بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ریاضی نوبت دوم ریاضی و آمار یازدهم جویامجد

کریم کرمی
کد محصول : مشخص نشده
مجموعه ها
سال چاپ 1398
20%

قیمت اصلی 16,000 تومان بود.قیمت فعلی 12,800 تومان است.

ناموجود


20% تخفیف

ریاضی نوبت دوم ریاضی و آمار یازدهم جویامجد، معرفی و بررسی کتاب

انتشارات حرفه ای جویامجد کتاب کمک درسی ریاضی نوبت دوم ریاضی و آمار ۲ پایه یازدهم را به چاپ رسانده است؛ اما چرا می گوییم انتشارات حرفه ای جویامجد؟ دلیل این موضوع این است که انتشارات جویامجد فقط اقدام به چاپ کتاب های کمک درسی مختلف در درس ریاضی و درس های مرتبط با ریاضی کرده است. بنابراین، یکی از کتاب هایی که می توانید هم با قیمت مناسب خریداری کنید و هم خیالتان از بابت آن راحت باشد، کتاب ریاضی نوبت دوم ریاضی و آمار ۲ پایه یازدهم می باشد.

یازدهم ریاضی وآمار نوبت دوم

کتاب ریاضی نوبت دوم ریاضی و آمار ۲ ؛ کتابی برای تکرار و تمرین بیشتر

موفق شدن در امتحان های پایان ترم و نوبت دوم، زمانی میسر می شود که دانش آموزان مطالعه کافی داشته باشند؛ اما داشتن مطالعه کافی فقط برای درس هایی کفایت می کند که حفظی باشند. به طور مثال درس ادبیات نیاز به حل کردن مسائل و سوال های مختلف ندارد! در صورتی که ریاضی و آمار از جمله درس هایی است که نیاز به تکرار و تمرین و حل مسائل مختلف دارند.

کتاب ریاضی نوبت دوم ریاضی و آمار ۲ پایه یازدهم از جمله کتاب هایی است که می تواند مورد استفاده دانش آموزان پایه یازدهم قرار بگیرد و به آن ها برای گرفتن بهترین نمره از امتحان ریاضی و آمار 2 کمک کند. این کتاب کمک درسی یکی از کتاب هایی است که توسط انتشارات جویامجد برای دانش آموزان پایه یازدهم رشته ادبیات و علوم انسانی و رشته علوم و معارف اسلامی به چاپ رسیده است.

کتاب ریاضی نوبت دوم ریاضی و آمار ۲ پایه یازدهم به شما دانش آموزان کمک می کند تا بتوانید با حل کردن نمونه سوال های مختلف در درس ریاضی و آمار 2، اولا تسلط خود را بر روی مسائل مختلف بالا ببرید، دوما روش های مختلف حل سوالات را یاد بگیرید.

شما دانش آموزان عزیز می توانید کتاب ریاضی نوبت دوم ریاضی و آمار ۲ پایه یازدهم را بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین از بانک کتاب مارکا خریداری نمایید.

یازدهم ریاضی وآمار نوبت دوم جویا

کتاب ریاضی نوبت دوم ریاضی و آمار 11 ام را چه زمانی مطالعه کنم؟

بسیاری از دانش آموزان یک کتاب کمک درسی را می خرند و بدون برنامه ریزی منتظر زمان خالی هستند که بتوانند آن کتاب را مطالعه کنند. در صورتی که پس از خریداری یک کتاب کمک درسی دانش آموزان باید بدانند که آن کتاب کمک درسی را می خواهند چه زمانی مطالعه نمایند.

کتاب ریاضی نوبت دوم ریاضی و آمار ۲ یازدهم انتشارات جویامجد از جمله کتاب هایی است که از درسنامه و مثال و … تشکیل نشده است. بنابراین، این کتاب را نباید در طول دوران تحصیل مطالعه کرد. از طرفی این کتاب از نمونه سوال های امتحانی مختلف در درس ریاضی و آمار 2 پایه یازدهم تشکیل شده است که این سوال ها می توانند در روزهای انتهایی مانده به امتحان مورد مطالعه قرار گیرند.

یازدهم ریاضی وآمار نوبت دوم جویامجد

بخش های مختلف کتاب ریاضی نوبت دوم ریاضی و آمار ۲ پایه یازدهم

کتاب ریاضی نوبت دوم ریاضی و آمار ۲ پایه یازدهم از جمله کتاب هایی است که از نمونه سوال های مختلف در قالب آزمون های متنوع تشکیل شده است. به طور کلی این کتاب از سه بخش زیر تشکیل شده است.

  • بخش آزمون های با پاسخ تشریحی

ابتدای کتاب ریاضی نوبت دوم ریاضی و آمار ۲ یازدهم، از 12 آزمون به همراه پاسخ تشریحی تشکیل شده شده است. تمامی این آزمون ها از جمله آزمون هایی هستند که در سال های گذشته در مدارس مختلف برگزار شده بودند. لازم به ذکر است که این آزمون ها به همراه بارم بندی و زمان بندی مشخصی ارائه شده اند.

  • بخش پاسخ تشریحی آزمون ها

همانطور که اشاره کردیم، کتاب ریاضی نوبت دوم ریاضی و آمار ۲ پایه یازدهم از 12 آزمون به همراه پاسخ تشریحی تشکیل شده است. پاسخ های تشریحی آزمون ها در پایان آزمون هایی که به همراه پاسخ تشریحی ارائه شده اند، قرار داده شده اند.

  • بخش آزمون های بدون پاسخ تشریحی

به غیر از 12 آزمونی که در این کتاب به همراه پاسخ تشریحی ارائه شده اند، این کتاب از 3 آزمون بدون پاسخ تشریحی هم تشکیل شده است. آزمون هایی که بدون پاسخ تشریحی می باشند، کاملا مشابه 12 آزمون دیگر هستند و به صورت بارم بندی شده و با زمان مشخصی ارائه شده اند.

مشخصات کالا
انتشارات

مجموعه

نویسنده

کریم کرمی

سال چاپ

1398

تعداد صفحه

64

مقطع تحصیلی

یازدهم

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *