بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

Yeni Istanbul A1

کد محصول : 9786052269756

این کتاب شامل کتاب اصلی(student) + کتاب کار ( work book)

انتشارات
25%

قیمت اصلی 205,000 تومان بود.قیمت فعلی 155,000 تومان است.

25% تخفیف

یکی از معروف ترین کتاب های دنیا برای یادگیری زبان ترکی مجموعه کتاب های Yeni Istanblul می باشد توسط نویسندگان ترکیه ای چاپ و منتشر شده است کتاب Yeni Istanbul A1 ویرایش جدید کتاب Istanbul هست که با تغییراتی که در آن صورت گرفته یکی از کتاب های پرطرفدار از سوی زبان آموزان می باشد در بیش تر آموزشگاه های کشور که زبان ترکی را تدریس می کنند مجموعه کتاب های Yeni Istanbul از سطح مبتدی تا پیشرفته ارائه شده است به صورت تخصصی به علاقه مندان این زبان شیرین و جذاب را آموزش می دهد .
با در بر گرفتن کتاب Yeni Istanbul A1 علاوه بر آشنایی با این زبان با فرهنگ این کشور به صورت نسبی نیز آشنا می شوید و از خواندن آن لذت می برید .

کتاب Yeni Istanbul A 1 برای چه افرادی مناسب است ؟

کتاب Yeni Istanbul A 1 مناسب زبان آموزان با گروه سنی بزرگسال و نوجوانی هست که می خواهند یادگیری زبان ترکی را از پایه شروع کنند با مطالب موجود در کتاب Yeni Istanbul A 1 شما هم با شرکت در کلاس ها و هم به صورت خود آموز می توانید کتاب Yeni Istanbul A 1 را فرا بگیرید.
زبان آموزان می توانند با تمرکز روی این مجموعه از کتاب ها خود را به سطح پیشرفته برسانند به طوری که بتوانند با اعتماد به نفس با دیگر افراد ارتباط برقرار کنند.

مجموعه Yeni Istanbul شامل چه سطوحی می باشد ؟

سری کتاب های Yeni Istanbul دارای 6 سطح از مبتدی تا حرفه ای تالیف شده است کتاب Yeni Istanbul سعی در آشنایی بیش تر زبان آموزان با فرهنگ ترکیه ، آداب و رسوم ، نوع زندگی روزمره آن ها ، غذا ها ، تفریحات و … را دارد و موجب افزایش اطلاعات شما درباره ساکنان ترکیه می شود .

فایل صوتی Yeni Istanbul A 1 :

کتاب Yeni Istanbul A 1 با ارائه فایل صوتی سعی در افزایش مهارت زبان آموزان در مهارت های شنیداری و توسعه لهجه ترکی آنان را دارد تا خوانندگان با بیان تلفظ صحیح هر واژه یا عبارت از صحبت کردن به زبان ترکی با دیگران لذت ببرند .

تحلیل کتاب کار Yeni Istanbul :

در کتاب Yeni Istanbul A1 برای ارزیابی و تحلیل مطالب تدریس شده از کتاب اصلی تمریناتی تالیف شده است که زبان آموزان با تمرکز روی آن سوالات به آن واژگان و گرامر مسلما تسلط پیدا می کنند و سریع تر مطالب جدید را در ذهن به خاطر میسپارد .

کتاب Yeni Istanbul A 1 به چه دلیل پیشنهاد می شود ؟

کتاب Yeni Istanbul A 1 با پوشش 4 مهارت اصلی برای یادگیری هر زبانی که شامل مهارت های شنیداری ، گفتاری ، خوانداری و نوشتاری می شود به یکی از جامع ترین کتاب ها برای آموزش زبان ترکی معرفی می شود .
سری کتاب های Yeni Istanbul هر ساله طرفدارن زیادی را به خود جذب می کند چرا که با ارائه مطالب و تصاویر مرتبط با درس سعی در ترغیب خوانندگان برای یادگیری بهتر نقش مهمی را ایفا می کند .

چگونه کتاب Yeki Istanbul را با کم ترین قیمت خریداری کنیم ؟

از آنجایی که مجموعه کتاب های Yeni Istanbul جز پر فروش ترین کتاب های سال معرفی شده است بانک کتاب مارکا تخفیف ویژه ای را برای این کتاب محبوب برای شما عزیزان در نظر گرفته است شما با اقدام به خرید کتاب از مارکا کتاب می توانید آن را درب منزل خود با بسته بندی ویژه تحویل بگیرید .

مشخصات کالا
انتشارات

نویسنده

Mehmet Yalçın Yılmaz

تعداد صفحه

138

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *