بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

متون روان شناسی به زبان انگلیسی جلد اول جیمز کالات نشر ارسباران

جیمز کالات
کد محصول : 9786007385739
سال چاپ 1401
10%

قیمت اصلی 130,000 تومان بود.قیمت فعلی 117,000 تومان است.

10% تخفیف

کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی نشر ارسباران جلد 1 (برگرفته از جیمز کالات) تهیه کننده یحیی سید محمدی

در این مقاله قصد داریم اطلاعات کلی درباره کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی نشر ارسباران جلد 1 (برگرفته از جیمز کالات) تهیه کننده یحیی سید محمدی، در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در ابتدا با علم روان­شناسی و محتوای کلی کتاب آشنا می­ شویم. سپس مخاطبان کتاب و سرفصل­های آن را بررسی می­ کنیم. در پایان نیز چند خطی درباره نویسنده و تهیه کننده کتاب می خوانیم. از این رو تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

دانش روان­شناسی با بهره­ گیری از شیوه ­های علمی به مطالعه ذهن، رفتار در موجودات زنده و همچنین فرایند ذهنی می­پردازد. در این علم حالت­های روانی و رفتار انسان­ها مورد مطالعه و بررسی قرار می ­گیرد. منظور از بررسی رفتار انسان­ها، تمامی حرکات، اعمال، رفتارهای قابل رویت مستقیم و غیر مستقیم می­ باشد و منظور از حالت­های روانی انسان، فرایندهایی همچون احساس، تفکر، شخصیت، تفکر، حافظه و … می­باشد. در عصر حاضر دانش روان­شناسی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و کتاب­های گوناگونی در این زمینه به چاپ رسیده­ اند.

کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی جلد 1 (برگرفته از جیمز کالات) تهیه کننده یحیی سید محمدی با هدف آشنا کردن دانشجویان محترم با متون روان­ شناختی به زبان انگلیسی می­ باشد که به صورت متون یک و دو در اختیار افراد قرار گرفته است. دانشجویان گرامی بعد از آشنایی و مطالعه مطالب ارائه شده در کتاب، می­ بایست با کار مستمر بر این نکات تسلط کافی پیدا کنند. کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی جلد 1، توسط انتشارات ارسباران به چاپ رسیده است.

آشنایی با سرفصل­های کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی نشر ارسباران جلد 1 ( برگرفته از جیمز کالات ) تهیه کننده یحیی سید محمدی

کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی نشر ارسباران جلد 1 (برگرفته از جیمز کالات) تهیه کننده یحیی سید محمدی مطابق سرفصل­های وزارت علوم و آموزش عالی تنظیم شده است. این کتاب گزیده­ای از ویراست آخر روان شناسی عمومی اثر جیمز کالات است. فصول این کتاب به نحوی چیده شده­ اند که با سرفصل­های دانشگاهی برای واحد درسی متون 1 و 2 تطابق داشته باشد.

در پایان جلد اول کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی (برگرفته از جیمز کالات) تهیه کننده یحیی سید محمدی، آزمون­های چهار گزینه­ای همراه با پاسخنامه ارائه شده است تا دانشجویان گرامی بتوانند پس از مطالعه مطالب کتاب، میزان یادگیری خود را بسنجند و در صورت نقض در یادگیری، با حوصله و دقت بیشتری مطالب را مطالعه نمایند.

مخاطبان کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی نشر ارسباران جلد 1 ( برگرفته از جیمز کالات ) چه کسانی هستند؟

هدف از تالیف و ارائه کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی جلد 1 (برگرفته از جیمز کالات) تهیه کننده یحیی سید محمدی انتشارات ارسباران، آشنا کردن دانشجویان با متون روان­شناختی به زبان انگلیسی در دانشگاه­ها می­ باشد. این کتاب در دو جلد تهیه شده است که یکی از آن­ها به زبان انگلیسی بوده و دیگری ترجمه آن است که به دانشجویان رشته روان­شناسی کمک کرده تا روان­شناسی به زبان انگلیسی را به طور کامل فرا بگیرند و یادگیری آن را ادامه دهند.

دانشجویان گرامی می­توانند با مطالعه کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی جلد 1 (برگرفته از جیمز کالات) تهیه کننده یحیی سید محمدی که در سال 1400 توسط انتشارات ارسباران رسیده است، دانش حود را در زمینه متون روان شناسی به زبان انگلیسی افزایش داده و این مطالب را به طور عمیق فرا بگیرند. علاوه بر دانشجویان، اساتید دانشگاهی نیز توجه زیادی به این اثر دارند. سایت بانک کتاب مارکا امکان سفارش کتاب­های دانشگاهی را به صورت آنلاین و در اسرع وقت برای دانشجویان، علاقه­مندان و اساتید فراهم کرده است.

چند خطی درباره یحیی سید محمدی تهیه کننده کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی

یحیی سید محمدی تهیه کننده کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی جلد 1 (برگرفته از جیمز کالات)، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی رودهن و همچنین مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و پزشکی تهران می­ باشد. وی موفق به اخذ مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته روان­شناسی از دانشگاه ملی ایران و دانشگاه ایالتی فلوریدا شده است. دکتر یحیی سید محمدی علاوه بر تدریس و خدمات بالینی، در حیطه ترجمه و تالیف نیز فعالیتی موفق داشته است.

کتاب­ هایی همچون پژوهش آسیب شناسی روانی هالجین و ویتبورن، روان­شناسی رشد لورا برک، روان­شناسی عمومی جیمز کالا و … در لیست کتبی قرار دارد که دکتر یحیی سید محمدی ترجمه آن­ها را به پایان رسانده است. ایشان کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی جلد 1 را که برگرفته از جیمز کالات می­باشد را گردآوری و ترجمه کرده است.

جمع بندی مطالب و سخن پایانی

در این مقاله به معرفی و بررسی کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی جلد 1 (برگرفته از جیمز کالات) تهیه کننده یحیی سید محمدی انتشارات ارسباران پرداختیم و اطلاعات کلی را در این باره در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. دانستیم این کتاب با هدف کمک به یادگیری دانشجویان در درس متون روان­شناسی به زبان انگلیسی گردآوری شده است.

به امید اینکه مقاله ارائه شده در رابطه با کتاب متون روان شناسی به زبان انگلیسی جلد 1 (برگرفته از جیمز کالات) تهیه کننده یحیی سید محمدی از انتشارات ارسباران برای شما عزیزان سودمند واقع شده باشد و از مطالعه آن لذت برده باشید. مطالعه کتاب متون تخصصی روان شناسی از نشر ارسباران، در کنار این کتاب پیشنهاد می­ شود. از اینکه تا پایان مقاله ما را همراهی کردید، سپاسگزاریم.

مشخصات کالا
انتشارات

نویسنده

جیمز کالات

مترجم

یحیی سید محمدی

سال چاپ

1401

قطع کتاب

وزیری

تعداد صفحه

216

نوع جلد

نرم (شومیز)

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *