بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

Evolve 6

کد محصول : مشخص نشده
32%

قیمت اصلی 310,000 تومان بود.قیمت فعلی 210,800 تومان است.

32% تخفیف

پیشرفته ترین کتاب از مجموعه Evolve کتاب اولو در جلد ششم می‌باشد که با پوشش تمامی مهارت ها از جمله مهارت های شنیداری، گفتاری، خوانداری و نوشتاری به تقویت مهارت های زبان آموزان می‌پردازد. با فرا گرفتن دروس تالیف شده توسط نویسنده برجسته این کتاب می‌توانید خود را به سطح حرفه ای در این زمینه برسانید. کتاب Evolve 6 علاوه بر تقویت 4 مهارت اصلی هر زبان آموز موجب توسعه فرد در بخش گرامر یا دستور زبان، گسترش واژگان، استفاده از معادل کلمات، به کار گیری اصطلاحات رایج انگلیسی، آشنایی با فرهنگ، آداب و رسوم افراد می‌شود.
نا گفته نماند سری کتاب های Evolve مورد تایید اکثر استادان زبان انگلیسی می‌باشد و در بسیاری از آموزشگاه های معتبر از جمله آموزشگاه سفیر تدریس می‌شود. ویژگی های بسیار خوب کتاب Evolve 6 منجر به جامع معرفی شدن آن در بین علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی شده است. هرساله محبوبیت کتاب های Evolve نسبت به دیگر کتاب ها بیش تر می‌شود و طرفداران زیادی را به خود جذب می‌کند.
با تمرکز بر روی این کتاب به صورت مکرر در هر سطحی که هستید به ارتقا سطح دانش خود بپردازید. یادگیری زبان انگلیسی امروزه برای هر فرد امر بسیار مهمی می‌باشد. پس بهتر است منبع آموزشی را با در نظر گرفتن تمام جوانب انتخاب کنید این کتاب جز کتاب هایی هست که مطالعه آن بسیار توصیه می‌شود.

کتاب Evolve 6 برای چه افرادی مناسب می‌باشد؟

کتاب اولو 6 برای افراد در گروه سنی بزرگسال و نوجوان که در سطح پیشرفته تحصیل می‌کنند بسیار توصیه می‌شود. زبان آموزان می‌توانند به سهولت با فرا گرفتن لغات جدید در درک مطلب های گرد آوری شده در این کتاب با ساختار و نقش اصلی واژگان و همچنین معنا آن کلمات در عبارات های مختلف آشنا بشوند.

سری کتاب های Evolve دارای چه سطوحی می‌باشد؟

مجموعه کتاب های اولو در 6 سطح توسط انتشارات Cambridge به چاپ رسیده و منتشر شده است که عبارت است از:
Evolve 1
Evolve 2
Evolve 3
Evolve 4
Evolve 5
Evolve 6

تحلیل کتاب Video Resource Book:

یکی از ویژگی های خوب این کتاب پرکاربرد به همراه داشتن فایل ویدیویی برای آموزش هر چه بهتر و موثر تر دروس تدریس شده در کتاب می‌باشد. از آنجایی که مغز انسان تصاویر را بهتر از متون به خاطر می‌سپارد استفاده از کارکتر ها در فیلم های آموزشی یادگیری را بسیار جذاب تر و تاثیر گذار تر می‌کند.

کتاب Evolve 6 از بخش هایی تشکیل شده است؟

کتاب اولو 6 از 12 درس اصلی تشکیل شده است که هر درس به 2 بخش تقسیم شده است و در انتهای هر درس هم به Video scripts ختم می‌شود. همچنین کتاب Evolve 6 به آموزش گرامر نیز می‌پردازد و به راحتی می‌توانید ساختار صحیح جمله دلخواهتان را به بسازید و در مکالمات از آن ها استفاده کنید.

کتاب Evolve 6 را از کجا با تخفیف ویژه خریداری کنیم؟

بانک کتاب مارکا برای مجموعه محبوب Evolve  و دیگر مجموعه های معروف تخفیف ویژه ای را لحاظ کرده است تا زبان آموزان بتوانند به راحتی و خیال راحت به هر کتابی که می‌خواهند با پایین ترین قیمت و در سریع ترین زمان کتاب های در خواستی را در دسترس داشته باشند و از آن کتاب ها در یادگیری به روش نوین استفاده کنند.

مشخصات کالا
انتشارات

قطع کتاب

رحلی

نوع جلد

نرم (شومیز)

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *