بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

Yeni Istanbul A2

کد محصول : 786057079114

این کتاب شامل کتاب اصلی(student) + کتاب کار ( work book)

دسته بندی کتاب زبان
انتشارات
25%

قیمت اصلی 205,000 تومان بود.قیمت فعلی 155,000 تومان است.

25% تخفیف

اگر به دنبال کتابی جامع جهت افزایش تمام مهارت های فردی خود در شروع یادگیری زبان ترکی هستید پیشنهاد مجموعه ما به شما سری کتاب های Yeni Istanbul می‌باشد.
کتاب Yeni Istanbul A2 به صورت ترمیک به افزایش مهارت های مانند مهارت های گفتاری، شنیداری، خوانداری و نوشتاری از مبتدی تا پیشرفته ‌می پردازد. شما عزیزان می‌توانید با مطالعه کتاب Yeni Istanbul A 2 علاوه بر آموزش این 4 مهارت آموزشی اصلی نام برده که برای یادگیری هر زبان از الزامات می‌باشد به آموزش واژگان،  عبارات جدید و رایج در زبان ترکی بپردازید لازم به ذکر است کتاب Yeni Istanbul A 2 که مور تایید استادان هست منبعی جامع برای تدریس در آموزشگاه های مختلف می‌باشد همچنین از این کتاب می‌توان به عنوان کتابی خود آموز جهت یادگیری استفاده نمود از آنجایی که آموزش هر مهارت به صورت حرفه ای نیازمند به پایه قوی دارد انتخاب منبع درست بسیار اهمیت دارد.

کتاب Yeni Istanbul A2 برای چه افرادی مناسب می‌باشد؟

برای نوجوانان و بزرگسالانی که هدف آنان یادگیری زبان ترکی از پایه می‌باشد بسیار توصیه می‌شود تا با فرا گرفتن این کتاب به افزایش مهارت خود با مطالعه به صورت مداوم بپردازند و از سطح مبتدی یا پایه به سطح پیشرفته راه یابند تا زمانی که بتوانند با افراد ترک زبان مسلط و با اعتماد به نفس ارتباط برقرار کنند. در این کتاب با طراحی ساده ترین روش ممکن برای آموزش دستور زبان ها با چگونگی ساخت جملات آشنا می‌شوید.

سری کتاب های Yeni Istanbul دارای چه سطوحی می باشد ؟

در 5 جلد از سطح مبتدی یا پایه تا پیشرفته توسط نویسندگان ترکی با تالیف درس های متنوع پیرامون موضوعات مختلف روزمره برای آشنایی هر چه بیش تر زبان آموزان با فرهنگ، آداب و رسوم ترکیه گرد آوری شده است. فرا گرفتن این دروس با دستور زبان تدریس شده در این کتاب به ساده ترین حالت ممکن برای آموزش چگونگی ساخت هر عبارت یا جمله تاثیر مستقیمی بر هر چه روان تر شدن گفتار زبان آموز دارد . جلد های دیگر این کتاب عبارت است از:

 Yeni Istanbul A 1

Yeni Istanbul B 1

Yeni Istanbul B 2

Yeni Istanbul C 1

فایل صوتی کتاب Yeni Istanbul A2:

کتاب Yeni Istanbul A2 علاوه بر داشتن کتاب کار جهت تحلیل و تمرین مطالب تدریس شده دارای فایل صوتی می‌باشد که با گوش فرا دادن به آن گوش خود را به لهجه ترکی عادت می‌دهید چرا که در هر مکالمه شرط اول متوجه شدن منظور مخاطب برای پاسخگویی به آن برای ادامه مکالمه می‌باشد با گوش دادن به فایل صوتی با طرز صحیح بیان هر واژه، عبارات و اصطلاحات آشنا می‌شوید و به طور پیشرفته تر آن مطالب جدید را مورد استفاده قرار می‌دهید

ورک بوک کتاب ینی استانبول آ 2 :

این کتاب با گردآوری تمرینات از مطالب تدریس شده توسط مدرس به تجزیه و تحلیل آن متون برای یادگیری هر چه سریع تر و بیش تر درس می‌پردازد.

کتاب Yeni Istanbul A2 را از کجا با تخفیف ویژه خریداری کنیم ؟

بانک کتاب مارکا برای کتاب ها با زبان ترکی تخفیف ویژه ای در نظر گرفته است تا شما علاقه مندان بتوانید از این تخفیفات فوق العاده استفاده کنید. فرصت را از دست ندهید.

مشخصات کالا
انتشارات

نویسنده

colle

تعداد صفحه

138

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *