بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

کار آمار و احتمال یازدهم مهروماه

مصطفی دیداری
5.00 out of 5
کد محصول : 9786003172531
انتشارات
مجموعه ها
سال چاپ 1402
20%

قیمت اصلی 120,000 تومان بود.قیمت فعلی 96,000 تومان است.

20% تخفیف

معرفی کتاب کار آمار و احتمال یازدهم مهروماه

کتاب کار آمار و احتمال یازدهم، یکی از کتاب های انتشارات مهر و ماه، است که در دسته ی آموزش و کار، قرار می گیرد. درس نامه و پرسش در این کتاب در کنار یکدیگر وجود دارد و علت قرارگیری آن در دسته ی آموزش و کار می باشد. گردآوری این کتاب را آقای مصطفی دیداری به عهده داشته است. طراحی این کتاب در 224 صفحه صورت گرفته و نوع چاپ آن نیز دو رنگ می باشد. هدف از انتشار این کتاب تقویت درس آمار و احتمال دانش آموزان پایه ی یازدهم رشته ی ریاضی می باشد. خرید این کتاب از طریق بانک کتاب مارکا، امکان پذیر می باشد.

احتمال 11

 

مزایای استفاده از کتاب کار آمار و احتمال یازدهم مهروماه

درس آمار و احتمال یکی از شاخه های درس ریاضی می باشد که در پایه ی یازدهم برای اولین بار به صورت مجزا برای دانش آموزان رشته ی ریاضی مورد تدریس قرار می گیرد. گرچه مباحث این درس به خودی خود کمی نا ملموس می باشند اما جدید بودن آن نیز خود به عدم تمرکز دانش آموزان روی این درس می افزاید. چرا که دانش آموزان و نوجوانان گرامی با رویارویی با شرایط جدید، مدتی زمان لازم دارند تا خود را با شرایط جدید وفق داده و با آن سازگار شوند. همین امر سبب می شود تا زمان طلایی برای آموزش مفید و به موقع آن ها از دست برود.

بنابراین نیاز است تا این فرصت از دست رفته از طریق یک راهکار مناسب جبران شود. توجه کنید که این درس تنها برای امتحانات پایانی دانش آموزان اهمیت ندارد بلکه در آزمون سراسری و آینده ی آن ها نیز نقش تعیین کننده ای دارد. تلاش برای تسلط بر این درس، به تنهایی کارساز نبوده و به یک برنامه ریزی دقیق در این بخش نیاز است. اما برنامه ریزی دقیق و مطابق با اصول آموزشی روز دنیا و بهره مندی از مسائل روان شناسی نوجوان از عهده ی دانش آموزان و والدین آن ها برنیامده و به مشاوره ی تحصیلی با متخصصان امر نیاز دارد.

در همین راستا ناشران و فعالان حوزه ی ریاضی و کمک آموزشی کتاب کار آمار و احتمال یازدهم، را منتشر کرده اند. این کتاب علاوه بر آن که با درس نامه های خود سعی دارد به مرور و آموزش بهتر مباحث کتاب درسی کمک کند، با بهره گیری از پرسش های مناسب به سنجش و تثبیت مفاهیم نیز می پردازد. به همین دلیل دانش آموزان بدون مراجعه ی حضوری به مشاوران تحصیلی، قادر خواهند بود همه ی نکات مهم را در نظر گرفته و اجرا نمایند.

البته این کتاب علاوه بر دانش آموزان، اساتید و معلمان این درس را نیز همراهی کرده و مانند یک مرجع معتبر برای درس آمار و احتمال عمل می کند.

 

ویژگی های کتاب کار آمار و احتمال یازدهم مهروماه

کتاب کار آمار و احتمال یازدهم، کاملا مطابق با آخرین تغییرات کتاب درسی اصلی می باشد.

این کتاب دارای درس نامه های درس به درس و استاندارد است.

مثال های حل شده ای در ادامه ی درس نامه های این کتاب قرار دارد که به درک بهتر مباحث کمک می کند.

پرسش هایی در این کتاب وجود دارد که به سنجش آموخته های دانش آموزان می پردازد.

پرسش های این کتاب همگی از آسان تا دشوار مرتب شده اند.

در این کتاب سعی شده تا تمرین های کتاب درسی اصلی نیز شبیه سازی شود.

در این کتاب همه ی پرسش های موجود دارای پاسخ پایانی صحیح هستند.

سوالات دشوار موجود در این کتاب دارای پاسخ نامه های کاملا تشریحی می باشند.

در این کتاب برای شبیه سازی امتحانات پایان نوبت، دو آزمون در نظر گرفته شده است. این آزمون ها برای نوبت اول و دوم بوده و به خوبی قادر به شبیه سازی جلسه ی امتحانی واقعی هستند. این کار در کاهش استرس و تسلط دانش آموزان به جلسه ی امتحان بسیار موثر است و نتیجه ی مطلوبی را رقم می زند.

در این کتاب از اشکال و تصاویر به خوبی بهره گرفته شده و به جذابیت آن افزوده است.

مولف این کتاب کاملا مسلط به بحث آمار و احتمال بوده و در بخش کمک آموزشی بسیار فعال است.

یکی از ویژگی های هر کتاب موفقی، زبان ساده و روان است که به هیچ وجه در این زمینه در این کتاب کوتاهی نشده است. جملات گویا و شیوای این کتاب با نگاهی اجمالی به صفحات آن کاملا مشخص هستند.

آمار و احتمال یازدهم مهروماه
مشخصات کالا
انتشارات

مجموعه

نویسنده

مصطفی دیداری

سال چاپ

1402

قطع کتاب

رحلی

تعداد صفحه

144

مقطع تحصیلی

یازدهم

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. Porrahimi
    آذر 14, 1399

    کتاب درسی سال یازدهم رو هم دارید؟؟