بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

Focus on Vocabulary 2

کد محصول : 9780131376175
دسته بندی کتاب زبان
انتشارات
32%

قیمت اصلی 230,000 تومان بود.قیمت فعلی 156,400 تومان است.

32% تخفیف

کتاب Focus on Vocabulary 2 یکی از کتاب های مجموعه Focus on Vocabulary می‌باشد که دارای 2 جلد برای سطح متوسط و متوسط رو به بالا توسط انتشارات Longman در جهان عرضه می‌شود. زبان آموزان با مطالعه و تمرکز روی هر 2 جلد مجموعه Focus on Vocabulary می‌توانند مهارت های گفتاری خود را توسعه دهند و با واژگان کاربردی، عبارات جدید و اصطلاحات روزمره زبان انگلیسی به صورت کامل آشنا شوند. با بالا بردن سطح واژگان و جایگذاری آن واژگان جدید در عبارات با دیگران به صورت حرفه ای تر می‌توانید ارتباط برقرار کنید و جملات مفهومی با رعایت قید، صفت، فاعل و فعل را بسازید. از آن جایی که زبان انگلیسی زبان دوم هر فرد در جهان بشمار می‌رود یادگیری آن به صورت تخصصی برای هر فرد بسیار ضروری هست بهتر است از منابع آموزشی مفیدی برای یادگیری استفاده کنید. کتاب Focus on Vocabulary 2 مورد تایید اساتید برای تدریس در آموزشگاه ها می‌باشد. لازم به ذکر است کتاب Focus on Vocabulary 2 طوری تالیف شده که زبان آموزان می‌توانند آن را به صورت خود خوان مورد مطالعه قرار دهند جهت افزایش مهارت های خود برای پیشرفت قابل توجه در این زمینه با گسترده کردن سطح دانش خود به دست می‌آورند.

کتاب Focus on Vocabulary 2 برای چه افرادی مناسب می‌باشد؟

کتاب Focus on Vocabulary 2 برای افراد در گروه سنی بزرگسال و متوسط رو به بالا (Upper Intermediate) می‌باشد و برای زبان آموزان بسیار توصیه می‌شود تا با مطالعه این کتاب به افزایش کلمات زبان انگلیسی در قالب درک مطلب (Reading) ها بپردازند به اینگونه کلمات جدید که در موضوعات مختلف ارائه شده است به صورت کلیدی و کاربردی در ذهن زبان آموز ثبت می‌شود چرا که این کتاب با آموزش و تالیف تمرینات کاربرد هر کلمه را در هر عبارت به زبان آموزان آموزش می‌دهد. افراد علاقه مند به مطالعه کتاب Focus on Vocabulary 2 به راحتی می‌توانند با افراد دیگر به صورت رسمی و غیر رسمی ارتباط برقرار کنند و نقش کلمات در جملات با ساختار صحیح را درک کنند و به مخاطب انتقال بدهند.

سری کتاب های Focus on Vocabulary دارای چه سطوحی می‌باشد؟

مجموعه کتاب های Focus on Vocabulary در 2 جلد برای زبان آموزان طراحی شده است تا به پیشرفت آنان در سطوح مختلف زبان انگلیسی تاثیر مستقیم بگذارد. نا گفته نماند زبان آموزان با مطالعه این کتاب در مدت زمان کوتاه متوجه تاثیر گذاری سریع و موثر کتاب Focus on Vocabulary 2 در سطح دانش خود می‌شوند. اگر قصد شرکت در آزمون های بین المللی، آیلس یا تافل را دارند در این آزمون ها که برای سنجش سطح زبان آموزان طراحی شده با آمادگی بیش تری شرکت می‌کنند.

 

کتاب Focus on Vocabulary 2 از چه بخش هایی تشکیل شده است؟

این کتاب کاربردی که شامل 7 درس می‌باشد و هر درس به 4 بخش تشکیل شده است به موضوعاتی پیرامون واژگان مرتبط با شغل، جامعه، طرز خرید و فروش در جامعه، استفاده از منابع طبیعی و حیوانات می‌پردازد.

فایل صوتی کتاب Focus on Vocabulary 2:

همراه کتاب Focus on Vocabulary 2 یک فایل صوتی خدمت شما عزیزان ارسال می‌شود تا با گوش کردن به آن بتوانید لهجه صحیح هر کلمه و شکل صحیح بیان آن را فرا بگیرید.

کتاب Focus on Vocabulary 2 از چه سایتی با تخفیف ویژه خریداری کنیم؟

بانک کتاب مارکا برای علاقه مندان به زبان انگلیسی تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته است تا شما عزیزان با کم ترین قیمت کتاب های کاربردی نظیر Focus on Vocabulary 2 را در سریع تر زمان ممکن در اختیار داشته باشید.

مشخصات کالا
انتشارات

نویسنده

Diane Schmitt

تعداد صفحه

288

نوع جلد

نرم (شومیز)

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *