بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

Up And Away In English 1

کد محصول : 97801943495058
انتشارات
32%

قیمت اصلی 160,000 تومان بود.قیمت فعلی 108,800 تومان است.

32% تخفیف

یکی از کتاب های کاربردی برای آموزش کودکان 9 تا 12 سال کتاب Up And Away In English 1 می‌باشد که از سطح 1 تا 4 از انتشارات Oxford به چاپ رسیده و منتشر شده است. کتاب Up And Away In English 1 با به کار گیری متد های نوین سعی در آموزش کودکان در سریع ترین زمان ممکن را دارد. کتاب Up And Away In English 1 با تالیف دستور زبان ها به ساده ترین روش ممکن همچنین طراحی تمارین تکنیکی جهت یادگیری هر چه بیش تر زبان آموزان نقش مهمی ایفا می‌کند. کتاب Up And Away In English 1 با عرضه کتاب اصلی (Student Book), کتاب کار (Work Book) و فایل صوتی به یکی از کتاب های مرجع و مورد تایید اساتید قرار گرفته است. از آن جا که تکرار و تمارین اصول یادگیری هر زبانی می‌باشد کتاب Up And Away In English 1 کتابی مجزا جهت یادگیری هرچه بیش تر زبان آموزان طراحی کرده است.

کتاب Up And Away In English 1 برای چه افرادی مناسب می‌باشد؟

کتاب Up And Away In English 1 برای کودکان و خردسالان در سطح مبتدی مناسب می‌باشد. تا زبان آموزان با توجه و تمرکز روی مطالب تالیف شده در  کتاب Up And Away In English 1 عبارات و واژگان جدید را در یابند و گام به گام با پیش رفتن با مجموعه Up And Away In English اعتماد به نفس خود را در صحبت و یا مکالمه با دیگر افراد بالا ببرند. نا گفته نماند که کتاب Up And Away In English 1 توسط مدرسین زبان انگلیسی به عنوان منبعی خوب برای آموزش زبان انگلیسی بشمار می‌رود.

مجموعه کتاب های Up And Away In English  در چه سطوحی می‌باشد؟

سری کتاب های Up And Away In English  از 4 جلد تشکیل شده است کودکان با مطالعه ترمیک این کتاب قدم به قدم زبان انگلیسی را فرا می‌گیرند از آن جایی که یادگیری هر مهارتی از پایه اهمیت دارد. انتخاب منبع یادگیری، نحوه آموزش، نشان دادن علاقه از طرف زبان آموز نیز تاثیر مستقیمی روی بازدهی و عملکرد آنان می‌گذارد.
دیگر جلد های کتاب آپ اند اوی این انگلیش 1
Up And Away In English 2
Up And Away In English 3
Up And Away In English 4

کتاب Up And Away In English 1 دارای چه بخش هایی می‌باشد؟

کتاب Up And Away In English 1 دارای 32 فصل هست که در هر درس به موضوعات مختلف می‌پردازد که شامل:
انواع دستور زبان ها، آموزش ساختار آن ها
گرد آوری مطالب روز مره، کاربردی و رایج
به تصویر کشیدن تصاویر جذاب برای کلمات جدید
تقویت چهار مهارت اصلی زبان آموزان

خرید کتاب Up And Away In English 1 با تخفیف ویژه از بانک کتاب مارکا

بانک کتاب مارکا با قرار دادن تخفیفات ویژه و استثنائی کتاب های زبان انگلیسی و دیگر زبان های خارجه را به فروش می‌رساند. شما می‌توانید با تماس با پشتیبانی سایت بانک کتاب مارکا و با ارتباط با کارشناس فروش کتاب های زبان از مشاوره رایگان استفاده کنید و به راحتی با کم ترین قیمت ولی با بالا ترین کیفیت در سریع ترین زمان کتاب های در خواستیتون رو در اختیار داشته باشید فقط کافیه اقدام به خرید کنید این فرصت را از دست ندهید.

مشخصات کالا
انتشارات

نویسنده

Terence G. Crowther

قطع کتاب

رحلی

تعداد صفحه

76

نوع جلد

نرم (شومیز)

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *