بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

خط فکری فارسی یازدهم دریافت

کد محصول : مشخص نشده
انتشارات
مجموعه ها
سال چاپ 1400
20%

قیمت اصلی 40,000 تومان بود.قیمت فعلی 32,000 تومان است.

ناموجود


20% تخفیف

خط فکری فارسی یازدهم دریافت، معرفی و بررسی کتاب

درس فارسی یکی از دروس بسیار پر اهمیت است که با مطالعه‌ی نکات و مرور مداوم قواعد آن می‌توانید در کنکور با موفقیت بیشتری عمل کنید. کتاب‌های زیادی برای تمرین و یادگیری نکات مهم آموزشی مرتبط با درس فارسی منتشر شده‌اند که هر یک به نوبه‌ی خود کامل و کاربردی هستند. در صورتی که بخواهید تسلط خود بر قواعد و نکات مختلف درس فارسی را افزایش دهید، لازم است تمرین زیادی داشته باشید و تست زنی را در برنامه‌ی درسی خود در نظر داشته باشید. کتاب خط فکری فارسی یازدهم نشر دریافت از سری کتاب‌های خط فکری یک منبع عالی از تست‌ها و نمونه سوالات مربوط به قواعد درس فارسی پایه‌ی یازدهم بوده و یکی از بهترین کتبی است که می‌توانید برای تمرین و تست زنی از آن استفاده کنید. بخش اصلی کتاب خط فکری فارسی یازدهم مربوط به تست‌ها و سوالات چهار گزینه‌ای طرح شده با توجه به نکات و قواعد موجود در کتاب درسی می‌باشد. در واقع درسنامه‌ی این کتاب قسمت بسیار کوچکی از آن را تشکیل داده است و برعکس کتاب‌های آموزشی دیگر، درسنامه در بخش پاسخنامه‌ی سوالات قرار گرفته است. درسنامه‌ی کتاب خط فکری فارسی یازدهم جامع اما کوتاه می‌باشد و مهم‌ترین نکات مرتبط با درس فارسی پایه‌ی یازدهم را می‌توانید در آن مطالعه کنید. علاوه بر آن مطالعه‌ی درسنامه چندان زمان‌بر نیست و با توجه به کوتاه بودن آن می‌توانید خیلی راحت آن را مطالعه کرده و نکات مهم را به ذهن بسپارید. کتاب لحنی رسمی دارد، اما تمامی موارد بیان شده در آن تنها با یکبار مطالعه‌ی متون قابل فهم هستند و دانش آموزان مشکلی در یادگیری این مطالب نخواهند داشت. یکی از مراکز عرضه کننده‌ی کتاب خط فکری فارسی یازدهم که می‌توانید این کتاب را به شکل آنلاین از این فروشگاه تهیه نمایید، فروشگاه آنلاین بانک کتاب است. در ادامه بخش‌های مختلف کتاب را به شکل دقیق‌تر بررسی می‌کنیم.

فارسی 11 خط

بخش‌های اصلی کتاب خط فکری فارسی یازدهم

  • تست‌ها و نمونه سوالات: همانطور که می‌دانید تمرین و تست زنی یکی از اصلی‌ترین راه‌ها برای یادگیری بهتر دروس مفهومی همچون فارسی می‌باشد؛ برای این که نکات را خیلی بهتر بفهمید، لازم است که انواع تست‌ها و سوالاتی که بر اساس نکات و قواعد مهم درس فارسی طرح شده‌اند را حل کنید تا مطالب در ذهن شما حک شوند. کتاب خط فکری فارسی یازدهم که منبعی از سوالات درس فارسی پایه‌ی یازدهم تحصیلی می‌باشد، یکی از بهترین کتاب‌هایی است که می‌توانید برای تمرین مداوم و جمع بندی از آن استفاده کنید. این کتاب دربردارنده‌ی تعداد بسیار زیادی از سوالات تالیفی می‌باشد که با توجه به نکات مهم کتاب درسی طرح شده‌اند و در نتیجه دانش آموزان در کنار مطالعه‌ی کتاب خود می‌توانند از این کتاب بهره برده و به تمرین بپردازند. سوالات کتاب به شکل تستی و چهار گزینه‌ای طرح شده‌اند. تیپ‌های مختلفی از سوالات که بر اساس قواعد دستور زبان، قرابت معنایی، شناخت آرایه‌ها و سایر مفاهیم مهم مرتبط با درس فارسی طرح شده‌اند در این کتاب قرار گرفته است. سطح سوالات متفاوت است؛ سوالات کتاب خط فکری فارسی یازدهم ممکن است خیلی راحت یا سخت و در حد سوالات کنکوری باشند. به این ترتیب دانش آموزان با شیوه‌ی طرح سوالات در آزمون سراسری نیز آشنا خواهند شد.
فارسی 11 خط فکری
  • درسنامه و پاسخنامه‌ی تشریحی: کتاب خط فکری فارسی یازدهم یک ابزار کمک کننده برای تمرین و مرور نکات مهم مرتبط با درس فارسی بوده و بخش اصلی آن از نمونه سوالات و تست‌های کنکوری تشکیل شده است. درسنامه‌ی کتاب بسیار کوتاه است، اما مطالعه‌ی آن خالی از لطف نیست؛ نکات مهم زیادی در این درسنامه ذکر شده که می‌توانید برای پاسخ دهی به سوالات کتاب و همچنین تسلط بیشتر بر قواعد درسی فارسی و کسب آمادگی بیشتر برای حضور در آزمون سراسری این نکات را مطالعه کنید. درسنامه‌ی کتاب در بخش پاسخنامه قرار گرفته است؛ در واقع بخش خاصی به عنوان درسنامه تعریف نشده و نکات مهم لا به لای پاسخنامه‌ی هر یک از سوالات و به عنوان یک نکته‌ی کلیدی در کادرهای بزرگ آبی رنگ ذکر شده‌اند. پاسخنامه‌ی سوالات هر بخش از کتاب، بلافاصله بعد از سوالات و در قسمت پایانی هر فصل از کتاب قرار گرفته است. پاسخ سوالات به شکل تشریحی بوده و دربردارنده‌‌ی نکات کلیدی و کمک کننده برای حل سوالات کتاب می‌باشند؛ به نحوی که شما با مطالعه‌ی قسمت پاسخنامه می‌توانید قواعد مختلف درس فارسی را بهتر یاد بگیرید و یک سری نکات کلیدی برای یادگیری بهتر درس فارسی و یافتن پاسخ تیپ‌های مختلف از سوالات مهم امتحانی و کنکوری را نیز بیاموزید.
فارسی 11 خط فکری دریافت
مشخصات کالا
انتشارات

مجموعه

سال چاپ

1400

مقطع تحصیلی

یازدهم

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *