بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

روان شناسی حفاظت از محیط زیست نشر ارجمند

سوزان كليتون، جين مايرز
کد محصول : 9786002000620
انتشارات
سال چاپ 1390

150,000 تومان

ناموجود


روان شناسی حفاظت از محیط زیست

اهمیت محیط زیست و حفظ آن جزء مهم ترین وظایف انسان‌ها است چرا که محیط زیست تاثیر مستقیم روی زندگی انسان دارد ، با توجه به صنعتی شدن کشور‌ها بعد از قرن نوزدهم و در معرض خطر قرار گرفتن محیط زیست کم کم با گذشت سال ها رشته‌ی روان شناسی حفاظت از محیط زیست به وجود آمد کتاب روان شناسی حفاظت از محیط زیست نوشته‌ی سوزان کلینتون و جین مایزر از اولین کتاب‌های چاپ شده در این حوزه است و به عنوان یک منبع دانشگاهی معرفی می‌شود. این کتاب از انتشارات ارجمند در سایت بانک کتاب قابل تهیه است.

روان شناسی حفاظت از محیط زیست به عنوان منبع دانشگاهی

هدف دانش جدید روان شناسی حفاظت از محیط زیست این است که انسان‌ها را به حفاظت از محیط زیست خود ترغیب کند ، این دانش جدید بین انسان و محیط زیست طبیعی او ارتباط هماهنگ ایجاد می‌کند . خواندن این کتاب به دانشجویان و اساتید روان شناسی ، محیط زیست ، منابع طبیعی ، مدیریت محیط زیست ، اقتصاد ، کشاورزی و … پیشنهاد می‌گردد. این کتاب، در دسته کتاب­های دانشگاهی، قرار می­گیرد.

ترجمه‌ی این اثر را چه کسانی انجام داده‌اند؟

دکتر مجید صفاری نیا ، حسن عبدالله زاده ، عبدالله مفاخری ، ابراهیم نیک صفت و ناهید یوسف پور ترجمه‌ی این اثر را با همکاری یکدیگر انجام داده‌اند .

مفاهیم و سرفصل‌ها

در این کتاب به عناوینی مثل حفاظت از محیط زیست ، درک اساسی طبیعت ، روان شناسی اخلاقی و محیط زیست ، محیط و هویت ( مفهوم هویت ، رشد هویت و … ) روان شناسی تکاملی و تفکر زیستی طبیعت خانگی ( هم خانگی با حیوانات و گیاهان ) ، مبانی نظری واکنش انسان نسبت به طبیعت ، روان شناسی جامعه و … پرداخته شده است. برای تفهیم بهتر مطالب می توانید به کتاب فرهنگ واژه های روان­شناسی اجتماعی، مراجعه کنید.

علاوه بر دانشجویان این کتاب برای کسانی که در حوزه محیط زیست فعالیت دارند مثل کارگزاران بخش محیط زیست ، حفظ منابع طبیعی ، پارک‌ها ، جنگل‌ها ، طراحان فضا‌های سبز شهری و … مفید می‌باشد ، همچنین در کنار این کتاب مطالعه‌ی کتاب شناخت ، پیشگیری و کنترل آلودگی‌های محیط زیست اثر دکتر حسن هویدی و کتاب جامعه شناسی اثر جان هیگان می‌تواند کمک کننده باشد .

مشخصات کالا
انتشارات

نویسنده

جین مایرز, سوزان کلیتون

مترجم

جمعی از نویسندگان

سال چاپ

1390

قطع کتاب

وزیری

تعداد صفحه

336

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *