بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

Up And Away In English 2

کد محصول : 9780194349574
انتشارات
32%

قیمت اصلی 160,000 تومان بود.قیمت فعلی 108,800 تومان است.

32% تخفیف

کتاب Up And Away In English 2 یکی از پرکاربرد ترین کتاب های روز دنیا برای آموزش خردسالان در سطح مبتدی و افزایش میزان مهارت آن ها در زبان انگلیسی است . Up And Away In English 2 با متد های آموزشی به صورت نوین و گیرا خردسالان را برای یادگیری زبان انگلیسی جذب می کند بسیار مهم است که از پایه شرایط را برای کودکان فراهم کنیم تا با روند صحیحی در یادگیری پیش بروند و از از پایه به صورت قوی باشند تا در ترم های بالا تر به مشکل جدی برنخورند .

کتاب 2 Up And Away In English برای چه افرادی مناسب است ؟

کتاب Up And Away In English 2 برای گروه سنی خردسال که به تازگی قصد آموختن زبان انگلیسی را از پایه دارند بسیار پیشنهاد می شود کتاب Up  And Away In English 2 یکی کتاب های مهم و تاثیر گذار برای آموزش هست که در اکثر آموزشگاه های سراسر کشور معرفی شده است .

کتاب Up And Away In English 2 شامل چه بخش هایی می باشد ؟

کتاب Up And Away In English 2 دارای 32 درس اصلی با دروس مختلف پیرامون موضاعات روزمره از نشر Oxford که از معروف ترین ناشرین در خصوص طراحی ساده ترین روش های ممکن برای آموزش هست با قلم نویسندگان برجسته تالیف شده است که قصد افزایش مهارت های فرزندان شما در زمینه یادگیری زبان انگلیسی دارا می باشد با تمرکز و تلاش از ابتدای یادگیری سعی در مسلط شدن به این زبان کاربردی در دنیا ارتباط برقرار کنید و از آن لذت ببرید.

مجموعه کتاب های Up And Away In English شامل چه سطوحی می باشد ؟

کتاب Up And Away In English از 4 سطح تشکیل شده است که در سطوح ابتدایی به قوی تر کردن مهارت های پایه زبان آموزان تمرکز دارد و با ارائه تمارینی مهم و کاربردی سعی در مسلط کردن خوانندگان خود به آن درس را دارد .

کتاب Up And Away In English باعث افزایش چه مهارتی می شود ؟

مجموعه کتاب های Up And Away In English  با پرداختن به عبارات ، کلمات جدید و آموزش زبان آموزان به ساختن عبارت با فعل و قید درست برای انتقال معنا و مفهوم عبارات تلاش می کند و با افزایش دایره لغات و به تصویر کشیدن هر عبارت یا واژگان آن ها را به راحتی در خاطر کودکان عزیز می سپارد مسلما تکرار ، تمرین و علاقه نشان دادن زبان آموزان تاثیر ویژه ای روی یادگیری سریع تر آن ها می گذارد .

کتاب Up And Away In English دارای فایل صوتی می باشد؟

یک حلقه DVD همراه با یک کتاب کار (ورک بوک) برای شما عزیزان جهت به کارگیری آن برای افزایش مهارت فرزاندانتان داخل پک بسته بندی و ارسال می شود تا بتوانید تلفظ صحیح و لهجه امریکن هر واژه یا عبارت را بیان کنید و از صحبت کردن به زبان انگلیسی لذت ببرید.

فلش کارت های موجود در کتاب Up And Away In English :

به زبان آموزان کمک می کند هر کلمه را با تصاویری که طراحی شده است در ذهن بسپارند و در گذر زمان از یاد نبرند .

مجموعه کتاب های Up And Away In English چگونه با تخفیف ویژه خریداری شود ؟

سایت بانک کتاب مارکا برای شما عزیزان تخفیف ویژه ای برای خرید کتب های زبان انگلیسی و سایر زبان های دنیا در هر سطحی از مبتدی تا پیشرفته در نظر گرفته است تا با تمرکز روی آنان به افزایش مهارت خویش بپردازید و در این زمینه پیشرفت کنید.

مشخصات کالا
انتشارات

نویسنده

Terence G. Crowther

قطع کتاب

رحلی

تعداد صفحه

76

نوع جلد

نرم (شومیز)

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *