بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

اندیشه اسلامی 2 سبحانی محمدرضایی نشر معارف

جعفری سبحانی - محمد محمدرضایی
4.20 out of 5
کد محصول : 9786004411295
انتشارات
سال چاپ 1402

70,000 تومان

یکی از مهم‌ترین دوره‌هایی که هرکس در زندگی‌اش با آن مواجه می‌شود، دوران شیرین دانشجویی است. در این دوران مهم دانشجویان بایستی با گذراندن واحدهای تخصصی و عمومی برای رسیدن به مرحله فارغ التحصیلی تلاش کنند. گذشته از اهمیت واحدهای تخصصی دانشگاهی، واحدهای عمومی هم از اهمیت بالایی برخوردار هستند چراکه تعداد واحدهای بالایی دارند و نمره هرکدام از آن‌ها تاثیر مهمی در معدل نیم‌سال هر دانشجو می‌گذارد. اندیشه اسلامی یکی از مهم‌ترین واحدهای عمومی است که دانشجویان دوره کارشناسی باید به مطالعه و گذراندن آن ‌بپردازند. در ادامه با بانک کتاب مارکا همراه باشید تا در مورد کتاب این واحد عمومی با شما صحبت کنیم.

خلاصه کتاب اندیشه اسلامی ۲، مهم‌ترین کتاب عمومی دانشگاهی

کتاب اندیشه اسلامی 2 سبحانی که در ادامه جلد اول این کتاب یعنی پس از کتاب اندیشه اسلامی 1 به رشته تحریر درآمده است به همت جمعی از اساتید مباحث الهیات و فلسفه نگاشته شده است.

این کتاب در ادامه جلد اول به مبحث آموزش کارآمد مبانی نظری اسلامی و تدوین متون مدون آموزشی پرداخته است. اگر جلد اول این کتاب را هنوز مطالعه نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم از طریق وب‌سایت مارکا کتاب برای خرید کتاب اندیشه اسلامی 1 نیز اقدام کنید تا 2 واحد درسی خود را به راحتی و با مطالعه این کتاب ارزشمند بگذرانید.

مهم‌ترین کتاب عمومی دانشگاهی برای چه کسانی مناسب است؟

حتماً شما هم می‌دانید که با وجود در نظر گرفتن 4 واحد درسی برای اندیشه اسلامی 1 و 2 باید مطالعه و پاس کردن این درس عمومی را جدی بگیرید. این 4 واحد درس عمومی مختص کلیه دانشجویانی است که قصد دارند دوره کارشناسی خود را با موفقیت بگذرانند. به همین منظور پیشنهاد می‌کنیم مطالعه جدیدترین نسخه ویرایش شده این کتاب مهم دانشگاهی را مد نظر داشته باشید.

سرفصل های کتاب اندیشه اسلامی ۲ را بیشتر بشناسید!

کتاب اندیشه 2 شامل 5 فصل در 239 صفحه است و در دانشگاه‌های سراسر کشور تدیس می‌شود. در ادامه سرفصل‌های کتاب اندیشه اسلامی 2 را شرح می‌دهیم تا بیشتر با این کتاب آشنا شوید:

  • فصل اول: پیشینه دین و پیامبری
  • فصل دوم: اهداف ابعاد و قلمرو دین
  • فصل سوم: شناخت امامت
  • فصل چهارم: امامت و ولایت
  • فصل پنجم: مرجعیت و ولایت در عصر غیبت
پیشنهاد ‌می‌کنیم که برای کسب بالاترین معدل در دانشگاه کلیه دروس را جدی بگیرید. باتوجه به اینکه ممکن است هر سال منابع دانشگاهی با تغییراتی همراه باشند حتماً از آخرین ویرایش کتاب دانشگاهی استفاده کنید.

خرید کتاب اندیشه اسلامی 2 از بانک کتاب مارکا

قیمت کتاب اندیشه اسلامی 2 به‌صرفه است و دانشجویان عزیز می‌توانند این کتاب مهم را همراه با دیگر کتاب‌های مورد نیاز خود را در سراسر کشور به‌صورت آنلاین سفارش دهند. بانک کتاب دانشگاهی مارکا، یکی از معتبرترین و جامع‌ترین بانک کتاب‌های آنلاین، این امکان را برای شما فراهم کرده تا برای خرید انواع کتاب‌های دانشگاهی و خصوصا عمومی خود دغدغه‌ای نداشته باشید. شما می‌توانید هر دو جلد از مجموعه کتاب‌های اندیشه اسلامی را با امکان ارسال رایگان از مارکا کتاب تهیه کنید و از همین امروز به مطالعه آن بپردازید.

در نظر داشته باشید که کارشناسان فروش کتاب‌های دانشگاهی مارکا کتاب با شماره تماس 66400400-021 منتظر تماس شما هستند تا راهنمای خوبی برای مسیر خرید کتاب موردنظر شما باشند.

مشخصات کالا
انتشارات

نویسنده

جعفر سبحانی, محمد محمدرضایی

سال چاپ

1402

قطع کتاب

وزیری

تعداد صفحه

239

نوع جلد

نرم (شومیز)

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. شیدا
    فروردین 29, 1402

    با تشکر

  2. حسن احدی
    دی 21, 1401

    ممنون

  3. مرتضی
    خرداد 24, 1401

    عالیی

    • فاطمه بابایی
      خرداد 24, 1401

      کتاب خوبی بود

  4. فریده
    خرداد 17, 1401

    برای دانشگاه خریدم ممنونم

  5. سحر هادي
    خرداد 1, 1401

    خوب ببود

  6. معین کلارستاقی
    فروردین 15, 1401

    عالی

  7. نفس اکبری
    بهمن 11, 1399

    وقت بخیر آیا شما کتابای دانشگاهی برای رشته پزشکی هم دارید یا فقط دانشگاهیای عمومی میفروشید؟

    • marka
      بهمن 12, 1399

      سلام و روز خوش به شما نفس گرامی
      ما در مارکا کتاب یک بانک کتاب درسی و دانشگاهی کامل هستیم. کافی است نام کتاب مورد نظر از بالای سایت جستجو کنید یا با شماره مارکا تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. برای خرید کتاب دانشگاهی رشته پزشکی می توانید به صفحه مورد نظر نیز مراجعه کنید.

  8. سارا جهانی
    بهمن 11, 1399

    سلام. ممنونم از تیم مارکا. خیلی زود کتاب رسید به دستم عالی هستین

    • marka
      بهمن 11, 1399

      سلام و وقت بخیر خدمت شما سرکار خانم
      خوشحالیم که تجربه خرید از مارکا کتاب برای شما یک تجربه ماندگار و رضایت بخش بوده است. ما در فروشگاه اینترنتی مارکا کتاب با توجه به نیاز کاربران و دغدغه آنان تلاش میکنیم تا بهترین خدمات را ارئه دهیم. سپاس از همراهی شما و به اشتراک گذاری این حس

  9. مجتبی
    بهمن 8, 1399

    من برای چند نفر از دانشجوها در حال تهیه این کتاب هستم. 10 جلد موجود دارید؟

    • marka
      بهمن 8, 1399

      سلام و وقت بخیر خدمت شما
      بله از طریق سایت نیز می توانید تعداد مورد نظر خود را سفارش دهید. اما برای اینکه از کامل بودن موجودی اطمینان داشته باشید نیز می‌توانید با بخش فروش مارکا کتاب تماس بگیرید. سپاس از انتخاب و همراهی شما

  10. محمود صفری
    بهمن 5, 1399

    ببخشید من رشته م آماره و یه کتاب پایه برای آمار می خوام. این دوتا کتابو میخوام با هم سفارش بدم. برای گرگان هم ارسال دارید؟

    • marka
      بهمن 5, 1399

      سلام و وقت بخیر محمود گرامی
      اگر کتابی برای مقدمات و مباحث پایه‌ای آمار مد نظر شما است، کتاب ریاضیات پایه و مقدمات آمار نشر سمت یک کتاب ساده و کاربردی برای شما است. امکان سفارش هردو این کتاب ها فراهم است. همچنین ما در مارکا کتاب به همه نقاط ایران ارسال داریم. شما می‌توانید 1 تا 3 روز بعد کتاب را درب منزل تحویل بگیرید

  11. زهره کرمی
    بهمن 2, 1399

    سلام من چندتا کتاب دانشگاهی عمومی میخواستم. میتونم تلفنی سفارش بدم؟

    • marka
      بهمن 2, 1399

      سلام و وقت بخیر سرکار خانم کرمی
      سپا از شما که همراه مارکا هستید. سفارش از سایت بسیار ساده است و فرایند کوتاهی دارد. اما اگر به ثبت سفارش تلفنی تمایل دارید، می‌توانید برای سفارش کتاب های مورد نظر با شماره 021-66400400 بگیرید.

  12. صنم اکبری
    دی 28, 1399

    خسته نباشید. من کتاب اندیشه اسلامی سبحانی جلد اول و دوم رو با هم میخوام. الان سفارش بدم کی میرسه به دستم؟

    • marka
      دی 28, 1399

      سلام و وقت بخیر سرکار خانم اکبری
      ممنون از همراهی و انتخاب شما. اگر تهران تشریف دارید و قبل از ساعت 4 سفارش خود را ثبت کنید، در همان روز سفارش به دست شما خواهد رسید.

      • علیرضا
        اسفند 9, 1400

        سلام
        من دیروز ساعت14 کتاب اندیشه اسلامی دو را سفارش دادم ولی امروز ساعت 19 می باشد ولی هنوز نیومده

        • marka
          اسفند 10, 1400

          سلام دوست عزیز
          بازه ارسالی 19 تا 23 هستش اگر تو این بازه نرسید با شماره 02166400400 تماس بگیرید

  13. ابراهیم قلی زاده
    دی 20, 1399

    سلام مرسی از شما به خاطر وقت شناسیتون . من کرجم و کتابم 2 روز بعد رسید دستم. ممنون که توی امتحانا استرس خرید کتابو برام کم کردید

    • marka
      دی 20, 1399

      سلام جناب قلی زاده
      ممنون از شما به خاطر انتخاب بانک کتاب مارکا و همراهیتون. خوشحالیم که تجربه خرید از مارکا برایتان رضایت بخش و ماندگار بوده است. امیدواریم در خریدهای بعدی نیز همراه ما باشید.