بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

آموزش ریاضیات هفتم خوشخوان

حسن باطنی-حمیدرضا خلیلی
کد محصول : ۹۷۸۶۰۰۵۶۹۵۸۱۶
انتشارات
سال چاپ 1400
20%

قیمت اصلی 190,000 تومان بود.قیمت فعلی 152,000 تومان است.

20% تخفیف

معرفی کتاب آموزش ریاضیات هفتم انتشارات خوشخوان

ریاضیات از دروس مهم در هر دو رشته تجربی و ریاضی به حساب می آید. دانش آموزان دوره ابتدایی تا حدودی با مباحث پایه ای آشنا می شوند و مبحث های تخصصی و اصلی ریاضیات را در دوره های متوسطه می آموزند. ریاضیات پایه هفتم به عنوان پیش نیاز مباحث پیشرفته می باشد و دانش آموزان باید در آن به تسلط برسند. کتاب آموزش ریاضیات پایه هفتم نشر خوشخوان یک منبع مناسب برای یادگیری کامل مباحث ریاضی پایه هفتم می باشد.

ریاضی هفتم خوشخوان

معمولا اغلب معلمان از روش کلامی برای آموزش ریاضیات استفاده می کنند. یعنی صرفا مطالب را توضیح می دهند و حل چند نمونه سوال تلاش می کنند تا مباحث را به طور کامل برای دانش آموزان آموزش دهند. در صورتی که شیوه یادگیری ریاضیات با دروس حفظی متفاوت است و دانش آموزان تنها با حل نمونه سوالات متفاوت و درگیر شدن با فرمول ها می توانند در ریاضی به تسلط کافی برسند. در کتاب  آموزش ریاضیات پایه هفتم بیش از 300 مثال حل شده و تمرین برای دانش آموزان به صورت تالیفی، فراهم شده است. به این ترتیب آن ها می توانند پس از مطالعه درسنامه کتاب، به سراغ تمرین ها بروند و میزان یادگیری خود را بسنجند. سوالات این کتاب به صورت طبقه بندی شده تالیف شده اند بنابراین دانش آموزان سخت کوش و ممتاز می توانند با بررسی سوالات دشوار تر دانش خود را به چالش بکشند. بررسی سوالات متنوع به دانش آموزان کمک می کند تا نقاط ضعف و قوت خود را بهتر شناسایی کنند و برای رفع ضعف های خود، هدفمندتر و کاربردی مطالعه کنند.

از آنجایی که شیوه تدریس و امتحانات در پایه هفتم، نسبت به مقاطع پایین تر تغییر می کند؛ برخی از دانش آموزان نمی توانند به راحتی با این تغییرات کنار بیایند و همین مسئله می تواند در روند تحصیل و یادگیری آن ها تاثیر منفی بگذارد. استفاده از منابع کمک آموزشی استاندارد که بر اساس روانشناسی های آموزش نگارش شده اند می تواند تا حد زیادی از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کند. به همین دلیل اغلب دانش آموزان برای به تسلط رسیدن در مباحث تخصصی از منابع آموزشی استفاده می کنند. اما وجود کتاب های متنوع و گوناگون موجب سردرگم شدن آن ها می شود و دیگر نمی توانند به راحتی منبع مناسب خود را پیدا کنند. انتشارات خوشخوان سال هاست که در زمینه نشر منابع آموزشی و کمک درسی تجربه دارد. کتاب های آموزشی این مجموعه بر اساس استاندارد های آموزش تالیف شده اند. از آنجایی که محدودیت های کتاب درسی باعث می شود که در هر مبحث تعداد سوالات اندکی مطرح شود. در کتاب های آموزشی پایه هفتم نشر خوشخوان به این مسئله توجه شده است و تمرینات بسیاری برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است. کتاب آموزش ریاضیات پایه هفتم یکی از منابع مفید برای یادگیری کامل مباحث ریاضیات پایه هفتم می باشد.

ریاضی هفتم خوشخوان آموزش

مشخصات کتاب آموزش ریاضیات پایه هفتم خوشخوان

درسنامه کامل کتاب، تمام مباحث ریاضی هفتم را پوشش داده است. در درسنامه کتاب آموزش ریاضیات پایه هفتم نشر خوشخوان بیش از 150 مثال حل شده وجود دارد. بررسی مثال های حل شده به  دانش آموزان کمک می کند تا کاربرد فرمول ها را در حل مسئله ها یاد بگیرند؛ به این ترتیب می توانند مسائل مشابه را به راحتی حل کنند. مطالب این کتاب در 9 فصل، به صورت زیر تالیف شده است :

فصل اول : راهبرد های حل مسئله

فصل دوم : اعداد صحیح

فصل سوم : جبر و معادله

فصل چهارم : هندسه و استدلال

فصل پنجم : شمارنده ها و اعداد اول

فصل ششم : سطح و حجم

فصل هفتم : توان و جذر

فصل هشتم : بردار و مختصات

فصل نهم : آمار و احتمال

در این کتاب بیش از 200 تمرین وجود دارد. با حل تمرینات دانش آموزان می توانند به تسلط کافی در مباحث برسند.

مولفان کتاب آموزش ریاضیات پایه هفتم، حسین باطنی، حمیدرضا خلیلی هستند. این کتاب توسط انتشارات خوشخوان، در 285 صفحه منتشر شده است. مخاطب اصلی کتاب دانش آموزان پایه هفتم هستند و علاوه بر آن دانش آموزان مقاطع بالاتر که پایه ضعیفی دارند نیز می توانند  از این کتاب استفاده کنند. درسنامه کامل کتاب تمامی مباحث پایه هفتم را به درستی آموزش داده است.

بانک کتاب مارکا مرجع خرید کتاب کمک درسی و سایر منابع آموزشی در همه مقاطع تحصیلی می باشد. برای خرید و مشاهده سایر منابع به بانک کتاب مراجعه کنید.

مشخصات کالا
انتشارات

نویسنده

حسن باطنی, حمیدرضا خلیلی

سال چاپ

1400

قطع کتاب

رحلی

تعداد صفحه

285

مقطع تحصیلی

هفتم

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *