بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی بیوفیزیک نشر ارجمند

اسري واستاوا
کد محصول : 9786002000750
انتشارات
سال چاپ 1392

99,000 تومان

بیوفیزیک مطالعه سیستم‌های زنده بر اساس مفاهیم و قوانین موجود در فیزیک می‌باشد که یک موضوع میان رشته‌ای است، کتاب مبانی بیوفیزیک نوشته پی کی اسری واستاوا برگرفته از خلاصه مطالب واحد درسی بیوفیزیک دانشگاه کامپور می‌باشد. این کتاب در سایت بانک کتاب موجود است و قابل سفارش و تهیه است.

مطالعه کتاب مبانی بیوفیزیک از چه نظر کاربرد دارد؟

از آنجا که بیوفیزیک یک علم بین رشته‌ای است، اطلاعات در مورد آن برای پژوهشگران و دانشجویان در رشته‌های مختلف علوم زیستی، علوم پایه، پزشکی و پیراپزشکی مناسب است و خواندن این کتاب به آنها توصیه می‌گردد،  چرا که با خواندن چنین کتاب‌هایی اطلاعات وسیعی در ارتباط با بیوفیزیک کسب خواهند کرد. معمولا این کتاب از سوی اساتید دانشگاهی، به عنوان کتاب دانشگاهی و منبع، به دانشجویان معرفی می­شود.

ترجمه کتاب توسط چه کسانی انجام شده است؟

دکتر ارسطو بدویی دلفارد ( عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان )، دکتر زهرا کریمی ( عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان ) ، دکتر باقر سید علیپور ( عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر ) و دکتر حمید مباشر ( عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات بیوشیمی _ بیوفیزیک دانشگاه تهران ) با همکاری و همفکری با یکدیگر ترجمه این کتاب را انجام داده‌اند.

سرفصل‌ها و مباحث مهم کتاب

این کتاب شامل تعاریف و مطالبی در ارتباط با موضوعات بیوفیزیک سیستم‌ها، بیوفیزیک و جریان سیال، بیوفیزیک و انتقال گاز، فیزیک شنوایی، فیزیک بینایی، بیوفیزیک سلولی و مولکولی، فیزیک مولکول‌های زیستی، فیزیک غشاهای زیستی، ترمودینامیک و سیستم‌های زیستی، بیوفیزیک عصب، تصویربرداری پزشکی، فیزیک نانو ماشین‌های زیستی و … می‌باشد. دانشجویان برای درک بهتر این مفاهیم، می­توانند به کتاب مباحثی در بیوفیزیک سلول، مراجعه کنید.

کتاب مبانی بیوفیزیک، یکی از درس‌های الزامی اغلب رشته‌های زیست شناسی می‌باشد و در بعضی از رشته‌ها مثل شیمی این درس به صورت اختیاری ارائه می گردد، بنابراین دانشجویان برای گذراندن این واحدها نیاز به یک منبع کامل برای مطالعه دارند که این کتاب یکی از بهترین منابع می‌باشد. برای تهیه این کتاب یکی از راه‌ها خرید اینترنتی می‌باشد که به راحتی، بدون دردسر و بدون خارج شدن از منزل می‌توانید در سایت‌های فروش کتاب سفارش داده و کتاب را خریداری کنید و از مطالب آن بهره ببرید.

مشخصات کالا
انتشارات

نویسنده

اسری واستاوا

مترجم

ارسطو بدویی دلفارد, باقر سیدعلیپور, حمید مباشری, زهرا کرمی

سال چاپ

1392

قطع کتاب

وزیری

تعداد صفحه

368

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *