بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

خط فکری زبان انگلیسی دوازدهم دریافت

محسن کردافشاری-حسین میسیمی زاده
کد محصول : مشخص نشده
انتشارات
مجموعه ها
20%

قیمت اصلی 75,000 تومان بود.قیمت فعلی 60,000 تومان است.

ناموجود


20% تخفیف

خط فکری زبان دوازدهم دریافت، معرفی و بررسی کتاب

زبان انگلیسی درسی بسیار شیرین است که یادگیری آن می‌تواند بسیار جذاب باشد. کتب آموزشی گوناگونی در بازار وجود دارد که می‌توانید برای یادگیری دقیق این زبان شیرین بین المللی از آن‌ها بهره ببرید. اما مطلب اصلی این است که با استفاده از یک کتاب کامل و جامع می‌توانید مطالب و نکات مهم در رابطه با این درس را خیلی دقیق‌تر و بهتر بیاموزید. کتاب خط فکری زبان دوازدهم یکی از کتب آموزشی کامل و کاربردی برای دانش آموزان در حال تحصیل در مقطع دوازدهم می‌باشد که با مطالعه‌ی دقیق این کتاب می‌توانند مفاهیم زبان دوازدهم را به شکلی ساده و راحت بیاموزند و آمادگی لازم را برای شرکت در امتحانات پایان ترم و همچنین آزمون کنکور به دست آورند. دانش آموزان با استفاده از کتاب خط فکری زبان دوازدهم علاوه بر این که با مهم‌ترین قواعد و نکات در رابطه با دستور زبان درس انگلیسی آشنا می‌شوند، می‌توانند با استفاده از نمونه سوالات مهمی که در این کتاب آمده است تسلط خود را بر مفاهیم درس افزایش دهند. در کتاب خط فکری زبان دوازدهم می‌توانید مهم‌ترین نکات در رابطه با دستور زبان انگلیسی دوازدهم، ترجمه، درک مطلب و مکالمه را استخراج کرده و با نگاهی دیگر به این درس نگاه کنید. مطالب کتاب خط فکری زبان دوازدهم در 2 قسمت مختلف قرار می‌گیرند؛ در درسنامه‌ی کتاب به مهم‌ترین نکات آموزشی دسترسی پیدا خواهید کرد و در بخشی که برای نمونه سوالات و پرسش‌ها در نظر گرفته شده، مهم‌ترین نمونه سوالات را مشاهده خواهید کرد. انتشارات دریافت با چاپ سری کتاب‌های کمک درسی خط فکری به دانش آموزان در حال تحصیل در مقاطع مختلف کمک کرده تا دروس سخت و پیچیده را خیلی راحت‌تر بیاموزند و به نکات مهم و کلیدی و قواعد اصلی هر درس دسترسی پیدا کنند. با این که مطالب مهم درس زبان پایه‌ی دوازدهم در این کتاب با زبانی رسمی بیان شده‌اند، اما دانش آموزان با مطالعه‌ی این کتاب می‌توانند خیلی آسان مطالب را آموخته و نکات کلیدی را به ذهن بسپارند. در ادامه باید اشاره کنیم که در صورت تمایل می‌توانید این کتاب را به آسانی از فروشگاه آنلاین بانک کتاب تهیه کنید‌.

خط فکری زبان 12

بررسی بخش‌های مختلف کتاب خط فکری زبان 12 ام

  • بخش آموزشی کتاب: در کتاب خط فکری زبان دوازدهم بخش جداگانه‌ای به عنوان درسنامه در ابتدای هر بخش از کتاب قرار ندارد و برعکس دیگر کتاب‌ها، برای مشاهده‌ی درسنامه باید به انتهای کتاب بروید. در واقع در این کتاب درسنامه اصلی با پاسخنامه تشریحی سوالات ترکیب شده است. همانطور که گفته شد کتاب زبانی رسمی دارد، اما مطالب به شکلی کاملا صریح و قابل فهم بیان شده‌اند و تنها با یکبار مطالعه‌ی نکات آموزشی قرار گرفته در درسنامه‌ها، می‌توانید نکات را بیاموزید. در واقع مطالب این کتاب کاملا واضح هستند و هیچ پیچیدگی خاصی در این کتاب مشاهده نمی‌شود. درسنامه‌ی کتاب کامل و جامع است و مهم‌ترین نکات درس زبان مقطع دوازدهم را شامل می‌شود. در درسنامه‌ی کتاب مهم‌ترین نکات گرامری و دستور زبان قرار گرفته است. در صورتی که به درس زبان تسلط لازم را دارید، این کتاب می‌تواند یک ابزار بسیار عالی برای شما خواهد بود تا به تمرین پرداخته و دانش خود در رابطه با درس زبان مقطع دوازدهم را مورد آزمایش قرار دهید. در درسنامه‌ی کتاب چندین مثال نیز قرار گرفته که مطالعه‌ی آن‌ها خالی از لطف نیست و می‌تواند باعث آگاهی دانش آموزان از یک سری نکات و ترفندهای کلیدی برای یادگیری بهتر درس زبان شود. این مثال‌ها بسیار متنوع هستند و شما را با نکاتی در رابطه با مفاهیم مختلف گرامری آشنا می‌کنند. با مطالعه‌ی دقیق درسنامه‌ی کتاب خط فکری زبان دوازدهم که به طور اختصاصی مربوط به نکات گرامری درس زبان مقطع دوازدهم می‌باشد، می‌توانید خیلی ساده و راحت به سوالات گرامری موجود در کتاب پاسخ دهید.
خط فکری زبان 12 دریافت
  • نمونه سوالات تستی: در بخشی از کتاب خط فکری زبان دوازدهم مهم‌ترین سوالات مربوط به درس زبان در این مقطع تحصیلی را مشاهده خواهید کرد. این نمونه سوالات بر اساس مفاهیم کلی درس زبان در این مقطع تحصیلی طرح شده‌اند و کامل و متنوع هستند. در واقع با تهیه‌ی این کتاب به مهم‌ترین نمونه سوالات در رابطه با مباحث مختلفی همچون گرامر، معنی لغت، درک مطلب و… دسترسی پیدا خواهید کرد. این نمونه سوالات کامل متنوع و برای سطوح مختلف هستند و شما می‌توانید ترکیبی از نمونه سوالات سخت و یا خیلی راحت را در این کتاب مشاهده کنید. این کتاب می‌تواند منبعی بسیار عالی برای آشنایی با نمونه سوالات تستی کنکور باشد. در پایان کتاب نیز پاسخنامه‌ای تشریحی و کامل قرار گرفته است که با توجه به آن می‌توانید نکات کلیدی برای حل نمونه سوالات را مشاهده کنید. علاوه بر آن در پاسخنامه‌ی کتاب دستور العمل‌هایی کاربردی قرار گرفته‌اند که با توجه مشخص می‌شود که برای حل سوالات تستی، مطالب کدام بخش از درسنامه مفید‌تر می‌باشند.

 

مشخصات کالا
انتشارات

مجموعه

نویسنده

حسین میسیمی زاده, محسن کردافشاری

مقطع تحصیلی

دوازدهم

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *