بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

لئوناردو، هیولایی که هیچ کس از او نمی ترسید نشر پرتقال

مو ویلمس
5.00 out of 5
کد محصول : 9786004625593
دسته بندی خردسال (3 تا 7 سال)
سال چاپ 1401
20%

قیمت اصلی 59,000 تومان بود.قیمت فعلی 47,200 تومان است.

20% تخفیف

معرفی کتاب لئوناردو، هیولایی که هیچ کس از او نمی ترسید نشر پرتقال

کتاب لئوناردو، هیولایی که هیچ کس از او نمی ترسید نشر پرتقال، نوشته ی مو ویلمس می باشد. نوید خداوندی این کتاب را به زبان فارسی ترجمه کرده است. از دیگر مشخصات این کتاب می توان به ژانر تصویری و رده ی سنی 3 تا 7 سال آن اشاره کرد. این کتاب دارای 43 صفحه می باشد. تمامی حقوق قانونی این کتاب متعلق به  انتشارات پرتقال بوده و والدین و مربیان گرامی برای خرید آن و به طور کلی خرید کتاب کودک و نوجوان می توانند به بانک کتاب مارکا مراجعه کنند.

موضوع کتاب لئوناردو، هیولایی که هیچ کس از او نمی ترسید

کتاب لئوناردو، هیولایی که هیچ کس از او نمی ترسید نشر پرتقال، دارای موضوع بسیار جالبی است. شخصیت اصلی این کتاب یعنی لئوناردو یک هیولا می باشد. او هیچ یک از ویژگی های هیولاهای ترسناک را ندارد. مثلا نه هیکل بزرگی دارد و نه دندان های تیز و بزرگ. او همه ی تلاشش را برای ترسناک بودن می کند اما فایده ای ندارد. برای رسیدن به هدفش شروع به مطالعه می کند. او با خواندن کتاب های زیاد درباره ی بچه های ترسو تحقیق می کند. او نشانه های همه ی بچه هایی که ترسو هستند را پیدا می کند. لئوناردو می خواهد ترسو ترین بچه ی دنیا را پیدا کند و او را بترساند. تحقیقات او ادامه پیدا می کند تا به نتیجه ی دلخواه می رسد. بالاخره سوژه ی مورد نظر لئوناردو پیدا می شود. یک پسر بچه ی ترسو با نام سم که ترسو ترین بچه ی کره ی زمین است و همه ی خصوصیات ترسوها را دارد.

لئوناردو هیولایی که هیچکس از او نمیترسید نشر پرتقال

صفحه ای از کتاب لئوناردو، هیولایی که هیچ کس از او نمی ترسید نشر پرتقال

ویژگی های ظاهری و نگارشی کتاب لئوناردو، هیولایی که هیچ کس از او نمی ترسید نشر پرتقال

همان طور که گفته شد کتاب لئوناردو، هیولایی که هیچ کس از او نمی ترسید نشر پرتقال، دارای 43 صفحه و ژانر تصویری می باشد. این ویژگی ها از خصوصیات جدا ناپذیر کتاب های رده ی سنی 3 تا 7 سال می باشد. نیاز کودکان در این سنین به کتاب بسیار ضروری است. اما نکته ی مهمی که باید به آن توجه کرد، توانایی تحمل آن ها برای نشستن و به قصه گوش دادن است. مسلما خردسالان عزیز توانایی و تحمل زیادی در این رابطه ندارند.

این کودکان از مهارت خواندن و نوشتن بی بهره بوده و یا به تازگی با آن آشنا شده اند. به همین دلیل تصاویر مناسب این کتاب باعث می شود تا ارتباط خوبی بین خردسال و کتاب ایجاد شود. با مشاهده ی تصاویر، هم مفاهیم به خوبی انتقال می یابند و هم خردسالان به مطالعه ی کتاب علاقه ی بیشتری نشان می دهند.

نویسنده و مترجم این کتاب به خصوصیات دیگری نیز توجه کرده اند. اختصار و سادگی جملات به کار رفته در کتاب شاهدی بر این موضوع است. بدین ترتیب خردسالان، هم از این سرگرمی لذت می برند و هم با شیوه ی نگارش و تلفظ صحیح هر کلمه آشنا می شوند.

ویژگی های داستانی کتاب لئوناردو، هیولایی که هیچ کس از او نمی ترسید

شخصیت اصلی کتاب لئوناردو، هیولایی که هیچ کس از او نمی ترسید نشر پرتقال، یک هیولا است. این هیولا می خواهد ترسناک باشد اما نمی تواند. برای رسیدن به هدف، از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند. تا همین جای داستان به مفهوم تلاش برای رسیدن به هدف اشاره می شود. تلاش های وقفه و امتحان کردن هر راهی که به نظر درست می آید و مفید واقع می شود. در روند داستان به مطالعه و تحقیق توسط هیولا اشاره می شود. به همین ترتیب به خردسالان می آموزد که برای رسیدن به هدفی خاص نیازمند مطالعه و تحقیق هستیم. این نکته باعث نهادینه شدن فرهنگ کتاب و مطالعه در ذهن کودکان شده و باعث می شود تا در طول زندگی از مطالعه ی کتاب های مفید غافل نشوند.

موضوع دیگری که در این کتاب به آن پرداخته می شود، موضوع ترس است. ترس در بین خردسالان بسیار شایع است. با این که این حس طبیعی می باشد اما باید برای غلبه بر آن با راهکارهای مناسبی آشنا باشیم. این داستان به مخاطب خود نشان می دهد که هر چیزی که ترسناک به نظر می آید شاید واقعا ترسناک نباشد و به هر حال راهی برای غلبه بر آن وجود دارد.

نمونه از از صفحه کتاب لئوناردو هیولایی که هیچکس از او نمیترسید نشر پرتقال
مشخصات کالا
انتشارات

نویسنده

مو ویلمس

مترجم

نوید خداوندی

سال چاپ

1401

قطع کتاب

رحلی

تعداد صفحه

43

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سمیرا
    بهمن 28, 1399

    سلام
    میشه چند تا کتاب ترسناک طور بهم معرفی کنید لطفا