بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

Speakout A1 ویرایش سوم

کد محصول : 9781292359519
32%

قیمت اصلی 450,000 تومان بود.قیمت فعلی 306,000 تومان است.

32% تخفیف

یکی از مشهور ترین مجموعه از کتاب های زبان انگلیسی که با لهجه بریتیش تنظیم شده است مجموعه Speakout می‌باشد که ویرایش سوم این سری کتاب ها به تازگی در سال 2022 با تغییرات چشمگیری توسط انتشارات Pearson چاپ و منتشر شده است.

درباره کتاب Speakout A1

کتاب Speakout A1 اولین جلد از مجموعه پنج جلدی اسپیک اوت می‌باشد که برای گروه بزرگسال در سطح متوسط رو به بالا Upper Intermediate طراحی شده است بسیاری از مدرسین برتر این مجموعه را تایید کرده اند و آن را در خصوص آمادگی برای شرکت در آزمون آیلتس Pre Ielts به زبان آموزان تدریس می‌کنند. علاوه بر این ها کتاب Speakout A1 در آموزشگاه های معتبری که با لهجه بریتیش زبان آموزان را آموزش می‌دهند به صورت ترمیک و گام به گام افراد را برای شرکت در آزمون های بین المللی آماده می‌کنند.
این کتاب علاوه بر پوشش مهارت های گفتاری، شنیداری، خوانداری و نوشتاری باعث گسترش دایره لغات، عبارات و اصطلاحات رایج و کاربردی زبان انگلیسی می‌شود. زبان آموزان می‌توانند با تمرکز و تمرین به صورت مکرر مهارت گفتاری خود را توسعه دهند تا مانند یک Native به مکالمه با دیگر افراد در سطوح بالا و حرفه ای بپردازند.
نا گفته نماند که این کتاب کاربردی علاوه بر تدریس چهار مهارت اصلی به زبان آموزان، خوانندگان را با فرهنگ آن مردم آشنا می‌کند.

موضوعاتی که در کتاب Speakout A1 مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کتاب Speakout A1 دارای 8 فصل می‌باشد که در هر فصل به بخش های A, B, C,D تقسیم شده است که عبارت است از:

فصل اول Hello And Greeting سلام و احوال پرسی
فصل دوم People and social interactions پیرامون مردم و تعاملات اجتماعی آنان با یکدیگر
فصل سوم Objects and devices وسایل و اشیا
فصل چهارم Every day of life هر روز از زندگی
فصل پنجم routine برنامه های روزمره
فصل ششم Excursion and travel گردش و سفر
فصل هفتم wellness تندرستی
فصل هشتم Buy خرید کردن

جلد های دیگر کتاب اسپیک اوت آ 1
Speakout A2
Speakout B1
Speakout B2
Speakout C1 C2

در کتاب Speakout A1 یک کتاب Student Book (کتاب دانش آموز)، Work Book (کتاب کار) همراه فایل صوتی به شما عزیزان عرضه می‌شود. در کتاب کار کتاب Speakout A1 تمارینی تالیف شده است تا زبان آموزان با بهره گرفتن از این سوالات خود را ارزیابی کنند تا کاربرد هر واژه یا دستور زبان را در عبارات دیگر در یابند.
فایل صوتی که با این کتاب ارائه شده است لهجه شیرین بریتیش را به علاقه مندان به یادگیری آموزش می‌دهد و آنان را با شیوه صحیح بیان هر کلمه آشنا می‌کند لازم به ذکر است زبان آموزان با افزایش مهارت شنیداری در خود به ارتباط موثر تر و سریع تر با دیگران می‌انجامند.

خرید کتاب Speakout A1 با تخفیف ویژه از بانک کتاب مارکا

بانک کتاب مارکا در وب سایت خود تخفیف ویژه ای برای خرید کتاب های زبان به مشتاقان یادگیری زبان انگلیسی قرار داده است چرا که زبان انگلیسی زبان دوم هر فرد بشمار می‌رود و در کنار هر حرفه ای دانستن آن به ویژگی منحر به فرد هر شخص تبدیل می‌شود.

مشخصات کالا
انتشارات

نویسنده

Frances Eales

قطع کتاب

رحلی

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *