بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

Solutions Pre Intermediate

کد محصول : مشخص نشده
انتشارات
32%

قیمت اصلی 250,000 تومان بود.قیمت فعلی 170,000 تومان است.

32% تخفیف

کتاب Solutions pre intermediate ویرایش سوم با توسعه مهارت های شنیداری (listening) , گفتاری (speaking) , خوانداری (reading) ,نوشتاری (writing) انتخاب مناسبی برای افزایش توانایی شما در مهارت زبان انگلیسی می باشد و با تمرین های تکنیکی که توسط مولف برای زبان آموزان طراحی شده است در پیشرفت شما تاثیر به سزایی می گذارد. در اکثر آموزشگاه های سراسر کشور این کتاب جز اصلی ترین کتاب های آموزشی به شمار می رود.

کتاب Solutions Pre Intermediate برای چه افرادی مناسب هست ؟

کتاب Solutions pre intermediate مناسب بزرگسالانی هست که در سطح متوسط هستند و سعی در ارتقا خود به سطوح بالاتر دارند.

کتاب Solutions Pre Intermediate  شامل چه سطوحی می باشد ؟

کتاب Solutions pre intermediate در 5 سطح برای زبان آموزان و علاقه مندان به زبان انگلیسی با روش های نوین از انتشارات Oxford از سطح مبتدی تا پیشرفته منتشر شده است.

 

کتاب Solutions Pre Intermediate دارای چه بخش هایی می باشد ؟

کتاب Solutions pre intermediate شامل 9 درس در پیرامون موضوعات مختلف و روزمره است که باعث جذب زبان آموزان در یادگیری سریع و افزایش دایر لغات آن ها می شود و با گردآوری درک مطلب هایی که عبارات و کلمات کلیدی را به خوانندگان خود انتقال می دهد باعث افزایش سریع توانایی زبان آموزان در مکالمات در موضوع های آزاد می شود.
تمرین هایی که بعد از هر reading در اختیار شما قرار گرفته شده است سعی در آشنایی خوانندگان با ساختار عبارات و نوع کاربرد هر کلمه دارد.
کتاب Solutions pre intermediate علاوه بر افزایش مهارت های speaking , listening , writing , reading سعی در افزایش سطح واژگان و گرامر شما دارد .

آیا کتاب Solutions Pre Intermediate  دارای DVD می باشد ؟

کتاب Solutions pre intermediate همراه یک حلقه DVD برای شما عرضه می شود تا به فرا گرفتن متون انگلیسی با طرز صحیح بیان هر کلمه که نقش اصلی رساندن هر پیام به مخاطب می باشد باعث آشنایی با لهجه هر کلمه و عبارت می شود. با تکرار ، تمرین و تمرکز روی مهارت شنیداری با DVD طراحی شده برای این کتاب سطح خود را از سطح متوسط به پیشرفته ارتقا دهید .

کتاب Solutions Pre Intermediate دارای work book می باشد ؟

کتاب Solutions pre intermediate دارای تمرینات متنوع جهت تمرکز روی درس تدریس شده می باشد تا زبان آموزان به طور کامل به واژگان جدید ، گرامر و ساختار هر عبارت تسلط داشته باشد .

لهجه کتاب Solutions Pre Intermediate  چه می باشد ؟

لهجه به کاربرده شده برای این کتاب بریتیش هست که زبان آموزان با گوش کردن به فایل صوتی آن قادر به فرا گرفتن لهجه بریتیش می شوند.

به چه دلیل کتاب Solutions Pre Intermediate پیشنهاد می شود ؟

کتاب Solutions pre intermediate به دلیل جامع بودن برای افزایش پیشرفت در همه مهارت ها و آمادگی زبان آموزان برای شرکت در آزمون های بین المللی از الزامات هست زیرا به خوانندگان خود کمک می کند تا با تمرکز روی واژگان جدید بتوانند با اعتماد به نفس به معنای مفهومی هر عبارت مسلط شوند.

چگونه کتاب Solutions Pre Intermediate را با تخفیف ویژه خریداری کنیم ؟

بانک کتاب مارکا برای شما عزیزان تخفیف ویژه ای در نظر گرفته تا شما با قیمتی مناسب کتاب جامعی را در هر سطحی که بخواید در اختیار داشته باشید و از آن بتوانید بهره بگیرید.

مشخصات کالا
انتشارات

نوع جلد

نرم (شومیز)

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *