بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

خط فکری دین و زندگی دهم دریافت

وحیده کاغذی
کد محصول : مشخص نشده
انتشارات
مجموعه ها
سال چاپ 1400
20%

قیمت اصلی 45,000 تومان بود.قیمت فعلی 36,000 تومان است.

20% تخفیف

خط فکری دینی دهم دریافت، معرفی و بررسی کتاب

کتاب خط فکری دین و زندگی دهم نشر دریافت منبعی از سوالات مهم و تست‌های متنوع مربوط به درس دین و زندگی پایه‌ی دهم تحصیلی می‌باشد. بسیاری از دانش آموزان در حفظیات و به خاطر سپردن مفاهیم مهم هر درس مشکل دارند، با توجه به این که نکات و قواعد ذکر شده در درس دین و زندگی در پایه‌های مختلف تحصیلی حجم زیادی داشته و ممکن است حفظ کردن و به خاطر داشتن این مفاهیم سخت و زمان‌بر باشد، بهترین راه حل برای دانش آموزان این است که با مطالعه‌ی هر درس از کتاب خود، تمرینات و سوالات مرتبط با درس مورد نظر را حل کنند تا مفاهیم برای آن‌ها جا بیفتد و تسلط آن‌ها بر نکات و قواعد مهم مرتبط با درس دین و زندگی افزایش یابد. در واقع با حل تمرینات و نمونه سوالات مختلف مرتبط با هر یک از دروس، می‌توانید مشکلات خود را در هر یک از بخش‌های اصلی درس دین و زندگی پیدا کنید و با تمرین مداوم به رفع این مشکلات بپردازید و در انتها مطالب را خیلی راحت‌تر و سریع‌تر یاد بگیرید. کتاب خط فکری دین و زندگی دهم دربردارنده‌ی مهم‌ترین نمونه سوالات و تست‌های مربوط به هر یک از دروس کتاب درسی پایه‌ی دهم تحصیلی می‌باشد و شما می‌توانید در کنار مطالعه‌ی کتاب درسی خود از این کتاب بهره برده و با سوالات مختلفی که ممکن است بر اساس نکات و قواعد ذکر شده در هر بخش از کتاب درسی طرح شوند، آشنا شوید. سوالات این کتاب به شکل چهار گزینه‌ای طرح شده‌اند و بهترین منبع برای جمع بندی و کسب آمادگی برای شرکت در آزمون سراسری و همچنین آزمون‌های آزمایشی مختلف می‌باشند. قسمت اصلی کتاب خط فکری دین و زندگی دهم را نمونه سوالات و تست‌های چهار گزینه‌ای تالیفی تشکیل می‌دهند که با توجه به نکات مهم هر یک از دروس دین و زندگی پایه‌ی دهم طرح شده‌اند. پس در صورتی که قصد دارید کتابی بخرید که علاوه بر نمونه سوالات مهم و پرتکرار نکات و قواعد آموزشی مهم را نیز شامل شود، بهتر است از خرید این کتاب صرف نظر کنید. البته با توجه به طرح سوالات کتاب بر اساس نکات کلیدی و مهم، مرور و حل آن‌ها باعث تسلط شما بر این نکات شده و سبب می‌شود تا سنجش و یادگیری را به طور همزمان تجربه کنید. در قسمت پایانی کتاب نیز به بخش پاسخنامه می‌رسید که جواب تشریحی و کامل مرتبط با هر یک از تست‌ها و نمونه سوالات کتاب در این قسمت قرار گرفته است. به علاوه با وجود این که در این کتاب با زبانی رسمی به بیان سوالات و پاسخنامه‌ی آن‌ها پرداخته شده، اما مطالب کاملا ساده و قابل فهم هستند و شما خیلی راحت می‌توانید پاسخگوی سوالات باشید. امکان تهیه‌ی کتاب خط فکری دین و زندگی دهم از طریق وبسایت بانک کتاب برای مشتریان وجود دارد.

خط فکری دین 10

بخش‌های اصلی کتاب خط فکری دینی دهم

  • تست‌ها و نمونه سوالات: کتاب خط فکری دین و زندگی دهم منبعی کامل از نمونه سوالات تالیفی است که با توجه به هر یک از درس‌های کتاب دین و زندگی دهم طرح شده‌اند. با وجود این که در این کتاب مطلب خاصی در قالب درسنامه ذکر نشده، اما هر یک از سوالات دربردارنده‌ی نکات و قواعد مهم درس دین و زندگی دهم می‌باشند و در نتیجه با مطالعه و حل آن‌ها هم نکات مهم را یاد می‌گیرید و در کنار آن می‌آموزید که برای حل سوالات باید به چه قواعدی توجه داشته باشید. در کتاب خط فکری دین و زندگی دهم به هر یک از دروس کتاب اصلی یک بخش جداگانه اختصاص داده شده و در آن به مهم‌ترین سوالات مرتبط با درس مورد نظر اشاره شده است؛ در واقع شما می‌توانید هر یک از فصل‌های کتاب درسی را مطالعه کنید و برای آشنایی با سوالات طرح شده بر اساس مفاهیم درس مورد نظر، به بخش در نظر گرفته شده برای آن در کتاب خط فکری مراجعه کنید. گرچه سوالات کتاب تماما تالیفی هستند، اما مولف کتاب سعی کرده تا تعدادی از سوالات را بر اساس تست‌های کنکوری طرح کند و از این طریق دانش آموزان را با سطح سوالات کنکوری آشنا سازد.
خط فکری دین 10 دریافت
  • پاسخنامه: بخش دیگر کتاب خط فکری دین و زندگی دهم، دربردارنده‌ی پاسخنامه‌ی تشریحی و کامل سوالات این کتاب می‌باشد؛ پاسخنامه‌ی سوالات مربوط به هر بخش به طور جداگانه در کتاب قرار گرفته است و شما با مطالعه‌ی سوالات هر یک از فصول کتاب، پاسخ آن را در قسمتی جداگانه مشاهده خواهید کرد.
خط فکری دین 10 نشر دریافت

 

مشخصات کالا
انتشارات

مجموعه

نویسنده

وحیده کاغذی

سال چاپ

1400

تعداد صفحه

114

مقطع تحصیلی

دهم

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *