بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پرسمان فارسی نهم گاج

سعید قدردان
5.00 out of 5
کد محصول : 9786003591974
مجموعه ها
سال چاپ 1403
17%

قیمت اصلی 250,000 تومان بود.قیمت فعلی 207,500 تومان است.

17% تخفیف

معرفی کتاب پرسمان فارسی نهم گاج

امروزه، کتاب‌های کمک درسی و کتاب‌های کمک آموزشی نقش بسیار موثری در آموزش دانش‌آموزان مختلف در همه پایه‌های تحصیلی دارند و در پیشرفت تحصیلی آنها نقش بسزایی را ایفا می‌کنند. در واقع کتاب‌های کمک درسی با دارا بودن ویژگی‌های مهم در بخش آموزش و در بخش نمونه سوالات می‌توانند نیازهای دانش‌آموزان را در حوزه‌های مختلف برطرف کرده و نقاط ضعف آنها را پوشش دهند. درس زبان و ادبیات فارسی از دروس بسیار مهم در مدرسه است که بخش‌های متنوع آن چالش‌های مختلفی ممکن است برای دانش‌آموزان داشته باشد. کتاب کمک درسی فارسی نهم سری پرسمان ویژه دانش‌آموزان پایه نهم تالیف و منتشر شده است. اغلب دانش‌‌آموزان برای فهم و درک مطالب زبان و ادبیات فارسی در پایه‌های مختلف تحصیلی نیاز به یک منبع کمکی دارند تا مطالب را به زبان ساده تشریح کند. کتاب کمک درسی فارسی نهم سری پرسمان، به زبان ساده و قابل فهم مطالب کتاب درسی زبان و ادبیات فارسی در پایه نهم تحصیلی را بیان کرده است. این کتاب به گونه‌ای تالیف شده است که برای تمام دانش‌آموزان در سطوح علمی مختلف و با هر استعداد تحصیلی مناسب خواهد بود. از طرف دیگر، موفقیت در امتحانات مدرسه و دستیابی به نمره خوب و دلخواه در درس فارسی، نیازمند آشنایی با نحوه طراحی سوالات امتحانی و همچنین تسلط به پاسخ این سوالات است. بنابراین، استفاده از یک کتاب کمک درسی که حاوی مجموعه نمونه سوالات امتحانی استاندارد باشد، بسیار مفید و کاربردی خواهد بود. به ویژه اینکه تنوع سوالات در درس زبان و ادبیات فارسی، نیاز به بررسی انواع نمونه سوالات امتحانی را افزایش داده است. مولفان کتاب‌های کمک درسی سری پرسمان، با در نظر داشتن تمام نیازهای دانش‌آموزان در درس زبان و ادبیات فارسی در هر پایه تحصیلی و با توجه به اهمیت هر بخش از این درس اقدام به تالیف کتاب‌های کمک درسی استاندارد مطابق با آخرین تغییرات کتاب‌های درسی کرده‌اند.

صفحه ای فارسی نهم پرسمان گاجفارسی نهم پرسمان در چه بخش‌هایی تالیف شده است؟

درس زبان و ادبیات فارسی از جمله دروسی است که حوزه‌های مختلفی را شامل می‌شود و در آموزش آن باید به تک تک این بخش‌ها توجه داشت. چرا که تسلط بر این درس و موفقیت در امتحانات آن مستلزم یادگیری تمام موضوعات آن است.  مولف کتاب کمک درسی فارسی نهم سری پرسمان برای دستیابی به چنین هدفی، این کتاب کمک درسی را در چند بخش تالیف کرده است. در یک نگاه جامع و کلی می‌توان این کتاب کمک درسی را در سه بخش معرفی کرد؛ بخش درسنامه‌های آموزشی در ابتدای هر درس قرار داده شده است و هدف از این بخش، همانطور که از اسم آن مشخص است، آموزش و یادگیری مطالب هر درس را شامل می‌شود که خود شامل چند قسمت است و به موضوعات مختلف در درس فارسی پرداخته است. بخش مهم دیگر این کتاب کمک درسی، مجموعه نمونه سوالات آن است که برای آشنایی دانش‌آموزان با سوالات امتحانی و سنجش آموخته‌های آنان در نظر گرفته شده است. همچنین در بخش دیگر، پاسخنامه تشریحی این نمونه سوالات قرار داده شده که بررسی سوالات را برای دانش‌آموزان آسان کرده است.

بخشی از کتاب فارسی نهم پرسماندرسنامه‌های آموزشی

در کتاب کمک درسی فارسی نهم سری پرسمان، در ابتدای هر درس بخشی تحت عنوان درسنامه آموزشی تالیف شده است که به ترتیب به تاریخ ادبیات، واژگان درس، معنی و مفهوم درس و دانش‌های زبانی و ادبی پرداخته است. در پایان کتاب نیز، بخش آرایه‌های ادبی، اصطلاحات ادبی و قالب‌های شعری برای استفاده دانش‌آموزان ضمیمه شده است.

نمونه سوالات امتحانی

بعد از درسنامه‌های آموزشی در کتاب کمک درسی فارسی نهم سری پرسمان، نمونه سوالات امتحانی طبقه‌بندی شده برای آن درس در نظر گرفته شده است. همچنین تمام پرسش‌های کتاب درسی نیز در این بخش پاسخ داده می‌شود. در ادامه، سوالات چهار گزینه‌ای استاندارد برای ارزیابی دانش‌آموزان تالیف شده است. علاوه بر این، در انتهای کتاب، نمونه آزمون‌های جامع برای نوبت اول و دوم در نظر گرفته شده است.

بخشی از کتاب فارسی نهم پرسمان گاجکتاب کمک درسی فارسی نهم سری پرسمان منبع بسیار خوبی برای درس فارسی در پایه نهم است که سعید قدردان آن را تالیف کرده و توسط انتشارات گاج، منتشر شده است.

با مراجعه به سایت بانک کتاب مارکا نسبت به خرید کتاب کمک درسی فارسی نهم سری پرسمان اقدام کنید.

نظر شما در مورد این کتاب چیست؟

  • مشکلات خود را در زمینه فهم مطالب درس فارسی پایه نهم در بخش‌های مختلف، با ما در میان بگذارید.
  • آیا کتاب کمک درسی فارسی نهم سری پرسمان به برطرف کردن اشکالات شما در امتحانات مدرسه کمک می‌کند؟
  • این کتاب چه تاثیری در میزان پیشرفت شما در پاسخگویی بهتر به سوالات درس فارسی در امتحانات مدرسه داشته است؟
  • نظر خود را در رابطه با بخش‌های مختلف کتاب و میزان کاربردی بودن آنها بیان کنید.
مشخصات کالا
انتشارات

مجموعه

نویسنده

سعید قدردان

سال چاپ

1403

قطع کتاب

رحلی

تعداد صفحه

128

مقطع تحصیلی

نهم

More
موضوع فرعی

کار

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. Mass
    آبان 23, 1399

    من از کتاب فارسی نهم طالب تبار خیلی راضی بودم

    از پرسمان خیلی بهتر بودش