بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

کیک های فضایی (داستان های نه چندان غیرممکن) نشر پرتقال

فیلیپ ریو
کد محصول : 9786004628846
دسته بندی کودک (7 تا 12 سال)
سال چاپ 1403
20%

قیمت اصلی 86,000 تومان بود.قیمت فعلی 68,800 تومان است.

20% تخفیف

معرفی کتاب داستان‌ های نه چندان غیر ممکن: کیک‌ های فضایی

کتاب داستان‌ های نه چندان غیر ممکن: کیک‌ های فضایی همان طور که از نامش پیدا است داستانی است درباره فضا و فضانوردی. آسترا به همراه خانواده اش به فضا سفر می کند تا به خانه شان در نودنیا بروند. در همین حین به سفینه آنها حمله می کنند. کیک ها هستند که سفینه آنها را هدف قرار گرفته اند؛ کیک فنجانی هایی که به نظر می رسد قاتل هستند، کیک های باتنبرگ که دیوانه اند و مافین هایی که غارت می کنند. آنها شیطان هایی به شکل کیک هستند که زندانی شده اند. اما همه چیز به آسترا، قهرمان این داستان، و دوست رباتش بستگی دارد. آنها باید بتوانند پیش از نابود شدن سفینه جلوی آنها را بگیرند. برای این که از ادامه این داستان آگاه شوید و بدانید که بالاخره کیک ها آدم ها را می خورند یا آدم ها کیک ها را می توانید این کتاب انتشارات پرتقال را تهیه کنید و با آسترا همراه شوید.

کتاب داستان‌ های نه چندان غیر ممکن: کیک‌ های فضایی

مشخصات ظاهری کتاب داستان‌ های نه چندان غیر ممکن: کیک‌ های فضایی

نگارنده: فیلیپ ریو

مترجم: مهرنوش نصوری

تعداد صفحه ها: 228

گروه سنی: 7 تا 12 سال

ناشر: انتشارات پرتقال

 درباره کتاب داستان‌ های نه چندان غیر ممکن: کیک‌ های فضایی اثر فیلیپ ریو

کتاب داستان‌ های نه چندان غیر ممکن: کیک‌ های فضایی یکی دیگر از داستان های غیر ممکن را ممکن کرده است. این مجموعه داستان ها همگی پر از اتفاق های باور نکردنی هستند که نویسنده آنها را برای مخاطبانش باور پذیر کرده است. در این داستان نه چندان غیر ممکن آسترا با خانواده اش در حال اسباب کشی به یک سیاره دیگر هستند که کیک های فضایی به آنها حمله می کنند.

فیلیپ ریو، نویسنده این کتاب، در روز بیست و هشتم فوریه سال 1966 به دنیا آمده است. او بریتانیایی است و در حوزه نویسندگی کتاب های کودک و نوجوان فعالیت دارد. مترجم این کتاب نیز مهرنوش نصوری است که وی نیز از علاقه مندان به کار کردن در حوزه کودکان و نوجوانان است.   

نویسنده کتاب فیلیپ ریوفیلیپ ریو نویسنده بریتانیایی

در زمان خرید کتاب کودک و نوجوان می توانید به نام کتاب ها توجه داشته باشید. مطالعه داستان های نه چندان غیر ممکن که به صورت یک مجموعه هستند و یکی از دیگری جذاب تر، می تواند برای بچه ها بسیار سرگرم کننده باشد. ممکن شدن غیر ممکن هایی مانند این که یک دختربچه در داخل جعبه اشیای گم شده یک شهربازی بزرگ شود یا یک پسر با دوستانش که یک مرغ دریایی و یک پری دریایی هستند به دنبال خانواده اش راه بیفتد، از این قبیل داستان های باور نکردنی هستند.

بخشی از کتاب داستان‌ های نه چندان غیر ممکن: کیک‌ های فضایی

می توانید قسمت هایی از کتاب داستان‌ های نه چندان غیر ممکن: کیک‌ های فضایی را در اینجا بخوانید:

مسافرت از زمین به ماه چند روز طول می کشد. مسافرت از زمین به مریخ چند ماه طول می کشد. مسافرت به مشتری چند سال و به پلوتون و نپیتون چند سالی بیشتر از آن چند سال. اما آسترا هنوز هم دورتر و دورتر می رفت. خیلی خیلی بیشتر از این فاصله هایی که گفتیم. نودنیا، دنیایی که آسترا و خانواده اش قرار بود در آن زندگی کنند، از زمین خیلی دور بود و تا به آنجا می رسیدند، صد و نود و نه سال طول می کشید.

مامان که فاصله زمین تا نودنیا را به آسترا گفت، داد آسترا در آمد. «نمی تونیم صد و نود و نه سال توی سفینه بشینیم! خیلی خسته کننده است! هیچ چیزی هم نیست که بتونیم از توی پنجره نگاه کنیم، تازه اگه سفینه ها پنجره داشته باشن… که احتمالاً هم ندارن! وقتی هم که برسیم من دیگه پیر شدم! من… » با انگشت های دستش شمرد. «دویست و نه ساله می شم! پر از چین و چروک!»

اما مامانش فقط خندید و برادر کوچک آسترا، الف، را آن قدر روی زانوهایش بالا و پایین کرد که الف هم به خنده افتاد.

نویسنده کتاب فیلیپ ریوانتشارات پرتقال

چرا توصیه می شود کتاب داستان‌ های نه چندان غیر ممکن: کیک‌ های فضایی را برای فرزندان خود تهیه کنید؟

مطالعه و خواندن کتاب داستان‌ های نه چندان غیر ممکن: کیک‌ های فضایی برای تمام بچه های 7 تا 12 سال که عاشق خیال پردازی هستند جالب خواهد بود. برای این که بتوانید این کتاب را تهیه کنید، به نشانی بانک کتاب مارکا مراجعه کنید.

مشخصات کالا
انتشارات

نویسنده

فیلیپ ریو

مترجم

مهرنوش نصوری

سال چاپ

1403

قطع کتاب

رقعی

تعداد صفحه

228

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *