشنایی با عناوین جدید سوالات را به همراه دارد.

فهرست کتاب 1100 سوال طرح ریزی واحدهای صنعتی نگاه دانشفصول کتاب 1100 سوال چهارگزینه ای طرح ریزی واحد های صنعتی

پس از آن در دو بخش سوالات کنکور ارشد و سوالات دکتری، دانشجویان مهندسی صنایع با آخرین پرسش های مطرح شده در آزمون های سراسری کشور در سال های اخیر آشنا می شوند و می توانند در ماه های پایانی و نزدیک به آزمون اصلی خود را محک بزنند.

کتاب 1100 سوال چهارگزینه ای طرح ریزی واحد های صنعتی با رویکرد کسب آمادگی برای کنکور کارشناسی ارشد و کنکور دکتری، نگارش شده است. وجود پاسخ های تشریحی برای سوالات کنکور سال های گذشته، دانشجویان را از نحوه طراحی سوال در کنکور آگاه می کند.

خرید کتاب 1100 تست طرح ریزی واحد های صنعتی نگاه دانش با تخفیف

جهت خرید کتاب دانشگاهی و منابع علمی مورد نیاز برای آزمون های علمی در سطح کشور می توانید به آسانی و با مراجعه به وب سایت بانک کتاب مارکا از هزاران عنوان کتاب به روز با جدیدترین نوبت چاپ بهره مند شوید. با این شیوه از خرید اینترنتی بدون صرف وقت و هزینه اضافی منابع علمی مورد نیاز خود را برای شرکت در کنکور و یا سایر آزمون های جامع، درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات کالا
انتشارات

نویسنده

محمدهادی نیکوفکر

سال چاپ

1396

قطع کتاب

وزیری

تعداد صفحه

511

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *