بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

متون زبان تخصصی انگلیسی ویژه دانشجویان مدیریت نگاه دانش

حمید زارع
کد محصول : 9786229800003
سال چاپ 1400
8%

قیمت اصلی 60,000 تومان بود.قیمت فعلی 55,800 تومان است.

ناموجود


8% تخفیف

معرفی کتاب متون زبان تخصصی انگلیسی ویژه دانشجویان مدیریت نگاه دانش

متون زبان تخصصی انگلیسی ویژه دانشجویان مدیریت کتابی است که دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا می توانند با استفاده از آن، سطح دانش زبان انگلیسی خود را تقویت کنند.

آشنایی با کتاب متون زبان تخصصی مدیریتآشنایی با کتاب متون زبان تخصصی انگلیسی ویژه دانشجویان مدیریت

تاکنون کتاب های زیادی در زمینه زبان انگلیسی به چاپ و نشر رسیده است. که هر یک از آنها مزایا و کاستی های خاص خود را دارد. نویسنده در این کتاب سعی نموده با استفاده از دانش بیست ساله خود در زمینه تدریس زبان انگلیسی، کتابی مفید و با نقایص کمتر نسبت به آثار موجود تدوین نماید.

انتشارات نگاه دانش با سابقه چندین سال چاپ و نشر آثار علمی و کتب دانشگاهی همواره در تلاش است تا بهترین منابع را به دانش پژوهان ایرانی عرضه کند. تا این زمان کتاب های زیادی با محوریت تدریس زبان انگلیسی از سوی این موسسه به چاپ رسیده است. که کتاب حاضر، یکی از بهترین آثار این نشر در زمینه آموزش زبان می باشد.

کتاب متون زبان تخصصی انگلیسی ویژه دانشجویان مدیریت در سال 1400 به چاپ رسید. و بروزترین اثر آموزش زبان انگلیسی در حوزه مدیریت است.

ویژگی های کتاب متون زبان تخصصی انگلیسی دانشجویان مدیریت نگاه دانش

یکی از اصلی ترین نیازهای دانشجویان مدیریت، استفاده از منابع غنی خارجی است. اولین شرط برای استفاده از این منابع، آشنایی و تسلط به زبان انگلیسی است.

کتاب متون زبان تخصصی انگلیسی ویژه دانشجویان مدیریت مناسب انواع رشته های گرایش مدیریت نظیر دولتی، بازرگانی، صنعتی، کارآفرینی، آموزشی و … می باشد. با هم ویژگی های این کتاب را مرور می کنیم.

تنوع متون و بروز بودن

متون کتاب با موضوعات متفاوت و مختلف انتخاب شده است. که پاسخگوی نیاز دانشجویان، در حوزه های مختلف مدیریت است. و آنها را با کلمات معمول و تخصصی این رشته آشنا می سازد.

رشته مختلف مدیریترشته های مختلف مدیریت می توانند از این کتاب استفاده کنند

از سویی دیگر با توجه به تازه بودن کتاب، متون انتخاب شده کاملا جدید است. و دانش روز آموزش زبان انگلیسی را در اختیار مخاطبین قرار می دهد.

واژه شناسی

از مهمترین نکات در تهیه کتاب متون زبان تخصصی انگلیسی ویژه دانشجویان مدیریت، توجه به دیکشنری و واژه شناسی تخصصی و معتبر است. این کتاب ضمن آشنا کردن دانشجویان با کلمات و اصطلاحات تخصصی این رشته، درک درستی از معانی کلمات و جایگاه کاربری آنها ارائه می دهد.

تمرین و تست در کتاب متون زبان تخصصی انگلیسی ویژه دانشجویان مدیریت

برای استفاده بهتر و بیشتر از منابع انگلیسی، نکات گرامری در آموزش زبان انگلیسی به صورت تست در کتاب گنجانده شده است.

همچنین تمرینات زیادی در کتاب متون زبان تخصصی انگلیسی ویژه دانشجویان مدیریت وجود دارد. و دانشجویان با حل تمرینات و تست های کتاب، مهارت بیشتری در متن خوانی بدست می آورند.

جنبه خودآموزی در آموزش زبان انگلیسی

یکی از شیوه های نوین و موثری که در تالیف کتاب به کار برده شده است؛ توجه به جنبه خودآموزی است. طی تحقیقات و بررسی های انجام شده و با توجه به آمار خرید کتاب دانشگاهی در کشور، به نظر می رسد این شیوه از آموزش، نتایج بهتری را برای دانشجویان به ارمغان می آورد.

آشنایی با حمید زارع نویسنده کتاب متون زبان تخصصی انگلیسی دانشجویان مدیریت

دکتر حمید زارع بیش از دو دهه به آموزش زبان انگلیسی، اشتغال داشته اند. و به عنوان دانشیار و مدیر دپارتمان MBA دانشکده مدیریت و حسابداری پردیس فارابی دانشگاه تهران شناخته می شوند. ایشان تحصیلات تکمیلی و دکترا خود را در زمینه مدیریت کسب نموده اند.

دکتر زارع مولف کتابدکتر زارع مولف کتاب

کتاب متون زبان تخصصی انگلیسی ویژه دانشجویان مدیریت با توجه به اشراف دکتر زارع به حوزه مدیریت از یک سو و تدریس زبان انگلیسی به دانشجویان این گرایش از سویی دیگر، اثری خاص است. زیرا با استفاده از تجربه و آشنایی ایشان با سطح دانش زبان انگلیسی دانشجویان عرصه مدیریت، تدوین شده است. و نیازهای این خوانندگان را به خوبی پوشش می دهد.

خرید کتاب متون زبان تخصصی انگلیسی ویژه دانشجویان مدیریت نگاه دانش با تخفیف

در هنگام خرید کتاب های آموزش زبان به چندین نکته بایستی توجه داشت. اولین مطلبی که حتما باید آن را در نظر گرفت. آمادگی ذهنی و بهترین شیوه یادگیری است. هرکسی با توجه به مهارت ها و استعداد های ذاتی، شیوه خاص خود را در یادگیری دارد. مثلا بسیاری از افراد معانی کلمات را در ساختار جمله بهتر به خاطر می سپارند. شما می توانید تمامی کتاب های انتشارات نگاه دانش را با تخفیف ویژه از مارکا تهیه نمایید.

کتاب متون زبان تخصصی انگلیسی ویژه دانشجویان مدیریت با استفاده از همین ویژگی ها و با توجه به بهترین راه یادگیری زبان تدوین شده است. اگر قصد خرید این کتاب و یا سایر کتاب های دانشگاهی و علمی را دارید؛ می توانید به بانک کتاب سر بزنید. در وب سایت مارکا شما ضمن آشنایی با عناوین کتاب ها، به بررسی و اطلاعات لازم از کتاب، دسترسی خواهید داشت. که به شما در انتخاب بهتر و دقیق تر، کمک شایانی می کند. همچنین می توانید با استفاده از یک خرید اینترنتی راحت و امن، کتاب های خود را درب منزل، تحویل بگیرید.

مشخصات کالا
انتشارات

نویسنده

حمید زارع

سال چاپ

1400

تعداد صفحه

223

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *