بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

آموزش و کار ریاضی دهم (ویژه‌ی مهندس ها) خوشخوان

رسول حاجی‌زاده-حسن باطنی-پیمان جلیلی
کد محصول : ۹۷۸۶۰۰۸۷۹۲۰۱۷
انتشارات
سال چاپ 1403
20%

قیمت اصلی 374,000 تومان بود.قیمت فعلی 299,200 تومان است.

20% تخفیف

معرفی کتاب آموزش و کتاب کار ریاضی دهم (ویژه مهندس ها) خوشخوان

ریاضی از دروس اختصاصی و مشترک میان رشته های تجربی و ریاضی می باشد و دانش آموزان خوبی می دانند که برای موفقیت در کنکور و تحصیل در دانشگاه های برتر باید درصد خوبی در این درس کسب کنند. ریاضیات مقطع دهم به عنوان پایه مباحث مقاطع یازدهم و دوازدهم به حساب می آید و تعداد قابل توجهی از سوالات کنکور ار به خود اختصاص می دهد. کتاب کتاب آموزش و کتاب کار ریاضی ( 1 ) پایه دهم ( ویژه مهندس ها ) نشر خوشخوان، یک منبع مناسب، در سطح پیشرفته برای یادگیری مباحث ریاضیات پایه دهم می باشد.

صفحه ای از کتاب آموزش و کار ریاضی دهم ویژه مهندسین خوشخواناگر چه کتاب ریاضی پایه دهم برای هر دو رشته ریاضی و تجربی یکسان است، اما مجموعه کتاب های آموزش و کتاب کار ریاضی ( 1 ) پایه دهم انتشارات خوشخوان در قالب دو نمونه ویژه مهندس ها و ویژه دکتر ها منتشر شده است. سطح ویژه دکتر ها می باشد و در واقع این کتاب برای دانش آموزان ممتاز و سخت کوش مناسب است و دانش آموزانی که پایه ریاضی ضعیف تری دارند می توانند از کتاب آموزش و کتاب کار ریاضی ( 1 ) پایه دهم ( ویژه دکتر ها ) استفاده کنند.

معمولا اغلب دانش آموزان به دنبال منابع آموزشی با تعداد سوالات بالا هستند، زیرا در دروس محاسباتی مانند ریاضی، تنها باید نمونه سوالات متنوعی را بررسی کنند تا بتوانند بر مطالب کاملا مسلط شوند. در کتاب آموزش و کتاب کار ریاضی ( 1 ) پایه دهم ( ویژه مهندس ها ) نشر خوشخوان، علاوه بر درسنامه کامل، بیش از 1300 تمرین و مثال حل شده وجود دارد. این کتاب از این جهت منبع غنی و مفیدی به حساب می آید.

بررسی سوالات گوناگون به دانش آموزان کمک می کند تا کاربرد فرمول های ریاضی را در حل مسئله ها بهتر و کامل تر یاد بگیرند. به این ترتیب قادر خواهند بود در حل سوالات دیگر نیز راه حل مناسب و صحیح را پیدا کنند. توانایی حل سوالات در زمان کم عامل کلیدی موفقیت در کنکور می باشد. زیرا داوطلبان زمان کمی برای حل هر سوال در اختیار دارند و بسیار ضروری می باشد که در هنگام پاسخگویی به سوالات، سرعت عمل مطلوبی داشته باشند. تمام مشاوران تحصیلی بر این باور هستند که برای کسب مهارت لازم جهت حل مسئله ها در کمترین زمان ممکن، باید سوالات زیادی را بررسی کنند تا به طور کامل بر تمامی مباحث مسلط شوند.

فهرست کتاب آموزش و کار ریاضی دهم ویژه مهندسین خوشخوانمشخصات کتاب آموزش و کتاب کار ریاضی دهم (ویژه مهندس ها) خوشخوان

کتاب آموزش و کتاب کار ریاضی ( 1 ) پایه دهم ( ویژه مهندس ها ) نشر خوشخوان، شامل درسنامه کامل و جامع می باشد. برای تفهیم هر چه بیشتر مطالب، پس از آموزش هر بحث تعدادی مثال حل شده برای دانش آموزان در نظر  گرفته شده است. در این کتاب بیش از 760 مثال حل شده در حین آموزش مباحث هر فصل ارائه شده است.

مطالب کتاب کتاب آموزش و کتاب کار ریاضی ( 1 ) پایه دهم ( ویژه مهندس ها ) نشر خوشخوان، همانند کتاب ریاضی پایه دهم، در 7 فصل دسته بندی شده استو فهرست مطالب این کتاب به شرح زیر می باشد :

فصل اول : مجموعه و انواع دنباله

فصل دوم : آموزش مثلثات

فصل سوم : آموزش توان های گویا و عبارت جبری

فصل چهارم : مبحث معادلات  و نامعادلات

فصل پنجم : آموزش تابع و انواع آن

فصل ششم : شمارش بدون شمردن ( ترکیبات )

فصل هفتم : مبحث آمار و احتمال

هر فصل شامل چند بخش تحت عنوان درس می باشد. در هر درس پس از آموزش مباحث مربوطه  مثال های حل شده، دو سری نمونه سوال، به همراه پاسخ تشریحی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است. همچنین در پایان هر فصل مجموعه از سوالات کنکور و المپیاد های گذشته نیز به همراه پاسخنامه تشریحی وجود دارد.

کتاب آموزش و کتاب کار ریاضی ( 1 ) پایه دهم ( ویژه مهندس ها ) انتشارات خوشخوان توسط رسول حاجی‌زاده، حسن باطنی، پیمان جلیلی تالیف شده است. تعداد صفحات کتاب 428 صفحه می باشد. در این کتاب در حدود 678 تمرین برای دانش آموزان ارائه شده است.

بانک کتاب مارکا مرجع خرید کتاب کمک درسی، منابع آموزشی در تمامی پایه ها می باشد. برای کسب اطلاع از دیگر منابع موجود، می توانید به بانک کتاب مراجعه کنید.

مشخصات کالا
انتشارات

نویسنده

پیمان جلیلی, حسن باطنی, رسول حاجی زاده

سال چاپ

1403

قطع کتاب

رحلی

تعداد صفحه

428

مقطع تحصیلی

دهم

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *