بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

Evolve 5

کد محصول : 978-1108408004
32%

قیمت اصلی 310,000 تومان بود.قیمت فعلی 210,800 تومان است.

32% تخفیف

کتاب Evolve 5 یکی از کتاب های مجموعه 6 جلدی Evolve می باشد که با ارئه مطالب به صورت پیشرفته سعی در افزایش 4 مهارت اصلی زبان آموزان و همچنین توسعه دایره لغات، آموزش عبارات و اصطلاحات جدید را به زبان آموزان دارد .کتاب اولو 5 برای افرادی که در سطح پیشرفته تحصیل می کنند پیشنهاد می شود تا با فرا گرفتن این کتاب جامع به پیشرفت خود در این زمینه بپردازند . در اکثر آموزشگاه ها به خصوص آموزشگاه سفیر مجموعه Evolve یکی از جامع ترین منبع های آموزش برای تدریس مدرسان به زبان آموزان می باشد . با فرا گرفتن هر 6 جلد از این مجموعه می توانید سطح زبان خویش را به اندازه ای برسانید که با اعتماد به نفس و تسلط با دیگر افراد به گفتگو بپردازید و از آن لذت ببرید .

کتاب Evolve 5 برای چه افرادی مناسب می باشد ؟

کتاب Evolve 5 برای افرادی که به زبان انگلیسی مسلط و در سطح حرفه ای یا پیشرفته هستند بسیار توصیه می شود تا با مطالعه کتاب اولو 5 دانش خویش را در زمینه واژگان، عبارات کاربردی و رایج، دستور زبان، افزایش مهارت گفتاری، نوشتاری، شنیداری و خوانداری بیفزایند .خوانندگان کتاب اولو 5 برای شرکت در هر آزمونی آماده می شوند. این مجموعه به قدری جامع هست که با مطالبی که در خود جای داده است زبان آموزان را با هر سوال دشواری آشنا می کند و با تکرار و تمرین باعث یادگیری هر چه بهتر و موثر تر آنان می شود .

مجموعه Evolve دارای چه سطوحی می باشد ؟

مجموعه کتاب های اولو از سطح مبتدی تا پیشرفته برای زبان آموزان مشتاق یادگیری طراحی شده است که عبارت است از :
Evolve 1
Evolve 2
Evolve 3
Evolve 4
Evolve 5
Evolve 6

کتاب اولو 5 به تدریس چه مطالبی از دستور زبان می پردازد ؟

1- آرزو ها و حسرت ها
2- فرم های آینده
3- عادت های گذشته
4- شمارش اسم قابل شمارش و غیر قابل شمارش
5- قید همراه با صفت
6- اشکال منفعل
7- جملات شرطی جایگذاری اگر در عبارت

کتاب Evolve 5 به چه دلیل پیشنهاد می شود ؟

یکی از ویژگی های متمایز مجموعه اولو نسبت به دیگر های مجموعه های منتشر شده استفاده از فیلم های آموزشی برای آموزش زبان آموزان به صورت موثر تر و سریع تر می باشد . افراد با تماشا این فیلم های آموزشی و گوش فرا دادن به آن با کلمات جدید، عبارات، اصطلاحات کاربردی و رایج در زبان انگلیسی آشنا می شوند علاوه برای یادگیری این مهارت های مهم با طرز صحیح بیان هر واژه و تلفظ آن به شکل درست را هم آموزش می بینند و در صحبت های خویش از آن اصطلاحات استفاده می کنند . با دنبال کردن این متد آموزشی نوین زبان آموزان به سرعت خود را به سطح پیشرفته تر می رسانند.

کتاب Evolve 5 را از کجا با تخفیف ویژه خریداری کنیم ؟

بانک کتاب مارکا با عرضه کتاب های زبان انگلیسی و سایر زبان های خارجه با تخفیف فوق العاد و کیفیت بالا با بسته بندی ویژه سعی در جلب رضایت مشتری دارد. شما عزیزان تمام کتب زبان را می توانید از مارکا کتاب با تخفیف فوق العاده خریداری کنید و آن را درب منزل خود دریافت کنید.

مشخصات کالا
انتشارات

قطع کتاب

رحلی

نوع جلد

نرم (شومیز)

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *