بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

English Time 1 ویرایش دوم

Susan Rivers-Setsuko Toyama
کد محصول : 978019400506

اين کتاب مجموعه اي است از فعاليت هااجتماعي که مهارت هاي گفتاري، شنيداري، روخواني و نوشتاري را تقويت مي نمايد.

انتشارات
مجموعه ها
32%

قیمت اصلی 150,000 تومان بود.قیمت فعلی 102,000 تومان است.

32% تخفیف

اين کتاب مجموعه اي است از فعاليت هاي ارتباط اجتماعي همراه با سرگرمي، که مهارت هاي گفتاري، شنيداري، روخواني و نوشتاري را تقويت مي نمايد. اين اثر را مي توان به تنهايي يا به همراه «مجيک تايم» جهت آموزش کودکان استفاده کرد.

کتاب English Time 1 یکی از کتاب های مجموعه English Time می باشد که طرفداران زیادی را جذب کرده است. بسیار محبوب بین خردسالانی هست که قصد شروع یادگیری زبان انگلیسی را دارند . کتاب English Time 1 با ارائه مطالب به صورت تکنیکی و ترمیک در 6 جلد طراحی شده است و کتابی تاثیر گذار در روند یادگیری سریع تر و موثر تر به کودکان می باشد. با به کار بردن رنگ ها، تصاویر و موضوعات مختلف پیرامون مزرعه زبان آموزان مبتدی را ترغیب به مطالعه این کتاب و همچنین علاقه مند تر کردن آنان به زبان انگلیسی می کند .
در اکثر آموزشگاه ها مجموعه کتاب های انگلیش تایم که در 6 سطح برای خردسالان طراحی شده است به عنوان منبعی جامع برای تدریس توسط مدرسان می باشد .

کتاب English Time 1 برای چه افرادی مناسب هست ؟

کتاب انگلیش تایم 1 برای گروه سنی خردسال بسیار کتابی مناسب می باشد زیرا این کتاب با به کاربردن موضوعات مختلف و جذاب پیرامون مزرعه، حیوانات، طراحی با رنگ ها و تصاویر فوق العاده جهت علاقه مند کردن کودکان بسیار توصیه می شود .
کتاب English Time 1 برای افراد مبتدی در سطح پایه می باشد. و این کتاب گزینه خوبی برای تمرکز جهت افزایش مهارت های زبان انگلیسی می باشد. لازم به ذکر است در کتاب انگلیش تایم 1 توجه ویژه ای به آموزش گرامر به کودکان شده است و با آموزش آن به ساده ترین حالت ممکن سعی در آموزش خردسالان برای ساخت عبارات یا جملات با فعل و فاعل صحیح برای مکالمه دارد .
همچنین کتاب انگلیش تایم 1 دارای شعر هایی کاربردی برای آموزش واژگان جدید در درس برای فرزندان شما طراحی شده است که علاوه بر ملکه شدن آن کلمه در ذهن کودکان تاثیر مستقیم می گذارد بلکه به طرز صحیح بیان هر کلمه در هر عبارت می پردازد و بدین صورت باعث افزایش مهارت های کودکان در همان سطح پایه می شود .
از آن جا که آموزش صحیح هر مهارت از پایه در رشد و پیشرفت فرد کمک می کند بهتر است با تمرینات مدوام و انتخاب درست منبع آموزشی به کودکان خویش برای یادگیری بهتر از پایه اقدام کنید چرا که داشتن مهارت زبان انگلیسی که به عنوان زبان دوم هر فرد بشمار می رود در کنار هر حرفه و فنی به یکی از ویژگی مثبت فرد در می آید .

سری کتاب های  English Time دارای چه سطوحی می باشد ؟

مجموعه کتاب های انگیش تایم در 6 جلد طراحی و جهت تقویت سطح زبان کودکان به صورت ترمیک و تکنیکی تنظیم شده است که عبارت است از :
English Time 1
English Time 2
English Time 3
English Time 4
English Time 5
English Time 6

چگونه کتاب English Time 1 را با تخفیف ویژه خریداری کنیم ؟

بانک کتاب مارکا تخفیف فوق العاده و ویژه ای را برای دوستداران کتاب در نظر گرفته تا شما با قیمت به صرفه و کیفیت مرغوب کتاب های دلخواهتان را در اختیار داشته باشید و با مطالعه کتاب ها به صورت مکرر پیشرفت چشمگیر روز افزون خود را در 4 مهارت اصلی زبان به وضوح ببینید و لذت ببرید

 

مشخصات کالا
انتشارات

مجموعه

قطع کتاب

رحلی

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *