بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

Speak Now 4

Jack C. Richards
کد محصول : 9780194030410
انتشارات
مجموعه ها
32%

قیمت اصلی 210,000 تومان بود.قیمت فعلی 142,800 تومان است.

32% تخفیف

کتاب speak Now 4 یکی از معروف ترین کتاب های نویسنده برجسته به نام Mari Vargo می باشد که از انتشارات Oxford منتشر شده است همانطور که از اسم یک کتاب می توان به محتوا کتاب پی برد. speak Now 4 باعث پیشرفت مهارت گفتاری خوانندگان می شود . شما با تمرکز بر روی مجموعه کتاب های speak Now می توانید به راحتی با دیگران مکالمه برقرار کنید و مفهوم جملات را به مخاطب برسانید .

speak Now 4 برای چه افرادی مناسب است ؟

کتاب speak Now 4 مناسب بزرگسالان و جوانانی در سطح پیشرفته هست که قصد افزایش مهارت گفتاری برای مکالمات خود را دارند همچنین کتاب speak Now 4 سعی در توسعه مهارت های شنیداری و لهجه امریکن زبان آموزان را دارد و با فرا گرفتن آن می توانید خود را از سطح مبتدی به سطح پیشرفته برسانید.

speak Now 4 ‌از چه بخش هایی تشکیل شده است ؟

کتاب speak Now 4 دارای 32 درس اصلی می باشد که در هر درس به افزایش واژگان جدید ، مکالمات دو به دو بین افراد و طرز صحیح بیان هر کلمه می پردازد و آن ها را پرورش می دهد.

speak Now 4 باعث افزایش چه مهارت هایی می شود ؟

speak Now 4 علاوه بر بالا بردن سطح واژگان و آموزش بیان صحیح عبارات انگلیسی مهارت شنیداری زبان آموزان را توسعه می دهد با بیان موضوعات متنوع و کاربردی زبان آموزان را برای آموزش سریع تر تحت تاثیر قرار می دهد و آن ها را در مدت کوتاه به نتایج عالی می رساند البته با تلاش مداوم برای یادگیری و آشنایی با کلمات جدید می توانید به این نتیجه برسید.

speak Now 4 به چه دلیل پیشنهاد می شود ؟

لازم به ذکر است یکی از مهترین مهارت های زبان انگلسی ارتباط بر قرار کردن با دیگران می باشد و مجموعه کتاب speak Now در تلاش آشنایی زبان آموزان و علاقه مندان با عبارت ها کاربردی و موثر در زبان انگلیسی می باشد تا شما به سهولت بتوانید با مکالمات خود دیگران را تحت تاثیر قرار بدهید و با آن ها بیش تر ارتباط برقرار کنید و از آن لذت ببرید.

speak Now 4 دارای ورک بوک می باشد ؟

نویسنده کتاب برای تکمیل کردن آموزش تمرین هایی تکنیکی برای یادگیری هر چه بهتر مطالب تدریس شده آورده است تا زبان آموزان مطالب آموخته شده را بتوانند تحلیل و بررسی کنند و در خاطرشان بهتر بسپارند.

speak Now 4 فایل صوتی دارد ؟

فایل صوتی کتاب speak Now 4 که به صورت یک حلقه DVD عرضه می شود برای آشنایی زبان آموزان با لهجه امریکن Native می باشد تا بتوانند مانند یک Native صحبت کنند در هر سطحی که هستند به یک زبان آموز حرفه ای تبدیل شوند یکی از مهم ترین قسمت های این کتاب قسمتی هست که در انتهای مجموعه کتاب speak Now 4 گردآوری شده است که توجه شما را برای یادگیری هر چه بیش تر جلب می کند تمام مکالمات و متونی که در کتاب خوانده می شود در انتهای کتاب نوشته شده است که هر جایی متوجه کلمات و عبارات جدید نشدید بتوانید با استفاده از متون به منظور نویسنده پی ببرید و از آن استفاده کنید.

کتاب speak Now 4 چگونه با تخفیف ویژه تهیه کنیم ؟

سایت بانک کتاب مارکا تخفیف ویژه برای تمامی کتب زبان برای علاقه مندان به زبان انگلیسی و سایر زبان ها در نظر گرفته است که زبان آموزان بتوانند به راحتی کتاب دلخواهشان را خریداری کنند . این فرصت را از دست ندهید اقدام به خرید این کتاب فوق العاده کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات کالا
انتشارات

مجموعه

نویسنده

Jack C. Richard

قطع کتاب

رحلی

تعداد صفحه

128

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *