بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.
بهترین ترجمه کتاب انسان خردمند

بهترین ترجمه کتاب انسان خردمند؛ کتابی که حتما باید بخوانید

کتاب انسان خردمند نوشته یووال نوح هراری در سال 2011 با زبان عبری در کشور اسرائیل به چاپ رسید. این کتاب در سال 2014 به زبان انگلیسی ترجمه شد و در همان سال‌های اول توانست جایگاه بسیار خوبی در میان پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا به دست آورد. کتاب انسان خردمند به بیش از 30 زبان زنده در دنیا ترجمه شده است. این کتاب در سال 1396 در نشر چشمه با ترجمه محسن مینوخرد و در نشر نو توسط نیک گرگین انتشار یافت. اگر قصد دارید با بهترین ترجمه کتاب انسان خردمند و خلاصه‌ای از آن آشنا شوید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

خلاصه داستان کتاب انسان خردمند یووال نوح هراری

کتاب انسان خردمند سفری طولانی و پربار به تاریخ بشریت است. سفری هیجان انگیز، تلخ، شیرین، غیر قابل باور و سرشار از تفکر. محتوا این کتاب شامل مسائل فلسفی، زیستی و رویدادهای تاریخی است. نویسنده تاریخ انسان را از زمان فراگشت انسان باستان در عصر سنگ تا قرن بیست و یکم مرور می‌کند؛ کتاب روایتی تاریخی و علمی از پیدایش و تکامل انسان است. در کتاب انسان خردمند کلیه اتفاق‌های مهم در طول تاریخ بشر برای مخاطب بازگو می‌شوند. انقراض گونه مختلف جانوران، پیدایش انسان، تکامل مغز و زندگی انسان، امپراطوری‌ها و حاکمیت‌ها همه و همه در این کتاب گرد هم آمده‌اند تا شما را با طول زندگی بشریت آشنا کنند.

نویسنده در این کتاب رفتارهای یک انسان خردمند را از بعد روانشناسی، زیست شناسی و جامعه شناسی تحلیل می‌کند. شاید بعد از خواندن این کتاب به این فکر کنید که دنیای پس از ما چطور خواهد بود؟ آیا ما موجودات خوبی بوده‌ایم؟ اگر داستان این کتاب برای شما هم جذاب است همین حالا می‌توانید با مراجعه به بانک کتاب مارکا این کتاب را خریداری کنید.

کتاب انسان خردمند با ترجمه نیک گرگین

خرید کتاب انسان خردمند با ترجمه نیک گرگین

معروف‌ترین و شناخته‌ شده‌ترین ترجمه فارسی این کتاب را انتشارات نشر نو با ترجمه نیک گرگین منتشر کرده است. باتوجه به اینکه متن اصلی کتاب فلسفی و ادبی است اما نیک گرگین به خوبی توانسته این کتاب را روان و خوانا به فارسی ترجمه کند. طوریکه خواندن این کتاب برای همه سنین راحت و قابل فهم باشد.

ترجمه شیرین و ادبی این مترجم، ترجمه کتاب انسان خردمند نشر نو را به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های ترجمه شده در سال‌های اخیر تبدیل کرده است. نیک گرگین دوگانه این کتاب، کتاب انسان خداگونه از همین نویسنده را هم با ظرافت تمام ترجمه و منتشر کرده است. برای خرید کتاب انسان خردمند با ترجمه نیک گرگین می‌توانید به صفحه اصلی سایت مارکا کتاب مراجعه کرده و نام کتاب را جست و جو کنید. پس از چند ثانیه به راحتی این کتاب بی‌نظیر را خریداری کنید.

کتاب انسان خردمند نشر چشمه با ترجمه محسن مینوخرد

ترجمه این کتاب توسط محسن مینوخرد به نام ساپی ینس گشت و گذاری در تاریخ بشر به چاپ رسید. این ترجمه به نسبت ترجمه نیک گرگین ناشناخته‌تر و کمی خلاصه‌تر از کتاب اصلی است. هرچند ترجمه‌های محسن مینوخرد همیشه طرفداران خود را داشته است، اما طبق نظرات کاربران و میزان رضایت آن‌ها کتاب امسان خردمند نیک گرگین مطالب را کامل‌تر و شفاف‌تر بازگو می‌کند.

پیشنهاد می‌کنیم پس از مطالعه کتاب انسان خردمند، کتاب‌ انسان خداگونه و 21 درس برای قرن 21 را هم حتما مطالعه کنید. این سه‌گانه یووال نوح هراری شما را شگفت‌زده خواهد کرد و نگاه شما را به زندگی تغییر خواهد داد.

کتاب‌های دوگانه یووال نوح هراری

کتاب انسان خردمند برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب انسان خردمند را به هر کسی که فکر می‌کنید به فلسفه زندگی و دنیا علاقه‌مند است می‌توانید هدیه دهید. پیشنهاد می‌کنیم نوجوانانی که به مطالعه علاقه دارند در کنار مطالعه کتاب کمک درسی این کتاب را هم بخوانند. مطالعه این کتاب در دوره‌های مختلف زندگی نوجوانی، جوانی و میانسالی هربار احساسات و نکات متفاوتی را به شما منتقل می‌کند.

کتاب انسان خردمند یک کتاب تاریخی به تمام معنا از دوران بشریت از نقطه آغاز تا کنون است. مطالعه این کتاب به همه افرادی که زیستن و زندگی برایشان مهم و با ارزش است پیشنهاد می‌شود. یک کتاب تمام عیار تاریخی، روانشناسی و اجتماعی برای دوستداران اهل مطالعه و تفکر.

خرید آنلاین کتاب انسان خردمند

خرید کتاب انسان خردمند با تخفیف ویژه از فروشگاه اینترنتی مارکا کتاب

همانطور که در این مقاله خواندید کتاب انسان خردمند یک کتاب بی‌نظیر تاریخی و فلسفی است از طول دوران بشریت و حوادث مهم اتفاق افتاده در آن. خرید این کتاب به دلیل لغو مجوز چاپ و انتشار آن در سال‌های اخیر کمی سخت شده است. اما با مراجعه به سایت مارکا کتاب می‌توانید کتاب انسان خردمند با ترجمه نیک گرگین را با 35 درصد تخفیف خریداری کنید.

در فروشگاه اینترنتی مارکا کتاب فقط در چند ثانیه می‌توانید کتاب موردنظر خود را بیابید و آن را با تخفیف ویژه خریداری کنید. سفارش شما پس از 5_3 روز کاری به دست‌تان می‌رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 02166400400 تماس بگیرید.

دسته بندی: مقالات

مقالات مرتبط

بهترین ترجمه کتاب جز از کل

بررسی کتاب جز از کل و معرفی بهترین ترجمه فارسی این کتاب

کتاب جز از کل نوشته نویسنده استرالیایی استیو تولتز برای اولین بار در سال 2008 منتشر شد. این...

بهترین رمان های عاشقانه دنیا

معرفی 5 تا از پرفروش‌ترین و بهترین رمان‌های عاشقانه دنیا

رمان‌های عاشقانه همواره یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های موجود در بازار هستند. کتاب‌های عاشقانه را تنها عاشقان و کسانی...

نظرات کاربران