بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

کتاب عربی نهم شاهکار کلاغ سپید

بهروز حیدر بکی
کد محصول : 9786003595187
انتشارات
مجموعه ها
سال چاپ 1400
17%

قیمت اصلی 93,000 تومان بود.قیمت فعلی 77,190 تومان است.

ناموجود


17% تخفیف

شاهکار عربی نهم کلاغ سپید، معرفی و بررسی کتاب

یک کتاب کار خوب می‌تواند یک ابزار بسیار عالی برای آموزش هر چه بهتر و دقیق‌تر به دانش آموزان باشد؛ به خصوص در این دوره که امکانات دیجیتالی و روش‌های آنلاین یکی از روش‌های اصلی آموزش می‌باشند، داشتن کتاب‌های آموزشی کارآمد با نکات آموزشی کامل و مفید باعث تقویت هر چه بیشتر دانش آموزان شده و تاثیرات بسزایی در بهبود و اثرگذاری روش‌های آموزشی خواهد داشت. برای معرفی یک کتاب آموزشی خوب و کامل، می‌توان از کتاب عربی نهم سری شاهکار یاد کرد. اکثر دانش آموزان در درسی عربی یک سری مشکلات دارند، این کتاب با مطالب و درسنامه‌های کاملی که دارد می‌تواند راه حلی عالی برای برطرف کردن مشکلات و پاسخ به سوالات مختلف دانش آموزان درباره دروس عربی پایه‌ی نهم باشد. به طور کلی مطالب ذکر شده در این کتاب از سری کتاب‌های آموزشی از انتشارات کلاغ سپید در دو بخش مختلف قرار می‌گیرند؛ درسنامه‌ها و نکات آموزشی برای یادگیری دانش آموزان و سوالات و آزمون‌هایی که برای سنجش اطلاعات آن‌ها درباره این دروس در بخش‌های مختلف کتاب قرار گرفته‌اند. مطلب مهم درباره کتاب عربی نهم سری شاهکار، دقیق و جامع بودن مطالب آموزشی و پرسش‌های قرار گرفته در این کتاب می‌باشد که مطابق با تغییرات کتاب عربی نهم نوشته شده و کاملا به روز هستند؛ استفاده از این کتاب به دانش آموزان کمک می‌کند تا قدرت یادگیری خود را تقویت کرده و چندم قدم جلوتر بیفتند. برای تهیه‌ی این کتاب کار در سریع‌ترین زمان و با قیمتی مناسب، می‌توانید از طریق فروشگاه آنلاین بانک کتاب اقدام کنید. در ادامه به بررسی دقیق مطالب ذکر شده در هر یک از بخش‌های کتاب عربی نهم سری شاهکار خواهیم پرداخت.

عربی نهم

بررسی بخش‌های مختلف کتاب عربی نهم سری شاهکار

  • درسنامه‌ها (بخش آموزشی کتاب): مانند هر کتاب آموزشی دیگری، اولین و مهم‌ترین بخش از هر فصل کتاب عربی نهم سری شاهکار درسنامه‌ها و بخش آموزشی این کتاب را دربرمی‌گیرد. در این درسنامه‌ها می‌توانید قواعد و نکات مهمی که لازم است برای ترجمه متون عربی در هر درس مد نظر قرار گیرند را مشاهده کرده و یاد بگیرید. این نکات به طور کاملا جز به جز و دقیق مشخص شده‌اند، به عبارت دیگر درسنامه‌های این کتاب مانند یک جزوه کامل هستند که در آن از تمام نکات مهم یادداشت برداری شده است. معانی لغات مهم در هر یک از فصول کتاب در بخشی جدا به نام واژه نامه قرار گرفته‌اند؛ این باعث می‌شود تا کار دانش آموزان برای مشخص کردن و معنی کردن لغات مهم هر یک از دروس و مطالعه آن‌ها در زمان برگزاری امتحانات آسان‌تر شود. در هر یک از درسنامه‌های کتاب یک سری نکات برای تقویت قدرت مکالمه به زبان عربی ذکر شده‌اند که این مورد باعث شده تا این کتاب به یک کتاب آموزشی کامل تبدیل شود؛ نکاتی همچون معانی روزهای هفته به عربی، ماه‌ها و فصل‌ها و بسیاری از مثال‌های دیگر. با وجودی که مطالب و نکات آموزشی قرار گرفته در هر یک از درسنامه‌های این کتاب کامل و جامع هستند، بیان صریح و ساده نویسنده باعث می‌شود تا دانش آموزان با مطالعه مطالب خیلی آسان‌تر دروس عربی پایه نهم را فرا گیرند و در واقع مطالب خیلی آسان‌تر در ذهن آن‌ها جا بیفتد؛ به طور کلی می‌توان از این کتاب کار به عنوان ابزاری برای یادگیری سریع‌تر دانش آموزان یاد کرد.
عربی نهم شاهکار
  • نمونه سوالات و آزمون‌ها (بخش تستی کتاب): همانطور که گفته شد نمونه سوال‌ها و آزمون‌هایی که در کتاب عربی نهم سری شاهکار قرار گرفته‌اند، بخش دیگر این کتاب را تشکیل می‌دهند. خود این نمونه سوالات نیز در چند بخش مختلف از کتاب قرار گرفته‌اند؛ تعدادی از سوالات پس از هر یک از درسنامه‌ها قرار می‌گیرند و تعدادی دیگر در پایان هر فصل. سوالات قرار گرفته پس از هر درسنامه شامل سوالاتی هستند که مهارت دانش آموزان را برای معنی کردن لغات و جملات عربی، درک مطلب متون درس و درک هر چه بهتر قواعد و دستور زبان عربی به چالش می‌کشند. وجود این نمونه سوالات بعد از هر درسنامه به دانش آموزان در تفهیم هر چه بهتر مطالب آموزشی ‌هر یک از دروس کمک خواهند کرد و باعث می‌شود تا دانش آموزان نکات کلیدی و آموزشی را سریع‌تر به خاطر بسپارند. در پایان هر فصل نیز تعدادی نمونه سوال امتحانی قرار گرفته که پاسخ به آن‌ها به دانش آموزان کمک می‌کند تا با یادگیری دقیق‌تر مفاهیم دروس عربی پایه نهم، خود را برای پاسخ به سوالات مختلفی که ممکن است در امتحانات اصلی طرح شوند آماده کنند. لازم به ذکر است که وجود پاسخنامه دقیق و کامل پس از این نمونه سوالات باعث می‌شود تا دانش آموزان به نکات کلیدی که برای پاسخ به سوالات امتحانی باید در نظر داشته باشند پی برده و در نتیجه به آسانی از عهده هر امتحانی برآیند. سطح این سوالات به صورتی است که تنها با یکبار مطالعه درسنامه‌ها و خیلی آسان می‌توانید به آن‌ها پاسخ دهید.
عربی نهم شاهکار کلاغ
مشخصات کالا
انتشارات

مجموعه

نویسنده

بهروز حیدر بکی

سال چاپ

1400

قطع کتاب

رحلی

تعداد صفحه

216

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *