بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

Evolve 3

کد محصول : 978-1108407939
32%

قیمت اصلی 310,000 تومان بود.قیمت فعلی 210,800 تومان است.

32% تخفیف

اگر به دنبال موثر ترین و کار آمد ترین کتاب روز دنیا در پی پیشرفت در مهارت زبان انگلیسی هستید سری کتاب های Evolve پیشنهاد مجموعه ما به شما می باشد . که به تازگی در اکثر آموزشگاه های سراسر کشور جایگزین کتاب های محبوب برای یادگیری زبان انگلیسی شده است که با در بر گرفتن آن می توانید به سطح بالایی از مهارت های خود که شامل مهارت گفتاری ، نوشتاری ، شنیداری و خوانداری هست خود را در این زمینه ارتقاع دهید .

کتاب Evolve 3 مناسب چه افرادی می باشد ؟

کتاب Evolve 3 مناسب بزرگسالان و نوجوانانی هست که در سطح متوسط یا intermediate هستند که با توجه و تمرکز روی دروس تدریس شده می توانند به راحتی در سریع ترین زمان با مطالب جدید تری آشنا شوند و از آن مطالب بهره لازم را در مکالمات خود با دیگران یا در free discussion به کار بگیرند و نسبت به قبل پیشرفته تر دیده شوند .

مجموعه Evolve چه سطوحی را شامل می شود ؟

مجموعه Evolve در 6 سطح از مبتدی تا پیشرفته برای زبان آموزان علاقه مند به یادگیری توسط انتشارات Cambridge چاپ و منتشر شده است که مهارت های اصلی شما عزیزان را تا حد زیادی پوشش می دهد .
کتاب Evolve 3 با پرداختن به مطالب متنوع و جالب در ترغیب زبان آموزان علاقه مند به یادگیری تلاش زیادی کرده است .

محتویات پک 3 جلدی Evolve 3

کتاب Evolve 3 شامل 12 فصل می باشد که به پرورش شما در مهارت های گفتاری ، خوانداری ، نوشتاری ، شنیداری ، تقویت واژگان ، گرامر یا دستور زبان ، تلفظ کلمات ،کاربرد واژگان در عبارات و آموزش قید ها می پردازد.

یکی از کاربردی ترین روش های ممکن در یادگیری، استفاده از فیلم های آموزشی است که کتاب Evolve 3 این امکان را برای شما فراهم کرده است شما زبان آموزان با خریداری کتاب های Evolve در پک کتابی دیگری به نام Evolve Video Resource Book دریافت خواهید کرد که با اسکن کردن بارکد قرار داده شده در این کتاب به فیلم های آموزشی آن به راحتی دسترسی پیدا می کنید و با آموزش به این شیوه از آن لذت میبرید و درس تدریس شده را به خوبی در ذهن خود می سپارید و از واژگان و عبارات جدید آن در گفتگو با مخاطبین به کار میبرید .

فایل صوتی کتاب Evolve 3

لهجه تدریس شد در مجموعه کتاب Evolve امریکن هست که خوانندگان کتاب Evolve 3 با گوش فرا دادن به آن به این لهجه و طرز صحیح بیان واژگان و عبارات انگلیسی آشنا می شوند و با این کار مهارت شنیداری را که یکی از 4 مهارت ویژه در زبان انگلیسی هست را با تمرین تکرار و مداومت پرورش می دهند .

چرا کتاب Evolve 3 در بین کتب های زبان بیش تر پیشنهاد می شود ؟

کتاب Evolve 3 با ارائه دادن فیلم های آموزشی برای یادگیری نوین زبان آموزان ، تالیف ورک بوک برای تکرار و تمرین مطالب تدریس شده و داشتن فایل صوتی برای تقویت مهارت های شنیداری به یکی از جامع ترین کتاب های موجود تبدیل شده است که هر روزه طرفداران زیادی را به خود جذب می کند.

کتاب Evolve 3 را چگونه با تخفیف ویژه خریداری کنیم ؟

کتاب Evolve 3 با قیمت پایین و کیفیت بالا برای شما عزیزان به صورت پک 3 جلدی عرضه می شود کتاب Evolve 3 را می توانید از سایت بانک کتاب مارکا با تخفیف ویژه خریداری کنید و هر جا که نیاز به راهنمایی داشتید با پشتیبانی ما تماس بگیرید و از کارشناسان فروش کتاب های زبان راهنمایی بگیرید.

مشخصات کالا
انتشارات

قطع کتاب

رحلی

نوع جلد

نرم (شومیز)

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *