بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

2000 تست مدیریت سرمایه گذاری و ریسک نگاه دانش

رضا مناجاتی-گرجی آرا
کد محصول : 9789641572466
سال چاپ 1402
8%

قیمت اصلی 350,000 تومان بود.قیمت فعلی 325,500 تومان است.

8% تخفیف

معرفی کتاب 2000 تست مدیریت سرمایه گذاری و ریسک نگاه دانش

کتاب 2000 تست مدیریت سرمایه گذاری و ریسک از مجموعه کتاب های 2000 انتشارات نگاه دانش است. که از سال 92 پیوسته تجدید چاپ شده و مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است.

با توجه به سابقه این انتشارات در تدوین کتب دانشگاهی مدیریت در مقاطع مختلف، این کتاب نیز با هدف پر کردن خلاء های آموزشی در این بخش و کمک به داوطلبین ارشد و دکترا و علاقه مندان به شرکت در آزمون گواهی نامه های حرفه ای بازار سرمایه منتشر شده است.

کتاب 2000 سوال چهارگزینه ای مدیریت سرمایه گذاری و ریسک در 6 بخش و 15 فصل طراحی و تدوین شده است. با توجه به اینکه درس مدیریت سرمایه گذاری و ریسک در سال های اخیر وارد کنکور شده، از اهمیت زیادی میان داوطلبین برخوردار است.

شیوه طراحی تست در کتاب 2000 سوال چهار گزینه ای مدیریت سرمایه گذاری و ریسک

تست های این مجموعه با شبیه سازی از سوالات آزمون سراسری در مقاطع ارشد و دکترا، آزمون های سطح یک و دو بین المللی CFA و آزمون های گواهی نامه های حرفه ای بازار سرمایه گردآوری و تالیف گردیده است.

تست ها در کتاب 2000 سوال چهارگزینه ای مدیریت سرمایه گذاری و ریسک با توجه به استاندارد های بین المللی طراحی تست، ریتم تکرار و تغییر مناسب برای جا افتادن مطالب در ذهن دانشجو و با توجه به تغییرات منابع در سال های اخیر بررسی و بروزرسانی شده اند.

جامع بودن پاسخ های تشریحی در کتاب 2000 تست مدیریت سرمایه گذاری و ریسک نگاه دانش

پاسخ به سوالات در این کتاب به صورت کاملا تشریحی برای هر سوال بیان شده و هر سوال مورد تحلیل مولفان کتاب قرار گرفته است. ذیل پاسخ ها به نکات مهم هر مبحث نیز پرداخته شده است.

در بسیاری از کتاب ها و منابع درسی مربوط به گرایش های رشته مدیریت، پاسخ ها در بخش محاسبات و یا تحلیل، دارای اشتباه و اشکالات رایج است. در کتاب 2000 سوال چهارگزینه ای مدیریت سرمایه گذاری و ریسک توجه مولفین بر این بوده تا این اشکالات به حداقل برسد. همچنین پاسخ ها با توجه به منابع اصلی بین المللی و روابط ریاضی صحیح و متناسب و در عین حال ساده بیان شده است.

با توجه به جامع و کامل بودن پاسخ ها و در برداشتن نکات مهم حتی در گزینه های منفی، توصیه می شود دانشجویان محترم پس از تست زنی پاسخ ها را به شکل دقیق مطالعه نمایند.

مولفین کتاب

دکتر رضا مناجاتی با بیش از 10 سال سابقه  تدریس رشته مدیریت، مبتکر روش های خودآموز حل تست در این زمینه نیز هست. تاکنون چندین عنوان کتاب در زمینه مدیریت از استاد مناجاتی به چاپ رسیده است. و ایشان هم اکنون مشغول تدریس این رشته در دانشگاه و موسسات معتبر می باشند.

کلاس درس استاد مناجاتی از مولفین کتاب

دکتر محمد گرجی آرا نیز از مدرسین و مولفین به نام بازار سرمایه و همکار دکتر مناجاتی در تالیف کتاب 2000 سوال چهارگزینه ای مدیریت سرمایه گذاری و ریسک هستند. تاکنون کتاب های زیادی در این عرصه از ایشان به چاپ رسیده است. همچنین دکتر گرجی سابقه فعالیت مستمر در بازارهای سرمایه را نیز دارا هستند.

کتاب 2000 تست مدیریت سرمایه گذاری و ریسک مناجاتی-گرجی آرا مناسب چه آزمون هایی است؟

پیش از این گفتیم کتاب در 7 بخش و 15 فصل تدوین شده است و 532 صفحه را به خود اختصاص داده است. پاسخ های هر فصل در انتهای همان فصل به صورت کامل و جدول خلاصه ارائه شده است.

سرفصل های مطالعاتی با توجه به نیاز هر آزمون در کتاب معرفی شده اند و کتاب 2000 سوال چهارگزینه ای مدیریت سرمایه گذاری و ریسک مناسب برای داوطلبین آزمون های زیر است.

  • آزمون کارشناسی ارشد سراسری مالی
  • آزمون کارشناسی ارشد آزاد مالی و حسابداری
  • آزمون اصول بازار سرمایه
  • آزمون معامله گری اوراق تامین مالی
  • آزمون معامله گری اوراق مشتقه
  • آزمون تحلیل گری بازار سرمایه
  • آزمون مدیریت سبد سرمایه گذاری
  • آزمون ارزشیابی اوراق بهادار
  • آزمون دکتری مالی

راهنمای خرید کتاب دانشگاهی

برای خرید کتاب دانشگاهی دیگر نیازی به مراجعه به فروشگاه ها و یا جستجو در مراکز مختلف نیست. با مراجعه به بانک کتاب مارکا می توانید. ضمن مطالعه خصوصیات و توضیحات مربوط به هر کتاب، آن را سفارش داده و با بهترین کیفیت و کمترین قیمت درب منزل خود تحویل بگیرید.

مشخصات کالا
انتشارات

نویسنده

رضا مناجاتی, محمد گرجی آرا

سال چاپ

1402

قطع کتاب

وزیری

تعداد صفحه

568

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *