بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ماجراهای من و درسام

کتاب‌ ماجراهای من و درسام برای کلیه دانش‌آموزان پایه دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم و برای همه دروس عمومی و تخصصی به‌صورت کاملاً اختصاصی تالیف شده است. این مجموعه کتاب که توسط انتشارات خیلی سبز ارائه شده است شامل کلیه مباحث کتاب می‌شود و با توضیحات کامل در فهم بهتر مطالب درسی شما نقش بسیار موثری ایفا می‌کند.

سوالات متداول

01سری کتاب ماجراهای من و درسام شامل چه محتوایی است؟

ابتدای هر فصل، درس‌نامه به همراه مثال‌هایی برای درک بهتر موضوع آورده شده‌ است. در پایان هر فصل نیز به کمک نمونه سوالات امتحانی و مجموعه سوالات تستی سطح یادگیری دانش آموزان بررسی می‌شود.

02امکان دریافت تخفیف و ارسال رایگان برای کتاب ماجراهای من و درسام وجود دارد؟

مارکا کتاب شرایط ویژه‌ای برای خرید اینترنتی کتاب‌های ماجراهای من و درسام از انتشارات خیلی سبز فراهم کرده است. با خرید از مارکا کتاب، علاوه‌بر دریافت تخفیف از ارسال رایگان نیز بهره‌مند خواهید شد.

بدون اغراق می‌توان کتاب‌های کمک درسی را به‌عنوان سکوی پرتاب دانش‌آموزان در آزمون‌های مختلف دوران تحصیل به شمار آورد. کتاب‌های کمک درسی انواع مختلفی دارند. کتاب ماجراهای من و درسام از پرطرفدارترین کتاب‌های کمک درسی انتشارات خیلی سبز است که تاثیر بسیاری در موفقیت دانش‌آموزان پایه‌های مختلف دارد. این کتاب را می‌توانید با تخفیف ویژه همین حالا از بانک کتاب مارکا خریداری کنید.

ویژگی منحصربه‌فرد کتاب‌های کمک درسی ماجراهای من و درسام

خوشبختانه کتاب‌های کمک درسی من و درسام برای کلیه پایه‌های تحصیلی در دسترس است. اصول درسنامه، توضیحات و طراحی سوالات کتاب‌های هر یک از این پایه‌ها کاملاً مشابه با یکدیگر تدوین شده است. نکات مهم و کلیدی کتب درسی به خوبی در این کتاب‌ها توضیح داده می‌شوند. ابتدای هر فصل، درس‌نامه به همراه مثال‌هایی برای درک بهتر موضوع آورده شده‌ است تا به یادگیری بهتر دانش آموزان کمک کند. در پایان هر فصل نیز به کمک نمونه سوالات امتحانی و مجموعه سوالات تستی، سطح یادگیری دانش‌آموزان بررسی می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های مهم این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه مثال‌های پر‌تعداد کاربردی به شیوه‌های مختلف
  • جمع‌بندی سوالات نیم‌سال اول و دوم برای آمادگی برای شرکت در امتحانات پایان ترم
  • جمع‌آوری تست‌های کنکور به همراه پاسخ‌نامه‌های کاملاً تشریحی برای دانش‌آموزان کنکوری
  • ارائه نکات و تکنیک‌های حل تست در کمترین زمان در پاسخ‌نامه کتاب
  • توضیح محتوای درسی به کمک تصویر، نمودار و شکل

کتاب‌های من و درسام، همراه همیشگی دانش‌آموزان در امتحانات نهایی

مجموعه کتاب‌های من و درسام انتخابی بی‌نظیر برای کتاب کمک درسی دانش‌آموزان در دوران امتحانات نهایی هستند. این کتاب‌ها با طراحی سوالات تشریحی، چهار گزینه‌ای و سوالات درست یا نادرست، دانش‌آموزان را به خوبی با مفاهیم کتاب درسی آشنا کرده و آن‌ها را برای پاسخگویی به انواع سوالات نهایی آماده می‌کنند. این کتاب علاوه‌بر امتحانات نهایی، انتخابی بسیار مناسبی برای آشنایی با سوالات کنکور و پاسخگویی به آن‌ها خواهد بود.

از پرطرفدارترین کتاب‌های من و درسام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ماجراهای من و درسام فارسی یازدهم خیلی سبز
  • ماجراهای من و درسام ریاضی هفتم
  • کتاب ماجراهای من و درسام دوازدهم
  • کتاب ماجراهای من و درسام کلاس چهارم
  • ماجراهای من و درسام انسانی دهم
  • کتاب ماجراهای من و درسام کلاس پنجم

خرید اینترنتی کتاب ماجراهای من و درسام با تخفیف ویژه از بانک کتاب مارکا

کلیه دانش‌آموزان سخت کوش و پرتلاش می‌توانند برای کسب نتیجه بهتر در مقطع تحصیلی موردنظرشان با خرید کتاب‌های من و درسام به موفقیتی بزرگ در پایان سال تحصیلی دست یابند. برای خرید اینترنتی کتاب من و درسام می‌توانید به صفحه اصلی سایت مارکا کتاب مراجعه کنید؛ با جستجوی نام کتاب و مشخص کردن پایه تحصیلی خود، مجموعه کتاب ماجراهای من و درسام را با تخفیف ویژه دانش‌آموزی در کمترین زمان خریداری کنید.

مارکا کتاب همواره با ارائه تخفیفات ویژه حامی دانش‌آموزان عزیز بوده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 02166400400 تماس بگیرید و سوالات خود را با همکاران ما مطرح کنید.