بانک کتاب مارکا
0 0 تومان
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.
کتاب برای کودکان 3 ساله

برای کودک 3 ساله چه کتابی بخوانیم؟

سه سالگی یک سن مهم و حساس برای کودکان است. در این سن شخصیت کودکان شکل می‌گیرد و آشنایی و دوستی با کتاب از این دوره آغاز می‌شود. کودکان در این سن عاشق رویاپردازی و زندگی با شخصیت‌های داستانی هستند. در واقع آن‌ها فقط به داستان کتاب توجه نمی‌کنند بلکه با تک تک شخصیت‌های آن زندگی می‌کنند.

انتخاب کتاب و موضوع مناسب برای کودکان در این سن بسیار موضوع مهم و حساسی است. موضوعات کتاب و وقایع آن می‌توانند در روند تشکیل شخصیت کودکان تاثیرگذار باشند. اگر می‌خواهید با 5 تا از بهترین کتاب‌های کودکان در سنین 3 تا 4 سال آشنا شوید، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

1.      رنگ آمیزی‌های شازده کوچولو، کتاب شعر و نقاشی برای 3 ساله‌ها

کودکان در سنین 2 تا 4 سالگی عاشق نقاشی و بازی با رنگ‌ها هستند. اغلب یادگیری کودکان در این سن با کمک شعر و آهنگ انجام می‌شود. کتاب رنگ آمیزی‌های شازده کوچولو یک انتخاب مناسب برای کودکان است تا با کمک این کتاب با رنگ‌ها آشنا شوند و شعرهای کوتاه را به خاطر بسپارند.

توجه داشته باشید که داشتن صبر و حوصله در آموزش کودکان نکته بسیار مهمی است. با صبوری و آرامش با کودکان مشغول رنگ‌آمیزی شوید و شعرها را آرام آرام برای آن‌ها مرور کنید. با این کار در کمتر از یک هفته شعرها را با صدای بلند برای می‌خوانند. برای خرید این کتاب می‌توانید به بانک کتاب مارکا مراجعه کنید و فقط با یک کلیک کتاب را خریداری کنید.

کتاب داستان‌های جذاب کودکانه

2.     کتاب بازی با انگشت‌ها، انتخابی مناسب برای افزایش دایره لغات کودکان

کتاب بازی با انگشت‌ها نوشته مصطفی رحمان دوست یکی از بهترین و کاربردی‌ترین کتاب‌های شعر برای افزایش دایره لغات کودکان در سنین پایین است. این کتاب شامل بازی، شعر و قصه‌های جذاب برای کودکان است.

کتاب بازی با انگشت‌ها شامل ۱۶ قصه و ۱۶ شعر از پنج انگشت دست و برگرفته از بازی “لی‌لی‌ لی‌لی‌حوضک” است. انگشتان دست در هر قصه به موجودات جدیدی تبدیل می‌شوند و کودکان را وارد دنیای خیالی خود می‌کنند.

3.   مجموعه کتاب‌های سلام نابغه، تقویت و پیشرفت کودکان در مهارت‌های گفتاری

مجموعه کتاب‌های سلام نابغه یک مجموعه کتاب بی‌نظیر برای کودکان 3 تا 5 ساله است. این کتاب نوشته مایکل دال است و برای اولین بار و توسط انتشارات هوپا و با ترجمه زهرا موسوی به چاپ رسید.

سلام نابغه مجموعه‌ای بسیار زیبا، تصویری و جذاب است. این کتاب برای پیشرفت کودکان در صحبت‌کردن، رفتار اجتماعی، آشنایی با کلمه‌های ابتدایی و شناخت اشیا و حیوانات بسیار مناسب است. مجموعه کتاب‌های سلام نابغه را می‌توانید به همه کسانی‌که دغدغه مطالعه کودکان عزیزان‌شان را دارند هدیه دهید.

کتاب‌های درمان گفتاری کودکان

4.     مجموعه کتاب‌های داسی دایناسی، مجموعه‌ای بی‌نظیر برای کودک دلبندتان

مجموعه کتاب داسی دایناسی مجموعه‌ای تصویری و بی‌نظیر برای کودکان 3 تا 6 سال است. داستان‌های این کتاب با چاشنی خنده و بازی از سری داستان‌های خلاقانه برای کودکان به شمار می‌آید. هدف از انتشار و چاپ این کتاب آموزش و یادآوری برخی نکات مهم با هدف پرورش خلاقیت و استعداد کودکان بوده است. ناصر کشاورز نویسنده این کتاب همواره در تلاش برای آموزش مفاهیم نکات کوچک با زبان کودکانه به کودکان ایران زمین بوده است. برای تهیه کتاب داسی دایناسی همین حالا می‌توانید به صفحه اصلی فروشگاه اینترنتی مارکا کتاب مراجعه کنید و این مجموعه کتاب جذاب را خریداری کنید.

5.    کتاب آماده سازی کودکان برای ورود به پیش دبستانی اثر کارن کوئین

برای کودکان 3 تا 5 ساله که به زودی قرار است وارد پیش دبستانی و فضای مدرسه شوند، آمادگی برای ورود به فضای جدید امر بسیار مهمی است. با خرید بهترین کتاب‌های پیش دبستانی و کتاب‌های آماده سازی کودکان برای ورود به پیش دبستانی کودکان را برای ورود به یک دنیای جدید آماده خواهید کرد. کتاب آماده سازی کودکان برای ورود به پیش دبستانی اثر کارن کوئین با ترجمه دکتر احمد عابدی یک کتاب کامل و بی‌نظیر برای آشنایی کودکان با فضای پیش دبستان است.

این کتاب به گونه‌ای طراحی شده است که برای کودک بسیار جذاب است و از خواندن آن لذت می‌برد.کتاب آماده سازی کودکان برای پیش دبستانی فرزنذ شما را با رنگ‌ها، اشکال، اعداد پایه و ساخت کار دستی آشنا می‌کند. این کتاب یک کتاب جامع و مطمئن برای آموزش کودکان گروه سنی الف است.

کتاب آمادگی برای پیش دبستانی

خرید بهترین کتاب‌های کودکانه برای گروه سنی 3 تا 5 ساله از فروشگاه اینترنتی مارکا کتاب

همان‌طور که در این مقاله مطالعه کردید خرید کتاب مناسب برای کودکان گروه سنی الف از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. از آن‌جا که در این سن کودکان توانایی مطالعه ندارند والدین باید سعی کنند با کمک کتاب‌های مصور و جذاب و صبر و حوصله زیاد کودکان را به مطالعه و کتاب از سنین پایین علاقه‌مند کنند.

خرید کتاب‌های شعر، کتاب‌های تصویری و کتاب رنگ آمیزی برای کودکان سه ساله انتخاب بسیار مناسبی هستند. برای خرید بهترین کتاب‌های کودکانه می‌توانید به صفحه اصلی سایت مارکا کتاب مراجعه کنید و یا با شماره 02166400400 تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

دسته بندی: مقالات

مقالات مرتبط

کتاب آموزش پیش دبستانی

خرید بهترین کتاب پیش دبستانی برای کودکان

دوره پیش دبستانی یکی از مهم‌ترین دوره‌های درسی کودکان است. در این دوره کودکان با مطالعه کتاب، نحوه...

نظرات کاربران