بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

Speakout C1 C2 ویرایش سوم

کد محصول : 9781292407494
32%

قیمت اصلی 450,000 تومان بود.قیمت فعلی 306,000 تومان است.

32% تخفیف

یکی از مجموعه های پرطرفدار برای تقویت مهارت speaking مجموعه کتاب های Speakout می باشد که به تازگی ویرایش سوم این کتاب محبوب از انتشارات pearson چاپ و منتشر شده است . کتاب Speakout C1 C2 که برای آموزش با لهجه بریتیش طراحی شده است مورد تایید اساتید حرفه ای زبان انگلیسی برای یادگیری زبان با لهجه بریتیش می باشد . سری کتاب های اسپیک اوت در اکثر آموزشگاه های کشور به عنوان منبعی جامع برای آموزش زبان آموزان بشمار می رود. خوب هست قبل از شروع برای یادگیری زبان انگلیسی با مشورت تصمیمی درستی برای انتخاب کتاب مرجع بگیریم زیرا که کتاب های آموزشی نقش مهمی در سطح دانش و یادگیری شما دارد همچنین  تاثیر بسیار مستقیمی بر آن می گذارد .

کتاب Speakout C1 C2 برای چه افرادی مناسب هست ؟

کتاب Speakout C1 C2  برای افراد با گروه سنی بزرگسال و نوجوان که در سطح نسبتا پیشرفته هستند بسیار توصیه می شود تا با فرا گرفتن متون تدریس شده در این کتاب توسط مدرس به پیشرفت خویش در مهارت گفتاری تاثیر بسزایی بگذارند و درسطح زبانی که هستند بسیار پیشرفته تر دیده شوند .با ویژگی های منحصر به فرد این کتاب می توانید برای شرکت در آزمون های بین المللی مثل آیلس و تافل آماده شوید و برای کسب نمره بالا به مطالعه بکوشید .
با فرا گرفتن واژگان و عبارات و اصطلاحات کاربردی و رایج که در هر درس برای شما عزیزان ارائه شده است دانش خویش را به حدی بالا ببرید تا بتوانید در گفتگو در کلاس یا بحث های آزاد از تجربیات خویش در ابعاد مختلف صحبت کنید و به گفتگو حرفه ای با حضار در جمع بپردازید .

سری کتاب های Speakout دارای چند سطح می باشد ؟

مجموعه کتاب های اسپیک اوت در 5 سطح از سطح پایه تا پیشرفته طراحی و منتشر شده است تا زبان آموزان و علاقه مندان به زبان انگلیسی با لهجه بریتیش بتوانند به ارتقا سطح خود از مبتدی تا حرفه ای پیش بروند و تمامی مهارت ها برای یادگیری زبان انگلیسی را پوشش بدهند .
سطوح مجموعه Speakout ویرایش سوم عبارت است از :
Speakout A1
Speakout A2
Speakout B1
Speakout B2
Speakout C1 C2

کتاب Speakout C1 C2 برای چه پیشنهاد می شود ؟

کتاب Speakout C1 C2 از دروسی تشکیل شده است که با ارائه موضوعات مختلف پیرامون روز مره سعی در آموزش زبان آموزان در مهارت های مختلف دارد و زبان آموزان با گوش دادن به فایل صوتی قرار داده شده داخل کتاب Speakout C1 C2 با لهجه بریتیش کلمات و طرز صحیح خوانداری آن به صورت کامل آشنا می شوند و با تمرکز و توجه رو این مهارت میتوانند با اعتماد به نفس در بحث ها شرکت کنند و عبارات و ساختار صحیح را به مخاطب ارائه دهند .

چگونه Speakout C1 C2 را با تخفیف ویژه خریداری کنیم ؟

شما عزیزان به راحتی و با تخفیف فوق العاده می توانید کتاب Speakout C1 C2 را در اختیار داشته باشید و با در دسترس داشتن منبع جامع برای یادگیری از مطالعه دروس جدید با دانش جدید لذت ببرید و این کتاب کاربردی را به دیگران برای یادگیری هر چه بیش تر و موثر تر پیشنهاد دهید.

مشخصات کالا
انتشارات

قطع کتاب

رحلی

تعداد صفحه

176

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *