بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

انتشارات مرکز نشر دانشگاهی

مرکز نشر دانشگاهی که ابتدا زیر نظر شورای انقلاب فرهنگی بود، در سال 1359 تاسیس شد. این نشر به مرور راه خود را از شورای انقلاب فرهنگی جدا کرد و به ناشر کتاب‌های دانشگاهی تبدیل شد. مرکز نشر دانشگاهی به دو دلیل توانسته است جایگاه مناسبی در جامعه علمی به دست آورد. اول از همه نگاه جامع و ملی به دانشگاه دوم اینکه به دنبال فراهم کردن امکان رشد متوازن رشته های دانشگاهی بود. احساس مسئولیت در قبال حفظ زبان فارسی در منطقه نیز از دیگر کارهایی است که تا کنون این مرکز انجام داده است.

نشر دانشگاهی؛ بهترین انتشارات دانشگاهی برای خرید کتاب

کتاب‌های نشر دانشگاهی در رشته‌های تخصصی جزو بهترین‌ کتاب‌های دانشگاهی هستند. خیلی از دانشجویان مرکز نشر دانشگاهی را به عنوان بهترین انتشارات دانشگاهی نیز می‌شناسند. تقریبا در هر رشته و حوزه شغلی می‌توان ردپایی از مرکز نشر دانشگاهی تهران در فروشگاه‌های بانک کتاب پیدا کرد. همچنین معمولا انتخاب اول استادان دانشگاه نیز کتاب‌های این انتشاراتی است. امروزه نشر دانشگاهی یکی از منابع مرجع دانشگاهی از سوی اساتید دانشگاه است. این انتشاراتی تا کنون 1500 کتاب در رشته های مختلف از جمله ریاضی، فیزیک، تجربی و هنر چاپ کرده است.

مجله تخصصی انتشارات دانشگاهی؛ تهیه شده از منابع معتبر علمی

پس از برقراری روابط علمی با موسسات بزرگ انتشاراتی دنیا، مرکز نشر دانشگاهی نسبت به واردات کتاب‌های علمی دنیا اقدام کرد. این اقدام موجب شد تا مرکز نشر دانشگاهی به عنوان یکی از انتشارات معتبر در میان مجامع بین الملل و جامعه دانشگاهیان ایران شناخته شود.

نشر دانشگاهی ابتدا مجلات علمی آکادمیک را از شش ناشر معتبر وارد می‌کرد. پس از استقبال عمومی از این مجلات دانشگاهی، تصمیم گرفت در کنار کتاب کنکوری و دانشگاهی، تولید مجلات علمی را آغاز کند. در واقع یکی از خدمات مرکز نشر دانشگاهی، ارائه مجله‌های تخصصی در رشته‌های مختلف است. بخشی که مورد علاقه بسیاری از دانشجویان است. مجله فیزیک مرکز نشر دانشگاهی از جمله محبوب‌ترین مجله‌های این انتشارات دانشگاهی است.

تهیه سریع و آسان مرکز نشر دانشگاهی در بانک کتاب مارکا

تعداد کتاب‌های مرکز نشر دانشگاهی آنقدر زیاد است که فقط یک بانک کتاب کنکوری جامع توانایی فروش آن را دارد. یکی از فروشگاه‌های بانک کتاب در فضای آنلاین مارکا است. مارکا با هدف دسترسی سریع و آسان دانش‌آموزان و دانشجویان به کتاب‌های کمک آموزشی فعالیت می‌کند. این بانک فروش کتاب علاوه بر دانشجویان، به مقاطع تحصیلی دیگر از جمله ابتدایی و راهنمایی نیز توجه ویژه‌ای دارد. کتاب هوش کمپلکس برای تیزهوشان مقاطع ابتدایی در راستای همین سیاست مارکا ارائه می‌شود.

شما می‌توانید همین الان با شماره 021-66400400 تماس گرفته و کتاب‌های مورد نظر خود را با تخفیف ویژه و ارسال رایگان خریداری کنید.