بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

بادبادک باز نشر پرتقال

خالد حسینی
کد محصول : 9786004627634
سال چاپ 1403
20%

قیمت اصلی 224,000 تومان بود.قیمت فعلی 179,200 تومان است.

20% تخفیف

معرفی کتاب بادبادک‌ باز کمیک استریپ

کتاب بادبادک باز داستانی است که در کابل اتفاق می افتد. در دهه هفتاد میلادی دو پسربچه به نام های حسن و امیر با هم دوست هستند و از این کتاب از دوستی جذاب آنها روایت می کند. آنها عاشق بادبادک بازی هستند و دوست دارند در مسابقات بادبادک بازی شرکت کنند و برنده شوند. ولی دنیایی که آنها در آن زندگی می کنند توجهی به رؤیای دو پسربچه ندارد. دنیایی پر از جنگ و تلخی است که یکی از همین اتفاق های ناگوار این دو دوست را از هم جدا می کند. این اتفاق تمام زندگی امیر را تحت تأثیر خود قرار می دهد. موقعیت داخلی کشور افغانستان موجب می شود که امیر به امریکا مهاجرت کند و بعد از سال ها یک اتفاق او را مجبور به بازگشت به وطنش می کند. ماجرای این دو دوست بسیار خواندنی و پرکشش است و این بار انتشارات پرتقال نسخه ای را برای شما آماده کرد است که داستان را به شیوه مصور یا کمیک استریپ نقل می کند.

بادبادک‌ باز کمیک استریپ نشر پرتقال

مشخصات ظاهری کتاب بادبادک‌ باز کمیک استریپ

نگارنده: خالد حسینی

مترجم: نیلوفر امن‌ زاده

تعداد صفحه ها: 132

گروه سنی: بالای 14 سال

ناشر: انتشارات پرتقال

درباره کتاب بادبادک‌ باز اثر خالد حسینی

کتاب بادبادک باز در اصل یک رمان طولانی است. اما این نسخه مصور با شکل و شمایل جدیدش و عکس هایی که به آن اضافه شده اند، بر جذابیت آن افزوده اند. کتاب های کمیک استریپ در میان نوجوانان طرفداران خاص خود را دارند. تصویرها می توانند در فهم اتفاقات به مخاطب کمک کنند. البته این کتاب اصلاً پیچیده نیست و روایتی ساده از گرفتاری هایی است که مردمان یک کشور را درگیر خود کرده است. شخصیت پردازی تصویری در این کتاب منجر شده است که قهرمانان اصلی داستان همان طور که بیشتر مخاطبان انتظارش را دارند به تصویر کشیده شوند.

نویسنده این کتاب خالد حسینی است که از پدری تاجیک و مادری پشتون در کابل به دنیا آمده است. پدرش در سال 1976 دیپلمات وزارت خارجه افغانستان در کشور فرانسه شد و همین مسئله موجب مهاجرت و زندگی آنها در پاریس شد. بنا بر اتفاقاتی سیاسی در سال 1980 پدر او از سفارت برکنار شد و آنها به امریکا پناهنده شدند. هم اکنون نیز او همراه با خانواده اش در امریکا زندگی می کند. او در رشته پزشکی تحصیل کرده است و این رمان را وقتی که در حال تحصیل بود، به رشته تحریر در آورد.

خالد حسینی

خالد حسینی نویسنده کتاب بادبادک‌ باز کمیک استریپ نشر پرتقال

رمان بادبادک باز به زبان های زیادی در دنیا ترجمه شده است و حدود دو سال جز پرفروش ترین کتاب های دنیا بود. این کتاب را مترجمان بسیاری به زبان فارسی ترجمه کرده اند، اما نسخه کمیک استریپ آن را نیلوفر امن ‌زاده به فارسی برگردانده است. مترجمی جوان که متولد سال 1370 در تهران است و در رشته ادبیات انگلیسی دانشگاه شهید بهشتی تحصیل کرده است. او کتاب های زیادی را در حوزه کودک و نوجوان به فارسی ترجمه کرده است و انتخاب ترجمه این کتاب نیز می تواند به دلیل کمیک استریپ بودن آن باشد.

خرید کتاب کودک و نوجوان از جهاتی می تواند کار ساده ای باشد و از جهاتی دیگر مشکل. ممکن است بزرگ ترها خیلی جذابیت کتاب های کمیک استریپ را برای نوجوانان درک نکنند، اما بهتر است با خرید آنها نیز مخالفتی نداشته باشند. کسب اطلاعات بیشتر درباره این نوع کتاب ها ممکن است آنها را نیز به این سبک کتاب و نوشتار علاقه مند کند.

بخشی از کتاب کتاب بادبادک‌ باز

می توانید قسمت هایی از کتاب بادبادک باز را در اینجا بخوانید:

ها ها ها! امیر آقا دیدین وقتی بادبادکشون رو بُریدین، قیافشون چه شکلی شد؟!

آره… مخصوصاً اون موقع که تو زودتر از همه فهمیدی بادبادک کجا می افته! داشتن از تعجب شاخ در می آوردن!

فکر کنم امسال شما قهرمان مسابقه بادبادک بازی می شین!

چرت و پرت نگو حسن! عٌمَر از همه بهتره… اون برنده می شه!

انتشارات پرتقال

چرا توصیه می شود کتاب بادبادک باز را برای فرزندان خود تهیه کنید؟

کتاب بادبادک باز یکی از پرفروش ترین رمان های دنیا است که اتفاقات آن در کشور افغانستان رخ می دهد. اگر دوست دارید فرزندانتان با سرنوشت تلخ این کشور و مردمانش آشنا شوند، می توانید این کتاب که به شکل کمیک استریپ است را از بانک کتاب مارکا برایشان تهیه کنید.

مشخصات کالا
انتشارات

نویسنده

خالد حسینی

مترجم

نیلوفر امن زاده

سال چاپ

1403

قطع کتاب

وزیری

تعداد صفحه

132

نوع جلد

نرم (شومیز)

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *