بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

کتاب کار و تمرین

همه دروس برای اینکه به صورت کامل به ذهن سپرده شوند نیاز به کار و تمرین دارند. تکرار مباحث در قالب تمرینات مطابق با کتاب درسی باعث می‌شود تا دانش آموزان از پایه قوی برای مقاطع بالاتر داشته باشند. علاوه بر این تمرین و تکرار مباحث درسی به تقویت معدل و بهبود نمرات کلاسی دانش آموزان نیز کمک زیادی خواهد کرد.

خوش بختانه انتشارات محبوب همچون انتشارات منتشران، مبتکران، قلم چی و گلواژه با ارائه سری کتاب‌های کار و تمرین به خوبی توانسته‌اند نیاز به کتاب‌های تمرین را برای همه دروس پوشش دهد. شما می‌توانید این مجموعه کتاب را از بانک کتاب مارکا خریداری نمایید.

سوالات متداول

01چند سری کتاب کار و تمرین داریم؟

سری کتاب کار و تمرین در سری های مختلفی تالیف و عرضه شده است که به شرح زیر هستند و امکان خرید تمامی آنها از مارکا کتاب وجود دارد:

  • سری کتاب کار و تمرین منتشران
  • مجموعه کتاب کار و تمرین مبتکران
  • مجموعه کتاب کار و تمرین گلواژه
02نحوه آموزش در سری کتاب کار و تمرین چگونه است؟

مسیر آموزش در سری کتاب های کار و تمرین ارائه سوالات متنوع و پاسخ تشریحی به هریک ازین سوالات است تا مفاهیم درسی به خوبی برای دانش آموزان قابل درک شود.

هدف از انتشار کتاب‌های کار و تمرین چیست؟

هر مقطع تحصیلی شرایط خاص خود را دارد و دانش آموزان ممکن است در هر مقطع نیاز به تقویت بعضی از دروس داشته باشند. کتاب‌های کار و تمرین اکثراً شامل تمرینات تشریحی مبتنی بر کتاب‌های درسی هستند. این سری از کتاب‌ها به دانش آموزان این امکان را می‌دهند تا با تمرین و پاسخ گویی به سؤالات گوناگون، به عمق کتاب درسی نفوذ کنند و مطالب را به صورت مفهومی و عمیق بیاموزند. از این رو این کتاب‌ها معمولاً با هدف بهبود نمرات امتحانی خصوصاً امتحانات پایان منتشر می‌شوند.

سری کتاب کار و تمرین منتشران

مجموعه کتاب کار و تمرین انتشارات منتشران به دو شکل عرضه شده است. سری اول کار و تمرین جامع برای تمام مقاطع است. این سری از کتاب‌ها شامل تمامی دروس یک مقطع تحصیلی می‌شوند و تمامی نیازهای دانش آموزان را در یک کتاب پوشش می‌دهند. علاوه بر این برای بعضی از درس‌ها مانند عربی، علوم و ریاضی نیز در بعضی مقاطع کتاب‌های کار و تمرین اختصاصی منتشر شده‌اند. این کتاب‌ها تنها شامل یک درس از یک مقطع می‌شوند. دانش آموزانی که در بعضی از درس‌ها نیاز به تقویت دارند می‌توانند از این کتاب‌ها استفاده کنند.

مجموعه کتاب کار و تمرین مبتکران

مجموعه کتاب کار و تمرین مبتکران دارای درسنامه خلاصه و کاربردی منطبق بر سرفصل‌های کتاب در سی است. در این مجوعه از کتاب‌های تمرین، انواع مختلفی از سؤالات (از تستی تا تشریحی) به چشم می‌خورند که از آسان به دشوار طبقه بندی می‌شوند. این دسته از کتاب‌های کار، بدون پاسخ هستند و دانش آموزان باید سعی کنند با تلاش و کوشش خود به سؤالات پاسخ دهند. سپس دبیر یا آموزگار درست بودن این پاسخ‌ها را بررسی خواهد کرد. البته دسته‌ای از سؤالات برای دانش آموزان سخت کوش در کتاب قرار داده شده است که دارای پاسخ‌های تشریحی نیز هستند.

مجموعه کتاب کار و تمرین گلواژه

انتشارات گلواژه فعالیت زیادی در انتشار کتاب‌های کار و تمرین دارد. کتاب‌های کار و تمرین گلواژه همانند مبتکران دارای درسنامه ای خلاصه و کاربردی هستند که در ابتدای هر فصل قرار داده شده است. بعد از درس نامه نوبت به ارائه انواع سؤالات در قالب‌های مختلف می‌رسد که در واقع همان بخش تمرین است. این سؤالات به صورت موضوعی دسته بندی شده‌اند. در انتهای فصل سؤالات کاربردی دیده می‌شود که به یادگیری مفاهیم اصلی کمک می‌کنند. بعد از پایان هر فصل نیز یک آزمون با هدف مرور کل مطالب فصل و سنجش مطالب آموخته شده توسط دانش آموزان دیده می‌شود. انتخاب یک روند مناسب و کاربردی در کنار سؤالات تألیفی هدفمند کتاب‌های کار گلواژه را به گزینه مناسب برای بسیاری از دانش آموزان تبدیل کرده‌اند.

نحوه مطالعه کتاب‌های کار و تمرین

کتاب‌های کار و تمرین دارای اهداف متفاوتی با کتاب کمک درسی هستند و از آن‌ها برای تسلط بیشتر بر محتوای آموزشی کتاب استفاده می‌شود. توصیه به دانش آموزان عزیز همواره این بوده است که به محض پایان درس در آخر هر فصل در مدرسه، به منظور تمرین و تسلط بیشتر، همان روز کتاب‌های کار را تهیه فرمایند. همچنین والدین و آموزگاران گرامی باید از دانش آموزان بخواهند که تا به همه سؤالات پاسخ دهند و تا حد امکان از پاسخنامه استفاده نمایند. تلاش دانش آموز برای پاسخ دادن به این سؤالات با تکیه بر دانش و آگاهی خود باعث می‌شود به مرور تسلط بیشتری بر درس‌ها پیدا کنند.

خرید انواع کتاب کار و تمرین از مارکا کتاب

انتشارات مطرح همچون مبتکران، منتشران، گلواژه، قلم چی و … با انتشار کتاب‌های کار و تمرین قدم مهمی در کمک به دانش آموزانی که به دنبال تقویت یادگیری هستند کرده‌اند. شما می‌توانید انواع مجموعه کتاب‌های کار و تمرین را با تخفیف‌های ویژه به صورت اینترنتی از مارکا کتاب، بهترین فروشگاه آنلاین کتاب کمک درسی و درسی، خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کتاب‌های کار و تمرین یا پاسخگویی به سؤالات مربوط به خرید انواع کتاب کافی است تا با شماره 02166400400 تماس بگیرید. همکاران ما در بخش پشتیبانی منتظر شنیدن صدای گرم شما هستند.