بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

کتاب آموزش جامع فیزیک پایه ریاضی و تجربی رهپویان دانش و اندیشه

نیما نوروزی
کد محصول : مشخص نشده
سال چاپ 1401
25%

قیمت اصلی 350,000 تومان بود.قیمت فعلی 262,500 تومان است.

ناموجود


25% تخفیف

کتاب آموزش جامع فیزیک کنکور پایه دهم و یازدهم ریاضی و تجربی رهپویان دانش و اندیشه یکی دیگر از کتاب های آموزشی می باشد که توسط مرکز انتشارات رهپویان تولید و راهی بازار شده است. این کتاب به تدریس جامع و کامل فیزیک پایه دهم و یازدهم پرداخته است. لازم به ذکر است که این محصول دارای یک حلقه دی وی دی آموزشی می باشد که مباحث موجود در کتاب درسی فیزیک پایه های دهم و یازدهم را به صورت کامل و جامع تدریس کرده است. این کتاب از 188 صفحه تشکیل شده است. در این مقاله می توانید با مباحث موجود در این کتاب، نحوه تدریس آن و … آشنا شوید.

معرفی کتاب آموزش جامع فیزیک پایه کنکور رهپویان

کتاب آموزش جامع فیزیک کنکور پایه دهم و یازدهم ریاضی و تجربی رهپویان دانش و اندیشه یکی از محصولات جدید تولید شده توسط مرکز رهپویان می باشد. این محصول به همراه یک حلقه دی وی دی آموزشی تولید شده است که علاوه بر تدریس به حل تشریحی سوال های پرداخته است. استفاده از کلمه جامع در نام این پکیج آموزشی، جامع و کامل بودن این مجموعه آموزشی می باشد. در واقع با این کتاب و دی وی دی می توانید فیزیک پایه های دهم و یازدهم را در سطح عالی یاد بگیرید. مهم نیست شما در سطحی باشید،مهم این است که شما با این پکیج می توانید به سطح عالی برسید. این پکیج آموزشی بدون اضافه گویی و وقت تلف کردن به تدریس کتاب فیزیک پایه دهم و یازدهم و همچنین مطالب موجود در آن پرداخته است.

محتویات موجود در این کتاب آموزشی : کتاب آموزش جامع فیزیک کنکور پایه دهم و یازدهم ریاضی و تجربی رهپویان دانش و اندیشه از بخش ها و یا زیر بخش های مختلف تشکیل شده است که به طور کلی می توان به دو بخش اشاره کرد. بخش اول موجود در این کتاب درسنامه های کامل و جامع می باشند و بخش دوم مربوط به تست های طبقه بندی شده است. درسنامه های موجود در این کتاب خود شامل زیر بخش های مختلفی خواهند بود. توجه کنید که درسنامه های موجود در این کتاب به بیان دقیق مطالب چون مطالب موجود در متن کتاب درسی، زیر نویس ها، فعالیت ها، نکته ها، تکنیک ها، رابطه ها و …. پرداخته اند. تست های موجود در این کتاب به صورت طبقه بندی شده از ساده، متوسط و دشوار قرار گرفته اند که به یادگیری بهتر و فهم عمیق تر مطالب کمک می کنند.

بخشی از کتاب آموزش جامع فیزیک پایه دهم و یازدهم رپویانبخشی از کتاب آموزش جامع فیزیک پایه دهم و یازدهم رپویان

دی وی دی موجود در این پکیج : دی وی دی موجود در این پکیج به بررسی و تدریس خط به خط مطالب موجود در کتاب درسی پرداخته است. زبان تدریس مطالب موجود در این دی وی دی ساده و قابل فهم است که یادگیری را برای دانش آموزان ساده و شیرین کرده است. ناگفته نماند که بعد از تدریس به بیان سوال های مختلف و متعدد می پردازد و آن ها را به صورت تشریحی حل می کند و سپس به صورت کامل توضیح می دهد.

مدرس کتاب آموزش جامع فیزیک پایه دهم و یازدهم رهپویان

مدرس و یا مولف کتاب آموزش جامع فیزیک کنکور پایه دهم و یازدهم ریاضی و تجربی رهپویان دانش و اندیشه نیما نوروزی می باشد. نیما نوروزی یکی از مدرسین به نام و با سابقه در تدریس درس فیزیک است که با زبان شیوا و رسا توانسته مطالب موجود در کتاب درسی را به خوبی آموزش دهد. دانش آموزان پایه دهم و یازدهم که قصد دارند در کنکور سراسری در درس فیزیک به درصد دلخواه برسند و رتبه ی عالی را کسب کنند می توانند از این پکیج استفاده کنند.

خرید کتاب آموزش جامع فیزیک پایه کنکور رهپویان با تخفیف

برای خرید دی وی دی آموزشی و همچنین انواع کتاب های درسی، کمک درسی و … می توانید به صورت غیر حضوری اقدام کنید. بانک کتاب یکی از مراکز منحصر به فرد است که در زمینه فعالیت می کند. برای خرید از این مرکز تنها کافی است از وب سایت ان کمک بگیرید. تمام محصولات موجود در این مرکز را می توان از طریق وب سایت مورد بررسی قرار داد و سپس برای خرید اقدام کرد.

بخشی از کتاب آموزش جامع فیزیک پایه دهم و یازدهم رهپویان کتاب آموزش جامع فیزیک کنکور پایه دهم و یازدهم ریاضی و تجربی رهپویان دانش و اندیشه

مشخصات کالا
انتشارات

نویسنده

نیما نوروزی

سال چاپ

1401

تعداد صفحه

188

مقطع تحصیلی

دهم, یازدهم

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *