بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

Focus on Vocabulary 1

کد محصول : 9780131376199
دسته بندی کتاب زبان
انتشارات
32%

قیمت اصلی 230,000 تومان بود.قیمت فعلی 156,400 تومان است.

32% تخفیف

کتاب Focus on Vocabulary 1 اولین سطح از مجموعه کتاب فوکس آن وکب می باشد که به تقویت شناخت هرچه بیش تر معنا واژگان، مفهوم آن و به کارگیری آن در ساختار عبارت می پردازد. زبان آموزان با تمرکز و مطالعه فراوان روی دروس تالیف شده توسط نویسنده کتاب Focus on Vocabulary 1 به کلمات کاربردی و روزمره تسلط پیدا می کنند و می توانند با فرا گرفتن مطالب به سهولت به خواندن رمان روزنامه و دیگر متون انگلیسی بپردازند .
در اکثر آموزشگاه های کشور کتاب Focus on Vocabulary 1 به عنوان منبع جامع تدریس می شود لازم به ذکر است شما علاقه مندان به زبان انگلیسی میتوانید به صورت خود خوان مجموعه Focus on Vocabulary را مورد مطالعه قرار بدهید .

کتاب Focus on Vocabulary 1 برای چه افرادی مناسب می باشد ؟

کتاب Focus on Vocabulary 1 برای بزرگسالان و نوجوانان در سطح متوسط که سعی دارند با واژگان رایج بیش تری جهت پیشرفت رو به جلو آشنا شوند بسیار پیشنهاد می شود.

سری کتاب های Focus on Vocabulary دارای چه سطوحی می باشد ؟

این مجموعه پر محتوا در 2 جلد از انتشارات longman توسط جمعی از نویسندگان به چاپ رسیده و منتشر شده است که عبارت است از :
Focus On Vocabulary 1
Focus On Vocabulary 2
با مطالعه این 2 جلد از کتاب های مجموعه فوکس آن وکب به آن سطح از دانش میرسید که به راحتی می توانید معنا و مفهوم فیلم ها و سریال ها به زبان اصلی را درک کنید. همچنین در بحث های free discution شرکت کنید تا بتوانید به صورت حرفه ای با استفاده از لغات کلیدی و اصطلاحات بهره بگیرید و از ارتباط با دیگران با استفاده از زبان دوم لذت ببرید.

کتاب Focus on Vocabulary 1 دارای چه بخش هایی می باشد :

در کتاب Focus on Vocabulary 1 با تکرار واژگان به صورت مکرر سعی در به خاطر سپردن نقش آن واژه در عبارات مختلف را دارد در این کتاب در دو صفحه اول به صورت کامل تدریس شده است و در صفحه های بعدی این کتاب تمارینی طراحی شده است تا با حل آن کلمات مطالب تدریس شده در ذهن زبان آموز با صورت مداوم تداعی بشود و در خاطر به مدت طولانی تری بماند .

کتاب Focus on Vocabulary 1 چرا پیشنهاد می شود ؟

این کتاب جامع با استفاده از موضوعات مختلف پیرامون موضوعات روزمره هر فرد سعی در افزایش واژگان رایج زبان آموزان در زبان انگلیسی را دارد و همچنین با به کار بردن واژگان عبارات و اصطلاحات کلیدی و تمرکز روی آن ها موجب مسلط شدن هر چه بیش تر فرد می شود و آن فرد می تواند به راحتی و با اعتماد به نفس به گفتگو های تخصصی بپردازد .
لازم به ذکر است کتاب فوکس آن وکب با افزایش این مهارت علاقه مندان به زبان انگلیسی را برای شرکت در آزمون های بین المللی آماده تر کند .

کتاب Focus on Vocabulary 1 را از کجا با تخفیف ویژه خریداری کنیم ؟

بانک کتاب مارکا با تخفیف ویژه ای که برای هر دو جلد از این مجموعه برای شما علاقمندان به زبان انگلیسی در نظر گرفته است برای شما فرصتی فراهم کرده است تا با مطالعه Focus on Vocabulary 1 به صورت جدی 4 مهارت اصلی خود را ارتقا دهید .

مشخصات کالا
انتشارات

نویسنده

Norbert Schmitt

تعداد صفحه

573

نوع جلد

نرم (شومیز)

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *