بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

DVD دی وی دی آموزش مفهومی فیزیک دهم تجربی رهپویان

نیما نوروزی
کد محصول : مشخص نشده
سال چاپ 1403
25%

قیمت اصلی 500,000 تومان بود.قیمت فعلی 375,000 تومان است.

25% تخفیف

دی وی دی آموزش مفهومی فیزیک دهم تجربی رهپویان و همه چیز در مورد آن

دی وی دی آموزش مفهومی فیزیک دهم تجربی رهپویان یکی از بسته های آموزشی می باشد که توسط مرکز رهپویان تولید شده است. این پکیج آموزشی توانسته نیاز دانش آموزان رشته تجربی را برطرف کند. این پکیج آموزشی به تدریس تمام مطالب و مباحث موجود در کتاب فیزیک دهم به صورت مفهومی پرداخته است. لازم به ذکر می باشد که این بسته آموزشی از تعدادی دی وی دی تشکیل شده است که هر کدام به موضوعات منحصر به فردی پرداخته اند. تدریس مفهومی مطالب موجود در کتاب فیزیک دهم باعث می شود تا دانش آموزان پایه دهم بتوانند مطالب را به صورت عمیق یاد بگیرند. یادگیری عمیق مطالب باعث می شود تا به راحتی بتوان انواع سوال ها را حل کرد. در این مقاله قصد داریم به معرفی این محصول، محتویات آموزشی آن، نحوه تدریس و … بپردازیم.

معرفی دی وی دی آموزش مفهومی فیزیک دهم تجربی رهپویان

دی وی دی آموزش مفهومی فیزیک دهم تجربی رهپویان یکی از بسته های آموزشی می باشد که دانش آموزان پایه دهم می توانند از آن استفاده کنند. به عبارت دیگر دانش آموزان پایه دهم که در رشته تجربی مشغول هستند، بدون تردید می توانند از این پکیج برای پیشرفت درسی استفاده کنند. این پکیج آموزشی تمام مباحث و مطالب موجود در کتاب فیزیک دهم را تحت بررسی قرار داده است. دانش آموزانی که قصد شرکت در کنکور سراسری را دارند و همچنین می خواهند در امتحانات نمره بالا کسب کنند، این بسته آموزشی بهترین گزینه خواهد بود. دی وی دی های آموزشی مفهومی فیزیک دهم تجربی رهپویان در تمام دستگاه های خانگی، لپ تاپ، کامپیوتر و … قابل اجرا خواهند بود.

دی وی دی آموزش مفهومی فیزیک دهم تجربی رهپویان

محتویات موجود در بسته آموزشی : یکی از مواردی که در مورد دی وی دی آموزش مفهومی فیزیک دهم تجربی رهپویان باید صحبت کرد، محتویات آن می باشد. بسته آموزشی نامبرده از 6 حلقه دی وی دی تشکیل شده است که هر کدام به موضوع منحصر به فرد اشاره دارند. در واقع هر کدام از دی وی دی های آموزشی مفهومی موجود در این پکیج منحصر به فرد مطالب منحصر به فرد را تدریس می کنند و مکمل یک دیگر هستند.  این بسته آموزشی قادر است 35 جلسه آموزش را به خوبی تحت پوشش قرار دهد. دی وی دی های موجود در این بسته به طور کلی 1020 دقیقه و یا 17 ساعت به تدریس کتاب فیزیک دهم تجربی پرداخته است.

نحوه تدریس این پکیج آموزشی : یکی از ویژگی ها و یا مزیت هایی که سبب شده است تا دی وی دی آموزش مفهومی فیزیک دهم تجربی رهپویان از سایر پکیج های آموزشی متمایز شود، نحوه تدریس آن می باشد. نحوه تدریس در این دی وی دی ها به گونه ای است که علاوه بر تدریس بی نظیر توانسته تعداد بسیار زیادی از سوال ها را مورد بررسی قرار دهد. در این پکیج آموزش به بررسی تمام فعالیت های موجود در کتاب، نمودار ها، شکل ها و … پرداخته است. بیان مطالب و مباحث درسی در قالب انیمیشن یکی دیگر از مزیت های این پکیج به حساب می آید. ارائه سوال ها و تمرین های متعدد، بررسی و حل نمونه سوال های تستی کنکور سراسری و … از دیگر ویژگی های این محصول خواهد بود.

مدرس دی وی دی آموزش مفهومی فیزیک دهم تجربی رهپویان

مدرس دی وی دی های آموزشی مفهومی فیزیک دهم تجربی رهپویان استاد نیما نوروزی می باشد. نیما نوروزی یکی از مدرسین با سابقه و با تجربه در زمینه فیزیک دهم تجربی می باشد. مدرس نامبرده قادر است تمام مطالب و مباحث موجود در کتاب درسی را به زبان بسیار ساده و قابل فهم برای دانش آموزان بیان کند. از ساده ترین روش ها برای حل سوال ها نیز استفاده می کند. تدریس و حل سوال به تثبیت بهتر مطالب کمک می کند.

خرید دی وی دی های آموزشی با تخفیف

برای خرید دی وی دی آموزشی مانند دی وی دی های آموزشی رهپویان می توانید به صورت غیر حضوری اقدام کنید. در حقیقت مرکز معتبری تحت عنوان بانک کتاب تاسیس شده است که به فروش انواع کتاب ها، بسته های آموزشی و …. مشغول است. این مرکز شرایط فروش غیر حضوری را ایجاد کرده است. امکان خرید غیر حضوری از این مرکز از طریق وب سایت، وجود دارد.

دی وی دی

مشخصات کالا
انتشارات

نویسنده

نیما نوروزی

سال چاپ

1403

مقطع تحصیلی

دهم

More
تعداد DVD

6

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *