بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای اینکه کودکان از همان ابتدای یادگیری نوشتن، خط زیبایی داشته باشند نیاز به تمرین‌های ویژه‌ای علاوه بر آنچه در کتاب درسی می‌آموزند خواهند داشت. خوشبختانه مجموعه خرچنگ قورباغه ننویسیم از انتشارات گاج،  با استفاده از تکنیک‌های کارآمد هر آنچه باید کودکان برای زیبا نویسی و خوشنویسی تحریری بدانند را به شکلی ساده و جذاب به کودکان آموزش می‌دهد. شما می‌توانید مجموعه کتاب‌های خرچنگ قورباغه انتشارات گاج را از فروشگاه آنلاین کتاب مارکا خریداری نمایید. 

سری کتاب‌های خرچنگ قورباغه گاج مناسب چه افرادی است؟ 

اگر کودک شما در یکی از مقاطع سوم تا ششم ابتدایی تحصیل می‌کند، مجموعه کتاب‌های خرچنگ قورباغه ننویسیم می‌تواند گزینه مناسبی برای آموزش زیبانویسی به کودک شما باشد. انتشارات گاج تلاش کرده است از دروس کتاب درسی مقطع سوم تا ششم به عنوان سرمشق استفاده نماید. به این ترتیب دانش آموزان این مقاطع بر اساس آنچه در مدرسه می‌آموزند، تحت آموزش خوش نویسی تحریری قرار می‌گیرند. از این رو این مجموعه کتاب را می‌توان یکی از بهترین انواع کتاب کمک درسی دبستان به حساب آورد.

ویژگی‌های کتاب خرچنگ قورباغه؛ بهترین کتاب آموزش خوش نویسی تحریری به کودکان

کتاب خرچنگ قورباغه ننویسیم گاج در واقع یک کتاب کار خط تحریری است که در آن تمرین‌های روزانه براساس سر فصل‌های کتاب درسی در نظر گرفته شده است. برخلاف سایر کتاب‌های آموزش خط کودکان که لغت محور هستند، این کتاب کار متن محور است. یعنی کودکان به جای یادگیری نحوه نوشتن یک لغت، با نحوه نشوتن یک متن زیبا و نکات مهم آن اشنا می‌شوند‌. با استفاده از کتاب خرچنگ قورباغه، کودکان با حُسن تشکیل، حُسن ترکیب و حُسن همجواری که مهم‌ترین عناصر تشکیل دهنده یک خط زیبا هستند آشنا می‌شوند و نحوه بکارگیری آن‌ها را نیز می‌آموزند. 

نحوه آموزش خط تحریری با کتاب خرچنگ قورباغه گاج

در این کتاب کار خط تحریری، تمرین‌های روزانه‌ای در نظر گرفته شده است. در هر تمرین سرمشق به صورت بزرگ و پر رنگ در بالا نوشته شده است‌. این سرمشق به صورت کم رنگ چند بار دیگر در پایین تکرار می‌شود. کودک باید با حرکت دادن مداد روی خطوط کمرنگ سرمشق، تلاش کن تا مشابه سرمشق اصلی بنویسد. در بخش بعدی نیز چند خط خالی قرار داده شده تا کودک دلبند شما این بار بدون کمک خطوط کم رنگ تلاش کن تا سرمشق را تکرار نماید 

در پایان شما یا آموزگار خوشنویسی کودک نتیجه کار را بررسی می‌کنند و در بخش پایین صفحه درست بودن تلاش‌های کودک را تأیید خواهند کرد. این روش در حال حاضر بهترین روش آموزش خط تحریر به کودکان است.

خرید سری کتاب خرچنگی غورباقه گاج از مارکا کتاب 

برای اینکه کودکان بتوانند زیبا و خوش خط بنویسند باید از همان ابتدا با نحوه نگارش خط تحریری آشنا شوند. تمرین و تکرار خط تحریری به صورت دیداری و نوشتاری در کتاب‌های خرچنگ قورباغه ننویسیم یک روش عالی برای آشنایی کودکان با خط تحریری و آموزش زیبا نویسی است. اگر خوش خط بودن کودک یکی از دغدغه‌های شما است، خرید مجموعه کتاب خرچنگ قورباغه گاج می‌توان گزینه بسیار خوبی برای رفع نگرانی شما باشد. 

مارکا کتاب، بزرگ‌ترین فروشگاه کتاب کمک آموزشی و کنکور در ایران، امکان خرید کتاب‌های خرچنگ قورباغه در کنار انواع کتاب‌های کمک آموزشی مناسب کودکان در دوره ابتدایی را فراهم کرده است. با استفاده از خدمات بانک کتاب مارکا می‌توانید از هر نقطه ایران به صورت اینترنتی کتاب مدنظر خود را خریداری کنید و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. در صورت نیاز به راهنمایی در مورد هریک از کتاب‌ها کافی است تا با شماره تلفن 021600400400 تماس بگیرید تا همکاران ما در بخش پشتیبانی به سؤالات شما پاسخ دهند