بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

Inside Listening And Speaking 2

اینساید لیسنینگ اند اسپیکینگ 2
کد محصول : 9780194719230
دسته بندی مهارت های زبان
انتشارات
32%

قیمت اصلی 290,000 تومان بود.قیمت فعلی 197,200 تومان است.

32% تخفیف

معرفی کتاب Inside Listening and Speaking 2:

یکی از موثر ترین کتاب ها برای تقویت مهارت های شنیداری (listening) و گفتاری (speaking) مجموعه کتاب های Inside Listening and Speaking می باشد که با تمرکز بر روی این دو مهارت جز پرفروش ترین کتاب ها جهت افزایش مهارت و پیشرفت در زمینه زبان انگلیسی می باشد و یکی از گزینه ها برای تدریس معلمین برای علاقه مندان به زبان انگلیسی بشمار می رود.

 

مجموعه Inside Listening and Speaking دارای چه سطوحی می باشد ؟

Inside Listening and Speaking دارای 5 سطح از مبتدی (elementary) تا پیشرفته (advance) برای زبان آموزان جهت افزایش مهارت گفتاری (Speaking) و شنیداری (listening) طراحی و از نشر Oxford منتشر شده است که شما عزیزان با تمرکز بر کتاب Inside Listening and Speaking سرعت تقویت مهارت های خود را افزایش دهید.

Inside Listening and Speaking 2 برای چه افرادی مناسب می باشد ؟

کتاب Inside Listening and Speaking برای بزرگسالانی که در سطح متوسط در زبان انگلیسی در حال یادگیری هستند گزینه مناسبی هست.
کتاب Inside Listening and Speaking با گردآوری موضوعات متنوع و جالب سعی در ترغیب زبان آموزان برای افزایش سرعت آن ها در یادگیری دارد و در آخر هر درس زبان آموزان می توانند در کلاس به راحتی درباره موضوع های تدریس شده پیرامون تجربیات خودشان مشغول گفتگو شوند.

 

Inside Listening and Speaking 2 باعث تقویت چه مهارت هایی می شود ؟

کتاب Inside Listening and Speaking علاوه بر تقویت مهارت های گفتاری (speaking) و شنیداری (listening) شما زبان آموزان در گسترش واژگان و ساختار عبارات نقش دارد و با تکرار و تمرین های کاربردی باعث تسلط شما روی مهارت های زبان انگلیسی می شود.

فایل صوتی Inside Listening and Speaking 2 :

Inside Listening and Speaking دارای فایل صوتی می باشد که شما عزیزان می توانید با گوش دادن به آن لهجه و بیان صحیح هر واژه را به راحتی فرا بگیرید با کلمات جدید آشنا شوید و آن ها را در ساخت جملات جدید ‌به کار گیرید.

کاربرد باکس انتهای کتاب Inside Listening and Speaking 2 :

در انتهای کتاب Inside Listening and Speaking 2  لیستی از واژگان کلیدی برای شما عزیزان گردآوری شده جهت دسترسی هر چه سریع و آسان تر شما به کلمات مهم درس تدریس شده جهت به کارگیری آن ها برای گفتگو و آشنا شدن با نقش آن ها درجملات در درس و تمرکز روی مطالب تالیف شده است.

Inside Listening and Speaking شامل چه بخش هایی می شود ؟

کتاب Inside Listening and Speaking 2 دارای 10 درس می باشد که به ترتیب هر درس شامل آموزش مهارت شنیداری و گفتاری می باشد. در انتهای هر درس از این کتاب به تلفظ صحیح هر کلمه اشاره شده است این مهارت بسیار پر اهمیت شناخته می شود زیرا که تلفظ درست هر واژه تاثیر مستقیم بر روی انتقال اطلاعات به مخاطب می باشد پس لازم به ذکر است توسعه و تقویت این مهارت برای هرچه روان تر شدن گفتار و افزایش اعتماد به نفس شما در گفتگو می باشد .

کتاب Inside Listening and Speaking را چگونه با تخفیف ویژه خریداری کنیم ؟

مجموعه Inside Listening and Speaking را با تخفیف بسیار ویژه از سایت بانک کتاب مارکا اقدام به خرید کنید کتاب Inside Listening and Speaking 2 با قیمت به صرفه در اختیار شما عزیزان در سریع ترین زمان ممکن قرار می گیرد شما می توانید دیگر جلد های مرتبط مجموعه Inside Listening and Speaking در سایت ما خریداری کنید و از مطالعه آن و یادگیری به شیوه نوین لذت ببرید .

مشخصات کالا
انتشارات

نویسنده

Daniel Hamlin

قطع کتاب

رحلی

تعداد صفحه

136

نظرات کاربران

لطفا نظر خود را در مورد این کالا بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *