بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

درسی تولید و عرضه قارچ های صدفی و دکمه ای دهم امور باغی

کد محصول : 210338
سال چاپ 1402

140,000 تومان

همانطور که از عنوان رشته تحصیلی امور باغی بر می‌آید، در این رشته تحصیلی مباحثی مربوط به نحوه کشت و پرورش گیاهان مختلف آموزش داده می‌شود. در نتیجه شما اگر قصد انتخاب این رشته تحصیلی را دارید، باید بدانید که در آن تقریبا با روش های کشت و تولید انواع سبزیجات، صیفی جات و … آشنا خواهید شد. پرورش انواع قارچ نیز یکی از مباحث مهمی است که در پایه دهم خواهید آموخت. کتاب درسی تولید و عرضه قارچ دکمه‌ای و صدفی دهم امور باغی به طور کامل، این مبحث را به شما آموزش خواهد داد.

اگر قبلا این کتاب درسی را خریداری کرده اید که قطعا با بخش های مختلف آن آشنا هستید. اما اگر به تازگی وارد پایه دهم شده اید یا این که بنابه دلایل دیگر تصمیم به خرید کتاب درسی تولید و عرضه قارچ دکمه‌ای و صدفی گرفته اید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. چرا که در ادامه به معرفی این کتاب درسی خواهیم پرداخت.

بخشی از کتاب تولید و عرضه قارچ دکمه ایکتاب درسی تولید و عرضه قارچ دکمه‌ای و صدفی دهم امور باغی

معرفی کتاب تولید و عرضه قارچ های صدفی و دکمه ای

کتاب تولید و عرضه قارچ دکمه‌ای و صدفی دهم امور باغی همانطور که از عنوانش پیداست و همانطور که در مقدمه بحث گفته شد، جزو کتب درسی پایه دهم است. در این کتاب درسی که شامل 5 پودمان و تعدادی واحد یادگیری می‌باشد، به آموزش کامل نحوه پرورش قارچ های دکمه‌ای و صدفی پرداخته شده است.

جالب است بدانید مولفان کتاب تولید و عرضه قارچ دکمه‌ای و صدفی دهم امور باغی، حتی مقدمات و پیش زمینه های پرورش قارچ را نیز آموزش داده اند. به طور مثال در پودمان اول این کتاب درباره آماده سازی سالن صحبت شده که به نوعی پیش نیاز پرورش قارچ محسوب می‌شود.

با توجه به این که کتاب درسی تولید و عرضه قارچ دکمه‌ای و صدفی از کتب کارگاهی رشته امور باغی است، می‌توان گفت ارزشیابی مبتنی بر شایستگی از ویژگی های آن به حساب می‌آید. بنابراین پس از پایان هر پودمان هنرآموزان باید با برگزاری ارزشیابی، میزان آموخته های شما را بسنجند.

ما در مارکا کتاب، خرید و مطالعه این کتاب درسی را به افرادی که در کار تولید و پرورش انواع قارچ هستند نیز توصیه می‌کنیم. البته کتب آموزشی زیادی با این مضمون تالیف و منتشر شده اند، منتهی کتاب های درسی همیشه عمیق‌تر و بهتر مباحث را آموزش می‌دهند.

در کنار خرید کتاب تولید و عرضه قارچ دکمه‌ای و صدفی دهم امور باغی، شما دانش آموزان عزیز با خرید کتاب کمک درسی از بانک کتاب مارکا می‌توانید برای داشتن آینده‌ای بهتر بیشتر تلاش کنید.

ساختار درس های کتاب تولید و عرضه قارچ های صدفی و دکمه ای

کتاب های درسی مربوط به دروس کارگاهی همیشه جزو جامع‌ترین کتب هستند. از طرفی درس تولید و عرضه قارچ دکمه‌ای و صدفی همانطور که گفته شد، یکی از درس های کارگاهی است. در نتیجه در این کتاب بخش های مختلفی را مشاهده خواهید کرد که همگی در پی ارتقای سطح شایستگی های فنی و غیرفنی شما هستند.

در ابتدای هر پودمان به صورت مختصر درباره مبحث اصلی آن پودمان صحبت شده است. مقدمه و استاندارد عملکرد هم همانطور که می‌دانید دو عضو جدانشدنی کتاب های کارگاهی هستند. گفتگو کنید، فعالیت عملی و ارزشیابی شایستگی نیز از دیگر بخش هایی هستند که در هر واحد یادگیری با آن ها مواجه خواهید شد.

یکی از ابتکارات جالب مولفان کتاب تولید و عرضه قارچ دکمه‌ای و صدفی دهم امور باغی، این بوده که هر پودمان را با ذکر چند سوال آغاز کرده اند. شروع بحث با سوال، باعث می‌شود تا ذهن شما آمادگی بیشتری برای درک مطالب داشته باشد.

استفاده از تصاویر مرتبط نیز از دیگر ابتکارات تیم تالیف این کتاب درسی بوده است. با کمک این تصاویر، تمام مطالب را به صورت کاملا مشهود درک خواهید کرد.

صفحه ای از کتاب تولید و عرضه قارچ دکمه ای آموزش تولید و عرضه قارچ های دکمه‌ای و صدفی

دروس ارائه شده در کتاب

پودمان اول: آماده کننده سالن

پودمان دوم: کشت کار قارچ

پودمان سوم: پرورش دهنده قارچ صدفی

پودمان چهارم: پرورش دهنده قارچ دکمه‌ای

پودمان پنجم: بسته بندی قارچ

خرید کتاب تولید و عرضه قارچ های صدفی و دکمه ای

فرقی ندارد دانش آموز پایه چندمید یا به چه دلیل قصد خرید کتاب تولید و عرضه قارچ دکمه‌ای و صدفی دهم امور باغی را دارید، در هر صورت می‌توانید این کتاب را از بانک کتاب مارکا خریداری نمایید. علاوه بر این کتاب شما می‌توانید کتب کمک درسی و غیر درسی مورد نیاز خود را هم در مارکا کتاب بیابید. زیرا این فروشگاه بزرگ‌ترین عرضه کننده کتب در ایران می‌باشد.

مشخصات کالا
سال چاپ

1402

قطع کتاب

رحلی

تعداد صفحه

176

مقطع تحصیلی

دهم