بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

راهنمای عملی روان شناسی تجربی نشر ارجمند

دکتر سوران رجبی
کد محصول : 9786002006929
انتشارات
سال چاپ 1397

120,000 تومان

راهنمای عملی روان شناسی تجربی

روان شناسی آزمایشی یا تجربی از نظر موضوعی قابل تعریف نیست چرا که همه‌ی شاخه‌های روان شناسی را شامل می‌شود ، اما به طور کلی می‌توان گفت که روان شناسی تجربی همان روان شناسی آزمایشگاهی است ، یعنی در مطالعه‌ی پدیده‌ها از روش آزمایش کردن استفاده می‌کند توضیحات کامل این روش در کتاب راهنمای عملی روان شناسی تجربی نوشته‌ی سوزان رجبی آمده است. این کتاب به صورت آنلاین از سایت بانک کتاب، قابل تهیه است.

دلایل مطالعه‌ی کتاب

طبق گفته‌ی نویسنده‌ی کتاب کمبود منابع درسی جدید در زمینه‌ی روان شناسی تجربی در ایران باعث شد که تصمیم به تألیف این کتاب بگیرد در واقع این کتاب در جهت رفع نیاز دانشجویان مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری در روان شناسی آزمایشگاهی نوشته شده است. این کتاب از کتاب­های دانشگاهی به شمار می‌آید .

درباره‌ی نویسنده …

دکتر سوزان رجبی که خود دکترای روان شناسی دارد  با هدف پیشرفت روان شناسی تجربی در ایران اقدام به نوشتن این کتاب کرده است .

به چه مفاهیمی در کتاب پرداخته شده است؟

در فصل اول این کتاب به کلیاتی در مورد تعریف و آشنایی با روان شناختی تجربی ، تاریخچه روان شناسی تجربی و .. پرداخته شده است ، در ادامه نیز به مطالبی مثل سنجش آستانه‌ها ، سنجش ادراک‌ها ، یادگیری ، آزمون‌های حافظه ‌، سنجش هوش عملی ، فعالیت‌های روانی حرکتی زبان و گفتار آموز‌ها ، درمان به کمک ابزار تجربی ، اصول اخلاقی در آزمایش‌های روان شناسی ، ابزار‌های مبتنی بر شرطی سازی و … بیان شده است. به منظور تکمیل مطالعات، می توانید از کتاب دستنامه ی روانپزشکی سالمندان، استفاده کنید.

روان شناسی تجربی یا آزمایشگاهی با توجه به این که به صورت عملی انجام می‌شود طرفداران زیادی دارد که منابع فارسی برای انتخاب در این زمینه برای مطالعه انگشت شمار است این کتاب با توجه به جامع بودن توضیحات طرفداران این رشته را از سایر منابع بی نیاز خواهد کرد . برای تهیه کتاب بدون نیاز به حتی مراجعه به یک کتاب فروشی با یک جستجوی ساده در اینترنت یافت می‌شود و می‌توان در عرض چند دقیقه خریداری آن را انجام داد .

مشخصات کالا
انتشارات

نویسنده

سوران رجبی

سال چاپ

1397

قطع کتاب

وزیری

تعداد صفحه

304

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *