بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

Evolve 1

پک کامل
کد محصول : 978-1108407915
32%

قیمت اصلی 310,000 تومان بود.قیمت فعلی 210,800 تومان است.

32% تخفیف

کتاب Evolve 1 اولین جلد از مجموعه Evolve می‌باشد که با به کار گیری متد های جدید و بروز دنیا به آموزش زبان انگلیسی به بزرگسالان می‌پردازد. کتاب Evolve 1 با در نظر گرفتن موضوعات و مطالب کلیدی به آموزش زبان آموزان به صورت کامل پرداخته است بطوری که با افزایش مهارت های گفتاری، نوشتاری، شنیداری و خوانداری به ارتقا افراد در هر سطحی که هستند کمک می‌کند، همچنین باعث می‌شود خوانندگان به لغات روز مره و رایج در زبان انگلیسی مسلط باشند تا بتوانند با دیگران ارتباط برقرار کنند.
کتاب Evolve 1 با روشی که برای آموزش زبان آموزان طراحی کرده است به یک کتاب جامع جهت آموزش از سطح مبتدی تا پیشرفته در رده بالا قرار گرفته است. نا گفته نماند کتاب اولو 1 مورد تایید اساتید برجسته کشور برای آموزش هست که در یکی از آموزشگاه معروف به نام سفیر تدریس می‌شود و زبان آموزان به صورت ترمیک این کتاب ها را پشت هم می‌گذرانند. کتابی برای تکمیل آموزش در کنار این کتاب پیشنهاد می‌شود که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است با عنوان Oxford word skills که در 3 جلد در دو ویرایش به شما عزیزان عرضه می‌شود. با طراحی ویژه و با تصویر کشیدن معنا واژگان، هر زبان آموز را ترغیب به یادگیری بیش تر و موثر تر می‌کند.

درباره پک سه جلدی کتاب Evolve 1

کتاب اولو 1 در سه جلد برای شما عرضه می‌شود که شامل : Student Book, Work Book, Video Resource Book می‌باشد.
سری کتاب های Evolve در 6 جلد از مبتدی تا پیشرفته از انتشارات Cambridge توسط نویسندگان برجسته تالیف شده و به چاپ رسیده است لازم به ذکر است کتاب Evolve 1 با پوشش تمامی مهارت های گفتاری، نوشتاری، خوانداری و شنیداری منبع جامعی برای تمامی زبان آموزانی هست که قصد شرکت در آزمون های بین المللی، آیلس، تافل، FCE یا دیگر آزمون ها را دارند. کتاب Evolve 1 با طراحی تمرینات تکنیکی در کتاب Work Book که به صورت مجزا منتشر شده است زبان آموزان را مسلط به مطالب آموزشی که در کتاب اصلی یا Student Book آمده است می‌کند.
یکی از ویژگی های منحصر به فرد مجموعه اولو استفاده از فیلم های آموزشی برای یادگیری می‌باشد که در کتاب Video Resource Book به آن ها پرداخته می‌شود. این مجموعه با به همراه داشتن این ویژگی باعث محبوبیت در بین علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی شده است.
اگر بخواهم دید کلی از مجموعه Evolve ارائه بدهم این مجموعه را به یکی از جامع ترین منبع جهت یادگیری تخصصی زبان انگلیسی بشمار می‌آورم و پیشنهاد می‌کنم جهت ارتقا مهارت های خود از این کتاب کاربردی استفاده کنید. از آن جایی که زبان انگلیسی زبان دوم هر فرد شناخته می‌شود آموزش زبان انگلیسی از یک منبع جامع با روش های نوین در کم ترین زمان ممکن امری مهم تلقی می‌شود.

محتوا کتاب Evolve 1

کتاب Evolve 1 دارای 12 فصل می‌باشد، در هر درس به موضوعات متنوع همراه با دستور زبان ها به ساده ترین روش ممکن می‌پردازد که متانسب با افراد در سطح پایه طراحی شده است.

خرید کتاب Evolve 1 با تخفیف ویژه

در حال حاضر مجموعه کتاب های Evolve در 6 جلد با تخفیف ویژه برای شما عزیزان ارسال می‌شود این فرصت را از دست ندهید و همین الان اقدام به خرید کتاب کنید.

مشخصات کالا
انتشارات

قطع کتاب

رحلی

تعداد صفحه

260

نوع جلد

نرم (شومیز)

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *